Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Lekkere slasaus

Nabila25
18-04-2003, 13:05

Hallo, Vraagje: Hoe maak je lekkere slasaus. Ik dacht dat je het best zo kon maken, maar willen jullie mij jullie recept geven a.u.b. Azijn, zonnebloemolie, zout, peper, beetje mosterd, beetje mayonaise. Allemaal in een beker doen en goed schudden. Misschien ook een beetje peterselie bijdoen? Groetjes, :zwaai:

taker3esht
18-04-2003, 19:57
waarom koop je gewoon niet de slasaus van de winkel???

Nabila25
18-04-2003, 20:14
Vind die niet zo lekker. Vind eigen maak altijd beter. Groetjes, :zwaai:

taker3esht
18-04-2003, 20:18
oh oke...ik weet het niet...anders had ik je wel geholpen.. beslama :zwaai:

lady_maghreb
19-04-2003, 10:46

salaam weet je wat ook heel erg lekker is, je pakt een schaaltje doet er in: - mayonaise, (desnoods beetje verdunnen met water) - azijn, - fijn gesneden peterselie, - fijn gesneden uien, - fijn gesneden augurk, - snufje peper, - (wat ik zelf lekker vindt is er een beetje ketjap bij in te doen)

asana
26-04-2003, 13:09
Origineel gepost door lady_maghreb salaam weet je wat ook heel erg lekker is, je pakt een schaaltje doet er in: - mayonaise, (desnoods beetje verdunnen met water) - azijn, - fijn gesneden peterselie, - fijn gesneden uien, - fijn gesneden augurk, - snufje peper, - (wat ik zelf lekker vindt is er een beetje ketjap bij in te doen) kan je deze saus ook bij salade geven?

lady_maghreb
28-04-2003, 15:31
salaam eigenlijk is deze saus voor bij de salade in een kommetjes. Maar je kan het ook voor erin gebruiken