Bekijk volle/desktop versie : Zoenen



Pagina's : [1] 2 3 4

18-11-2005, 15:37
Ik heb een vraagje

Als ik met mn vriendin zoen... dan komt mn onderste in bewgeing en ontsnapt er zelfs voorvocht, waardoor mn broek een nat plekje vertoont..

Nu is mijn vraag zou mn vriendin na dit gezien te hebben anders over me denken?

en worden de meisjes nat als ze zoenen? Hoop dat iemand normaal antwoord geeft alvast bedankt

18-11-2005, 15:40

maandverband gebruiken

18-11-2005, 15:44

Citaat door Krik_Fit:
maandverband gebruiken
haha lach me dood

18-11-2005, 16:09

Citaat door pakimale18:
Ik heb een vraagje

Als ik met mn vriendin zoen... dan komt mn onderste in bewgeing en ontsnapt er zelfs voorvocht, waardoor mn broek een nat plekje vertoont..

Nu is mijn vraag zou mn vriendin na dit gezien te hebben anders over me denken?

en worden de meisjes nat als ze zoenen? Hoop dat iemand normaal antwoord geeft alvast bedankt

Als je vriendin er echt heel erg geil van wordt.. wel denk ik

18-11-2005, 16:34


Citaat door pakimale18:
Ik heb een vraagje

Als ik met mn vriendin zoen... dan komt mn onderste in bewgeing en ontsnapt er zelfs voorvocht, waardoor mn broek een nat plekje vertoont..

Nu is mijn vraag zou mn vriendin na dit gezien te hebben anders over me denken?

en worden de meisjes nat als ze zoenen? Hoop dat iemand normaal antwoord geeft alvast bedankt
Oke dat je een stijve krijgt is begrijpelijk maar wat jij beschrijft is overdreven, je bent TE GEIL!

18-11-2005, 16:36

Citaat door babynajat:
Als je vriendin er echt heel erg geil van wordt.. wel denk ik
Maar hoe weet ik dat ze geil is:$? hoe merk je zoiets

18-11-2005, 16:39

Citaat door pakimale18:
Maar hoe weet ik dat ze geil is:$? hoe merk je zoiets
Bij vrouwen is het moeilijker te merken of ze geil zijn, bij jongens kun je het zien door middel van erectie. Bij vrouwen als ze nat zijn maar als ze een broek aanheeft zie je niks, er is nog een manier en dat is kijken of voelen of ze stijve tepels heeft, is dat het geval dan is ze geil!

18-11-2005, 17:25

Citaat door pakimale18:
haha lach me dood
is ook de bedoeling!

18-11-2005, 17:31
je tepels kunnen ook hard omdat je het koud hebt

18-11-2005, 17:33

Citaat door pakimale18:
Ik heb een vraagje

Als ik met mn vriendin zoen... dan komt mn onderste in bewgeing en ontsnapt er zelfs voorvocht, waardoor mn broek een nat plekje vertoont..

Nu is mijn vraag zou mn vriendin na dit gezien te hebben anders over me denken?

en worden de meisjes nat als ze zoenen? Hoop dat iemand normaal antwoord geeft alvast bedankt
een scheepsmansknoop inzetten..en voor haar een absorbtie kurk

18-11-2005, 17:36

Citaat door kriempoes:
je tepels kunnen ook hard omdat je het koud hebt
Ja dat wou ik ook zeggen...

18-11-2005, 17:39

Citaat door pakimale18:
Ik heb een vraagje

Als ik met mn vriendin zoen... dan komt mn onderste in bewgeing en ontsnapt er zelfs voorvocht, waardoor mn broek een nat plekje vertoont..

Nu is mijn vraag zou mn vriendin na dit gezien te hebben anders over me denken?

en worden de meisjes nat als ze zoenen? Hoop dat iemand normaal antwoord geeft alvast bedankt
ik denk da jij een beetje snel geil wordt,ma dat kan he.
En mischien moet je wat in je boxershort douwen wat jou natte plekje beschermt

18-11-2005, 18:04

Ik vraag me af dat als je zoent of de dame en heer in kwestie hetzelfde voelen als ze elkaar zoenen? Stel dat het voor de heer niet zo prettig is, kan het voor de dame wel prettig zijn. En stel de dame heeft er geen gevoel bij kan de heer dan wel gevoelens erbij hebben? Leg eens uit dames en GUYS!

18-11-2005, 18:51

Citaat door _jaouad_:
Ik vraag me af dat als je zoent of de dame en heer in kwestie hetzelfde voelen als ze elkaar zoenen? Stel dat het voor de heer niet zo prettig is, kan het voor de dame wel prettig zijn. En stel de dame heeft er geen gevoel bij kan de heer dan wel gevoelens erbij hebben? Leg eens uit dames en GUYS!
ik denk dat het gevoel wel verschilt..de een geniet er meer van dan de ander..wat niet wil zeggen dat de een er geen prettig gevoel bij heeft.. neem deze jongen als vb...hij heeft het denk ik zwaar naar zn zin.. .. zn vriendin vast ook wel..maar niet zooooooooo als hij..

18-11-2005, 19:46
ik zoen zonder gevoel

Pagina's : [1] 2 3 4