Bekijk volle/desktop versie : Raï Experience 4 dec 15.00 Maaspoort



20-11-2005, 12:31
Hey hey.... 4 december 15.00 is Raï experience in de Maaspoort in Venlo... belooft een swingende feest te worden... kijk op http://www.maaspoort.nl voor meer info...eindelijk ook wat voor mensen in het zuiden van het land...


20-11-2005, 12:35


Er is genoeg voor mensen in het zuiden, in veel moskees zijn op zondag vaak lezingen en bijeenkomsten. oeps........je hebt het over Rai...ik was effe vergeten....... Doe de groeten aan Hasni

20-11-2005, 12:37

Citaat door Ahmitchar:
Er is genoeg voor mensen in het zuiden, in veel moskees zijn op zondag vaak lezingen en bijeenkomsten. oeps........je hebt het over Rai...ik was effe vergeten....... Doe de groeten aan Hasni
hahaha

weet je? sommige mensen uit volk gaan te weinig naar lezingen!
als je een keer aanwezig zou zijn op een lezing die gaat over "de reis van de ziel na de dood"

zou je nooit meer over rai praten.

20-11-2005, 13:23

Citaat door Tiew:
Hey hey.... 4 december 15.00 is Raï experience in de Maaspoort in Venlo... belooft een swingende feest te worden... kijk op http://www.maaspoort.nl voor meer info...eindelijk ook wat voor mensen in het zuiden van het land...

Al die mensen die gaan via dit oproep...komen later op jou rug te staan ..

20-11-2005, 13:46


Gaan jullie weleens naar een gemengd bruiloft? dansen jullie daar? of zitten jullie aan de muur vastgekleeft als muurbloempjes? Luisteren jullie weleens naar muziek? spreken jullie weleens met meiden/jongens af? Kijken jullie meer dan 1 keer naar de kont van het meisje... de ogen van een jongen?? epileren jullie je wenkbrauwen... roddel je weleens over andere mensen..en ga zo maar het hele lijstje door.. met andere woorden NIEMAND is vrij van zondes!

Kom mij niet vertellen wat de islam inhoud of wat mijn zondes zijn of opscheppen dat jij wel naar lezingen gaat.... Niemand is in dit leven vrij van zondes en alleen Allah s.w.t. mag oordelen omdat hij mij KENT.... oeps... dan kunnen sommige marokkanen op de een of ander manier niet, altijd bevooroordeelt over mensen die ze niet eens kennen.. laat het oordelen over aan wie het toebehoort ->> Allah s.w.t.....

thelah... ou lah hdi ma khlak...