Bekijk volle/desktop versie : Ontploffingen bij politie Dordrecht



Pagina's : [1] 2 3

18-11-2005, 07:55
[URL="http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/11_november/18/binnenland/1118_0600_politiepost_dordrecht.xml"]Ontploffingen bij politie Dordrecht[/URL]
Bij twee politieposten in Dordrecht zijn afgelopen nacht ontploffingen geweest. Een ooggetuige zag na de explosies een groep jongens wegrennen.

Overleden man
De politie houdt er rekening mee dat de vernielingen te maken hebben met een incident eerder deze week. Een 25-jarige man kwam om het leven na een aanrijding met een politieauto.

[URL="http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/6p5n4v0hu804tuo6wa6.jpeg"]Schade[/URL]
De ruiten van de bureaus zijn aan diggelen en er is veel brandschade. Bewoners van de flats boven de bureaus werden uit voorzorg geëvacueerd. De politie wil niet bevestigen dat het om gerichte acties tegen de politie gaat.

18-11-2005, 08:32


klaar nu escaleert het jammer echt zwaar jammer, hopelijk wordt nederland net als sarkouzy of hoe heet die in frankrijk iemand die een delict pleegt hup terugsturen ben zelf marokkaan en ik ben voorstander van die regel

18-11-2005, 09:27

Citaat door smartie4:
klaar nu escaleert het jammer echt zwaar jammer, hopelijk wordt nederland net als sarkouzy of hoe heet die in frankrijk iemand die een delict pleegt hup terugsturen ben zelf marokkaan en ik ben voorstander van die regel
raar dat er niets in het 9 uur journaal was

18-11-2005, 09:38

Citaat door rikus:
raar dat er niets in het 9 uur journaal was
rijnmond nieuws 5 uur

je bedoeld het nos journaal komt in de middag denk ik pas

18-11-2005, 09:46



Citaat door smartie4:
rijnmond nieuws 5 uur

je bedoeld het nos journaal komt in de middag denk ik pas
Normaal knallen de muskitos er direct boven op toch

18-11-2005, 09:49

Citaat door rikus:
Normaal knallen de muskitos er direct boven op toch
ach ja ik denk dat ze nog half sliepen of ze denken ach dordrecht is geen amsterdam effe checken zo op http://www.nos.nl

18-11-2005, 09:56

Citaat door x-jena-x::
Toch heeft Dordrecht jarenlang in de top 3 gestaan van de meest criminele stad van Nederland..

Vergis je niet in Dordtenaren.. zijn geen lieverdjes..
Klopt Breda was toen koploper. Maar het bevreemd mij dat ik niets op TV zie. Ook op de lokale radio dortrecht is alleen een kort nieuws nulletin

18-11-2005, 09:59

Citaat door x-jena-x::
Toch heeft Dordrecht jarenlang in de top 3 gestaan van de meest criminele stad van Nederland..

Vergis je niet in Dordtenaren.. zijn geen lieverdjes..
trots merk ik

ken alleen lieve dordtenaren

18-11-2005, 10:06

Citaat door x-jena-x::
Politiebureaus Dordrecht in brand

DORDRECHT In twee politiebureaus in Dordrecht is vannacht brand gesticht. Het zijn wijkbureaus waar 's nachts geen politie aanwezig is.

Eerst werd brand gesticht in de post in de wijk Sterrenburg. Kort daarna kwam de melding dat ook in het politiebureau in de Wielwijk in Dordrecht brand was. De mensen die daarboven wonen, moesten hun huis uit. Na een uur was de brand onder controle en konden ze weer terug.

De schade aan de politiepost in de Wielwijk is aanzienlijk. Een getuige heeft in de buurt van het bureau vier jongeren gezien. Maar de politie heeft hen niet kunnen vinden.


zo beter http://www.nos.nl nieuws van 8:39

18-11-2005, 10:09

Citaat door x-jena-x::
RTV Dordrecht is nooit zo snel met zijn nieuws.. Vanmiddag zal er wel wat meer naar buiten komen..
Ik zou voor de deur liggen met camero en micro en live verslag doen

18-11-2005, 10:11
Hier is wat anders aan de hand. Ik denk orders van boven af. Bang dat de vlam in de pan slaat. Hier moeten eerst plannnen worden gemaakt. Ik voel het aan mijn water

18-11-2005, 10:24

Citaat door x-jena-x::
Het is trouwens niet de eerste keer dat een politiebureau in Dordrecht het moet ontgelden..

Zo'n vier/vijf jaar geleden werd ook een politiepost in de fik gestoken.. Dit door Antillianen in de wijk Krispijn.. Heel de wijk werd afgezet met M.E. en er werden met stenen gegooid.. Echt een chaos..

Vlak erna hebben ze grote delen van de wijk platgegooid en daar worden nu nieuwe huizen gebouwd.. Dordrecht kent nog meer "probleemwijken"..
k woon ook in een probleemwijk rotterdam zuid details bespaar ik kijk maar naar mijn locatie

18-11-2005, 10:32



Citaat door x-jena-x::
Slinge viel toch altijd wel mee, dacht ik.. Je hoorde meer over Crooswijk en Kralingen.. Charlois ook wel, geloof ik..

Van Krispijn weet ik wel dat de politie na een bepaalde tijd 's avonds niet eens meer kwam opdraven.. dat stelden ze uit tot de volgende dag..
slinge is charlois jena




moest er even op dat is dus hun tijd verdoen

18-11-2005, 10:39

Citaat door smartie4:
slinge is charlois jena




moest er even op dat is dus hun tijd verdoen
zou je ons voortaan ff waarschuwen voor dit soort schokende beelden

18-11-2005, 10:54

Citaat door x-jena-x::
xoepsx (ik schreef toch al eerder dat ik slecht ben in namen?? )

Tja.. dat is inderdaad tijd verdoen.. maar ja, ga jij het ze vertellen??
ach joh jongetje trappen is toch leuk om te doen

dat noem je dus "geen leven"

vroeger mijn tijd heerlijk joh

knikkeren, voetballen, stickers kopen en ruilen, fietsen, verstoppertje en nu pff nergens meer te bekennen oh ja en niet te vergeten scootertje rijden heerlijk

Pagina's : [1] 2 3