Bekijk volle/desktop versie : ronaldinho filmpje(raakt 4x lat)



Pagina's : [1] 2

19-11-2005, 13:10
het is trugace nike geeft zelf toe maar wie heeft hem voor me ik heb hem zelf nog niet gezien

hier check



Reclame Ronaldinho trucage
18 november 2005

Het reclamespotje van Nike, waarin Ronaldinho zijn fantastische voetbalkwaliteiten laat zien, is trucage. De sterspeler van Barcelona schopt de bal een paar keer tegen de lat, waarna hij de bal weer opvangt, om rustig door te gaan. Vele spelers zetten al hun vraagtekens bij de echtheid van het spotje. Nu heeft Nike toegegeven dat zelfs Ronaldinho dit niet kan.
"We hebben digitale technieken gebruikt. Iemand speelde Ronaldinho de bal toe, maar hij trapte echt wel twee keer op de lat", aldus een woordvoerder.

19-11-2005, 13:12


tezz of hij dat kan of niet blijft hij de beste speler ter wereld

19-11-2005, 13:15
De beste speler van de wereld moet eerst wat winnen, een CL of wereld cup, nou dat kan je van Ronaldinho nog niet zeggen.

19-11-2005, 13:17

Citaat door lil_koekie:
hij de beste spelen met ze paardenbek
laat hem spelen tegen roberto carlos pffff
roberto carlos schiet die bal d0or ze gr0te bek heen
roberto carlos is 36

19-11-2005, 13:17


maar tog blijft hij hard


wie heeft dat filmpje???

19-11-2005, 13:18

Citaat door chaouki:
De beste speler van de wereld moet eerst wat winnen, een CL of wereld cup, nou dat kan je van Ronaldinho nog niet zeggen.


waar slaat dat op

19-11-2005, 13:19

Citaat door chaouki:
De beste speler van de wereld moet eerst wat winnen, een CL of wereld cup, nou dat kan je van Ronaldinho nog niet zeggen.
ronaldinho heeft wel een wereld cup gewonnen wist je nog 2002 in zuid-korea japan waar hij man of the match werd tegen engeland met een assist en een vrijetrap???????

19-11-2005, 13:19

Citaat door chaouki:
De beste speler van de wereld moet eerst wat winnen, een CL of wereld cup, nou dat kan je van Ronaldinho nog niet zeggen.
hij heeft wel wk 2002 gewonnen met brazilie maar niet meer dan dat

19-11-2005, 13:23

Citaat door lil_koekie:
hij kan echt niet voetballen vindt ik man
geeft mij maar eto'o
hahahahahahahaha kga helemaal stuk met jou ronaldinho niet voetballen hahahahahahahah

19-11-2005, 13:25
eto'o die lummel die een kk grote kans in de slotfase laat liggen tegen chelsea( hij shoot van een paar meter afstand over) ik zeg niet dat eto'o nep is hij is wel goed maar dat je hem beter vind dan ronaldinho....................

19-11-2005, 13:30

Citaat door lil_koekie:
nu we het tog over spelers hebben
wil jij zeggen dat ronaldinho
beter is dan henry?
haha n0oit van ze leven
qua taktiek is henry btr vriend
hnry heeft wel meer ervaring enzo maar ronaldinho komt wel heel erg in de buurt ik weet niet wie beter is maar van eto'o weet ik het zeker.....

19-11-2005, 13:33

Citaat door lil_koekie:
nu we het tog over spelers hebben
wil jij zeggen dat ronaldinho
beter is dan henry?
haha n0oit van ze leven
qua taktiek is henry btr vriend
en waarom is ronaldinho de beste speler ter wereld dan



hebben ze een vergissing gemaakt

19-11-2005, 13:39



Citaat door lil_koekie:
laat henry tegen ronaldinho 1 tegen 1 in ring
ronaldinho gaat rondjes draaien hij heeft 5aspro's nodig
klaar henry blijft goed
ho ho ho ho je maakt nu een hele grote fout want het is ronaldinho die die lijpe straat trucjes laat zien en niet henry. henry is die tacktiesche en ronaldinho met die acties dus in de ring krijgt henry wel een paar panna's

19-11-2005, 13:49
wie heeft het filmpje???

20-11-2005, 17:34

Citaat door lil_koekie:
ba3da
ronaldinho is prof jak
laat ronaldinho tegen lenny spelen
winaar panna knock out.
en lenny speelt 0owk in fifa street
hij heeft geholpen met het spelen
nou dan is ronaldinho niks:d
jij begint zelf met ring ten eerste, en je haalt lenny der bij tog, laat lenny dan op veld dan gaan we zien wie meer waard is. Lenny is gewoon straat paar pannatjes klaar bij ronaldinho is the real shit.....

Pagina's : [1] 2