Bekijk volle/desktop versie : Ik wil niet oud worden!!



18-11-2005, 13:44
Naar mijn mening wordt volwassenheid overgewaardeerd. Het brengt meer verantwoordelijkheden en juist minder vrijheid met zich mee. Daarnaast is het ‘t voorportaal van oud worden. Je wordt langzaam volwassen. Ongemerkt ontwikkel je een obsessieve vorm van nesteldrang en voor je het weet heb je het maar druk met gezin, hypotheek en werk. De jaren vliegen voorbij en dan is daar de overgang, je eigen midlifecrisis. Vanaf dat moment begint de onvermijdelijke zwaartekracht zijn tol te eisen. Je knippert met je ogen en ineens zit je ergens in bejaardentehuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No fu cking way, ik wil jong blijven!!!

18-11-2005, 13:52


oplossing.. oil of olaz

18-11-2005, 13:53

Citaat door anjali26:
oplossing.. oil of olaz


Gebruikt mijn oma ook altijd! Ze ziet er nog altijd helemaal gekrompen uit!

18-11-2005, 13:57
Of je bekijkt het zo: je wordt volwassener, zelfstandiger. Kunt je eigen keuzes maken, gebruik maken van zelfreflectie en doelen stellen voor de verdere jaren. Leert keihard op je bek gaan wat betreft werk/familie/vrienden & vriendinnen/mannen of vrouwen. Je leert hoe op jezelf te bouwen en je persoonlijke bagage wordt steedsvoller. Ontwikkeld je persoonlijkheid die gemiddeld genomen op je 25e gevormd is. Je leert jezelf kennen, reageert volwassener op situaties. Verdiept je in zaken die je aanspreken, bijv. het geloof, reizen, vriendschappen, hobbies.

18-11-2005, 14:01



Citaat door ZaYnaH:
Of je bekijkt het zo: je wordt volwassener, zelfstandiger. Kunt je eigen keuzes maken, gebruik maken van zelfreflectie en doelen stellen voor de verdere jaren. Leert keihard op je bek gaan wat betreft werk/familie/vrienden & vriendinnen/mannen of vrouwen. Je leert hoe op jezelf te bouwen en je persoonlijke bagage wordt steedsvoller. Ontwikkeld je persoonlijkheid die gemiddeld genomen op je 25e gevormd is. Je leert jezelf kennen, reageert volwassener op situaties. Verdiept je in zaken die je aanspreken, bijv. het geloof, reizen, vriendschappen, hobbies.
Het kind zijn wordt ondergewaardeerd, het ‘je bent zo jong of oud als je jezelf voelt’-principe viert hoogtij. Een hele geruststelling voor de gemoedstoestand van menig veertigplusser, maar wat zijn de gevolgen voor de jeugd? Ooit zullen we gaan oogsten wat er gezaaid is; de jaren vliegen voorbij en ineens zit je met een generatie materialisten die emotioneel totaal verknipt is. Mag jij raden wie je later zal gaan helpen met het aantrekken van je steunkousen, juist ja.

Vooralsnog wil ik niet oud worden

18-11-2005, 14:59

Citaat door VirtualBitch:
Het kind zijn wordt ondergewaardeerd, het ‘je bent zo jong of oud als je jezelf voelt’-principe viert hoogtij. Een hele geruststelling voor de gemoedstoestand van menig veertigplusser, maar wat zijn de gevolgen voor de jeugd? Ooit zullen we gaan oogsten wat er gezaaid is; de jaren vliegen voorbij en ineens zit je met een generatie materialisten die emotioneel totaal verknipt is. Mag jij raden wie je later zal gaan helpen met het aantrekken van je steunkousen, juist ja.

Vooralsnog wil ik niet oud worden
Steunkousen.

18-11-2005, 15:11

Citaat door ___PushUpBH___:
Steunkousen.


Waar ben jij nou weer op msn???

18-11-2005, 15:30

Citaat door VirtualBitch:


Waar ben jij nou weer op msn???
Ik kom nu online.