Bekijk volle/desktop versie : Johoe eindelijk!!

20-11-2005, 00:54
Ik ging net ff de post halen…jajaja midden in de nacht.. en trof hier een brief aan dat ik aangenomen ben…wojouw ik ben echt blij man.. ben nu al 6 maanden opzoek naar een baan, ik werd meestal niet eens uitgenodigd voor een gesprek..nu ik de hoop had opgegeven word ik verrast..mijn geluk kan niet meer op.. en nu l3ouqba likoum dames die nog opzoek zijn!!

20-11-2005, 00:56

he meid hartstikke gefeliciteerd met je baan. Ben erg blij voor je.

20-11-2005, 01:04

Citaat door Souraida:
he meid hartstikke gefeliciteerd met je baan. Ben erg blij voor
je.
dank je wel lieverd...ik ben echt dolblij dat wil je niet weten...

20-11-2005, 01:05

Citaat door Zina-Sabrina:
gefeliciteerd met je nieuwe baan
thnx meid, ik ga er weer tegenaan inscha allah...heb te lang thuis gezeten niet leuk meer

20-11-2005, 01:10

Ge-fe-li-ci-teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd! !!

20-11-2005, 01:11

Citaat door Shifae:
Ge-fe-li-ci-teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd! !!
dank dank dank

20-11-2005, 13:38
gefeliciteerd meid!

20-11-2005, 13:56

Citaat door Watching.You:
Ik ging net ff de post halen…jajaja midden in de nacht.. en trof hier een brief aan dat ik aangenomen ben…wojouw ik ben echt blij man.. ben nu al 6 maanden opzoek naar een baan, ik werd meestal niet eens uitgenodigd voor een gesprek..nu ik de hoop had opgegeven word ik verrast..mijn geluk kan niet meer op.. en nu l3ouqba likoum dames die nog opzoek zijn!!
Proficiat meid. Ik hoop dat je het naar je zin zult krijgen bij je nieuwe baan. Heel veel succes gewenst.

20-11-2005, 14:04

Citaat door Watching.You:
Wel een beetje raar via de post, laten weten dat je bent aangenomen

Is de eerste keer dat ik dat hoor/lees

Maar mabrouk meid, wat is het voor job?

20-11-2005, 14:14
Lieve hbiba gefeliciteerd met je nieuwe baan, laat ons weten hoe je eerste werkdag was xxxxjeblia

20-11-2005, 14:54
mebrokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk meid met je baan

21-11-2005, 00:39
dank jullie wel lieve meiden! ik hoop inscha allah dat degene die nog zoekend zijn ook snel een baan zullen vinden.

21-11-2005, 00:41

Citaat door jeblia_grafta:
Lieve hbiba gefeliciteerd met je nieuwe baan, laat ons weten hoe je eerste werkdag was xxxxjeblia
inscha allah zal ik zeker doen, ik hoef pas 1 december te beginnen..
zo heb ik ff nog de tijd om van mijn slaapverslaving af te komen..

21-11-2005, 00:54

Citaat door Femme_du_Tiznit:
Wel een beetje raar via de post, laten weten dat je bent aangenomen

Is de eerste keer dat ik dat hoor/lees

Maar mabrouk meid, wat is het voor job?
Dat zou heel goed kunnen dat het niet gebruikelijk is om het via de post bevestigd te krijgen. mijn situatie is anders, ik heb al 2 gesprekken achter de rug, bij de laatste gesprek gaf ze al aan dat ze een positieve indruk van me hadden, maar er waren wel een aantal punten waar over we niet eens met elkaar waren…deze moesten eerst intern besproken worden, en bij akkoordbevinding zouden ze mij een schriftelijke bevestiging van de besproken voorwaarde per post sturen. ..ze zijn akkoord gegaan met mijn eisen...dus zo doende...

21-11-2005, 01:19

Citaat door Tara29:
ik ben ook op zoek man!

hebben ze daar ook meer vacatures???
als je wilt dan kan ik voor je navragen of ze nog iemand nodig hebben?
naar wat voor werk ben je dan opzoek, als ik vragen mag?