Bekijk volle/desktop versie : waarom een vriend hij lacht je toch alleen uit!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3

20-11-2005, 00:23
dat vergeten sommige meisjes gaan ze hopeloos verliefd worden en dan gaan ze een relatie beginnen

je zogenaamde vriend lacht je gwn uit hoor bij jou doet hij alsof hij je leuk vind maar achter je rug zegt hij tegen zijn vrienden ''Tfoeee ze is een vieze snoll''
bla bla jahhh alle jongens hebben 2 gezichten zelfs meer dit zeg ik alleen maar omdat ik dit van buurjongens hoor ensoww dan zeg ik tegen ze wrm ga je met haar dan en wrm praat je zo over haar en dan zijn ze stil en of ze zeggen ''Ja alle marokkaanse jongens zijn zo'' echt zielig vooral die meisjes die in hun praatjes intrappen allemaal fake!!!!!!!!!!!!!


p.S k ben zelf 17 jaar single gelukkig maar want die lui zijn niet te vertrouwen gatver

dan heb ik het over die meisjes van 15 t/m 19 die wat ouder zijn nemen er een om te trouwen natuurlijk

20-11-2005, 00:33



Citaat door bozeoog:
dat vergeten sommige meisjes gaan ze hopeloos verliefd worden en dan gaan ze een relatie beginnen

je zogenaamde vriend lacht je gwn uit hoor bij jou doet hij alsof hij je leuk vind maar achter je rug zegt hij tegen zijn vrienden ''Tfoeee ze is een vieze snoll''
bla bla jahhh alle jongens hebben 2 gezichten zelfs meer dit zeg ik alleen maar omdat ik dit van buurjongens hoor ensoww dan zeg ik tegen ze wrm ga je met haar dan en wrm praat je zo over haar en dan zijn ze stil en of ze zeggen ''Ja alle marokkaanse jongens zijn zo'' echt zielig vooral die meisjes die in hun praatjes intrappen allemaal fake!!!!!!!!!!!!!


p.S k ben zelf 17 jaar single gelukkig maar want die lui zijn niet te vertrouwen gatver

dan heb ik het over die meisjes van 15 t/m 19 die wat ouder zijn nemen er een om te trouwen natuurlijk
Is het niet bedtijd voor jou?

20-11-2005, 00:37

Citaat door Stoertje:
Is het niet bedtijd voor jou?
jij bent ook zo'n snoll cker hahaha je voelt je blijkbaar gekwetst

20-11-2005, 00:39

Citaat door bozeoog:
jij bent ook zo'n snoll cker hahaha je voelt je blijkbaar gekwetst
=oef= Kinderen!

Wanneer ben je jarig, huur ik een clown in.
Kunnen we echt lachen!

20-11-2005, 00:41



Citaat door Stoertje:
Is het niet bedtijd voor jou?
Ja ze is zelf een 17 jarige puber maar ze heeft wel gelijk, be3da zij heeft geen haramrelatie.

20-11-2005, 00:43

Citaat door Stoertje:
=oef= Kinderen!

Wanneer ben je jarig, huur ik een clown in.
Kunnen we echt lachen!
get lost wie is nou hier een kleuter

20-11-2005, 00:44

Citaat door WhoCares:
Ja ze is zelf een 17 jarige puber maar ze heeft wel gelijk, be3da zij heeft geen haramrelatie.
het is haram jahhh ook daarom wil ik helemaal nu nog geen vriend

en ze hebben slechte bedoelingen

20-11-2005, 00:47

Citaat door bozeoog:
het is haram jahhh ook daarom wil ik helemaal nu nog geen vriend

en ze hebben slechte bedoelingen
Juist, en daarom is het ook haram omdat veel jongens meisjes gebruiken.

20-11-2005, 00:50

Citaat door WhoCares:
Ja ze is zelf een 17 jarige puber maar ze heeft wel gelijk, be3da zij heeft geen haramrelatie.

Citaat:
dan heb ik het over die meisjes van 15 t/m 19 die wat ouder zijn nemen er een om te trouwen natuurlijk


Jáh...zoals jij het zegt... haramrelaties zijn alleen toegestaan voor 19-jaar en ouder!

Slaap lekker!

20-11-2005, 00:55

Citaat door bozeoog:
het is haram jahhh ook daarom wil ik helemaal nu nog geen vriend
en ze hebben slechte bedoelingen
dus je wilt hem wel alleen nu niet

20-11-2005, 00:57

Citaat door sakina_men_casa:
Je hebt helemaal gelijk meid... iegggg gatver Gelukkig trappen wij er niet in
enna oe yek meshi boehela yek 7na metauwrien

20-11-2005, 00:57
waarom nou zo negatief over jongens? Misschien een slechte vader?

20-11-2005, 00:59



Citaat door the_rose:
dus je wilt hem wel alleen nu niet
pas als ik 21 jaar en ouder ben maybe ff kijken of het de ware is en is het zo'n nerd weg ermee

20-11-2005, 00:59

Citaat door Troubled:
waarom nou zo negatief over jongens? Misschien een slechte vader?
nee slechte buurtjongens en klasdgenootjes

20-11-2005, 01:00

Citaat door bozeoog:
nee slechte buurtjongens en klasdgenootjes
Is dat het soort waaraan jij je geliefde wilt meten dan?

Pagina's : [1] 2 3