Bekijk volle/desktop versie : nike en ronaldinho zijn bedriegers



Pagina's : [1] 2

18-11-2005, 13:40
iedereen heeft waarschijnlijk al gezien, dat filmpje waarbij ronaldinho tot drie keer toe de bal op de lat schiet en weer terugkomt naar ronaldinho zonder de grond te raken. Het blijkt allemaal bedrog te zijn.

18-11-2005, 13:48


ja duidelijke zaak, dat gelooft toch geen hond, als je goed kijkt zie je ook dat die bal dmv van computerbeelden word teruggekaatst.

geen een mens kan dat. je kan em hooguit 1 keer tegen de lat schieten zo.

18-11-2005, 13:50
dat maak ik mensen al elke keer duidelijk maar ze geloven het niet

18-11-2005, 14:01
ja het was overduidelijk zichtbaar dat er met het beeld werd gespeeld

18-11-2005, 14:40


ik bedoel maar maradonna is het oook gelukt mensen!!!!!!!!

18-11-2005, 14:49
we hebben het niet over marodonna maar over ronaldinho
en het is waar ze hebben de boel bedrogen nike en ronaldinho

18-11-2005, 15:12

Citaat door marokkoboy10:
ik bedoel maar maradonna is het oook gelukt mensen!!!!!!!!
Ja nou Ronaldinho is heel erg goed

Maar een amateur naast Maradona

18-11-2005, 15:25
wie kan mij het filmpje laten zien??? wel van gehoord maar noot gezien

18-11-2005, 17:06

Citaat door mozzy:
ja het was overduidelijk zichtbaar dat er met het beeld werd gespeeld
kan het een beetje preciezer. Aan wat kan je het precies zien

18-11-2005, 17:14

Citaat door Maroc_4_ever:
kan het een beetje preciezer. Aan wat kan je het precies zien
als je heel goed oplet die dat er met het beeld is gesjoemeld onder andere als je let op het doel

18-11-2005, 17:22
Er is niet gesjoemeld met de beelden. Als je goed kijkt dan zie je dat hij niet de lat raakt maar zo'n bord die op de tribune staat. Ik snap niet dat er nog niemand is die dit heeft opgemerkt.

18-11-2005, 17:29

Citaat door Xretsor2:
Er is niet gesjoemeld met de beelden. Als je goed kijkt dan zie je dat hij niet de lat raakt maar zo'n bord die op de tribune staat. Ik snap niet dat er nog niemand is die dit heeft opgemerkt.
wat jij zegt is blaaaaa, misschien mankeert er wat aan je ogen als je dat hebt gezien dat ie tegen een bord schiet.

Velen zullen het filmpje gezien hebben. Uit handen van een Nike-medewerker krijgt Ronaldinho zijn gouden voetbalschoenen om vervolgens op zijn nieuwe muiltjes de bal vier keer tegen de lat te schieten. Trucage of niet?

Het antwoord is inmiddels gegeven door Nike. "We hebben digitale technieken gebruikt. Iemand speelde Ronaldinho de bal toe, maar hij trapte echt wel twee keer op de lat," aldus een medewerker van het Amerikaanse concern.

bron:voetbalzone http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=22296

18-11-2005, 18:46



Citaat door mozzy:
wat jij zegt is blaaaaa, misschien mankeert er wat aan je ogen als je dat hebt gezien dat ie tegen een bord schiet.

Velen zullen het filmpje gezien hebben. Uit handen van een Nike-medewerker krijgt Ronaldinho zijn gouden voetbalschoenen om vervolgens op zijn nieuwe muiltjes de bal vier keer tegen de lat te schieten. Trucage of niet?

Het antwoord is inmiddels gegeven door Nike. "We hebben digitale technieken gebruikt. Iemand speelde Ronaldinho de bal toe, maar hij trapte echt wel twee keer op de lat," aldus een medewerker van het Amerikaanse concern.

bron:voetbalzone http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=22296
Waarschijnlijk mankeert er wat aan jouw ogen. Kijk het filmpje nog maar eens goed. Ik heb stuk voor stuk screenshots genomen en die in Photoshop ingezoomd en bewerkt om de bal te kunnen zien en hij raakt de lat niet maar de onderkant van de tribune wat ik een bord noemde ik mijn vorige post.

18-11-2005, 19:00
weet 10000% zekr dat het bewerkt is

18-11-2005, 19:03
Haha ik kon het ook moeilijk geloven toen ik het zag, iedereen die echt gevoetbald heeft in z'n leven weet dat dat haast onmogelijk zou zijn.

Pagina's : [1] 2