Bekijk volle/desktop versie : Jarenlang een relatie met je vriend en je denkt dat hij niet buiten de pot pist?



Pagina's : [1] 2 3

17-11-2005, 22:22
Dan heb je het erg mis. Denk je nou echt dat als je een relatie hebt van vier jaar en jullie niet met elkaar naar bed gaan dat hij het niet elders zal zoeken? Als je denkt van niet dan is er echt iets mis in je hoofd of je bent te goed van vertrouwen. There is no chance in hell dat hij het zo lang volhoudt om geen sex te hebben. Zelfs als hij nog maagd zou 'zijn'.


Einde bericht.

17-11-2005, 22:41



Citaat door Ad_rem:
Dan heb je het erg mis. Denk je nou echt dat als je een relatie hebt van vier jaar en jullie niet met elkaar naar bed gaan dat hij het niet elders zal zoeken? Als je denkt van niet dan is er echt iets mis in je hoofd of je bent te goed van vertrouwen. There is no chance in hell dat hij het zo lang volhoudt om geen sex te hebben. Zelfs als hij nog maagd zou 'zijn'.


Einde bericht.
Sukkeltje, je bent het spiegelbeeld van de zileige man. Onthou goed, wie played en dus ontmaagd is voor het huwelijk: het zelfde zal gebeuren met zijn kinderen. Dus hou je dochtertjes later maar goed in de ogen als ik jou was.

En je stelling trekt op niets. Een echte moslim, weet wat er op zina staat. Misschien zul jij het ervaren als je de eerste vlammen voelt branden op je huid. Maar ja, sorry: met meisjes spelen is toch zo lekker he

Sla asjeblief ons heilig boek open in plaats van de hele dag nonsens uit te kraamen!!!!!!!!!!!!!

17-11-2005, 22:56

Citaat door Leila 18:
Sukkeltje, je bent het spiegelbeeld van de zileige man. Onthou goed, wie played en dus ontmaagd is voor het huwelijk: het zelfde zal gebeuren met zijn kinderen. Dus hou je dochtertjes later maar goed in de ogen als ik jou was.

En je stelling trekt op niets. Een echte moslim, weet wat er op zina staat. Misschien zul jij het ervaren als je de eerste vlammen voelt branden op je huid. Maar ja, sorry: met meisjes spelen is toch zo lekker he

Sla asjeblief ons heilig boek open in plaats van de hele dag nonsens uit te kraamen!!!!!!!!!!!!!
Leuk belg. Maar we hebben het niet over de islam hier maar over lange relaties ok.

17-11-2005, 23:00
Ja sorry, en het feit dat ik Belg ben doet er toe,wella? En de Islam is overal aanwezig in je leven en het feit dat je me zo antwoord zegt genoeg over je!

Dus broeder, doe me een plezier en sla onze geloofsboek open!
Wasalaam

17-11-2005, 23:01


Nogmaals ik heb het niet over het geloof, waarom wordt dat er elke keer bij betrokken?

17-11-2005, 23:02

Citaat door Ad_rem:
Dan heb je het erg mis. Denk je nou echt dat als je een relatie hebt van vier jaar en jullie niet met elkaar naar bed gaan dat hij het niet elders zal zoeken? Als je denkt van niet dan is er echt iets mis in je hoofd of je bent te goed van vertrouwen. There is no chance in hell dat hij het zo lang volhoudt om geen sex te hebben. Zelfs als hij nog maagd zou 'zijn'.


Einde bericht.
Bla bla blaa..

17-11-2005, 23:03

Citaat door Hbilaatje:
Bla bla blaa..
Nee jij brengt een bewonderingswaardige bijdrage aan dit forum.

17-11-2005, 23:05
Mm misschien om het merendeel van de bevolking duidelijk te maken dat het haraam is waarmee ze bezig zijn!!! Je komt hier verkondigen alsof het de meest normaalste zaak is dat een liefje zijn vriendin bedriegt. En waarom nog, ze3ma hij staat te lang droog wella??? Trekt op niets

Ik heb niets tegen je, ik probeer je gewoon te laten inzien dat het rechte pad het enige goede is en we nooit weten wanneer er een einde aan ons leven komt. Dit is mijn plicht tegenover jou om het je nogmaals duidelijk te maken.
Want wat je insinueert, gebeurt misschien wel => maar trekt op niets!!!

En het gaat altijd over het geloof omdat Allah altijd bij ons aanwezig is op elke moment. Maar vergeet niet, Allah swt kiest diegene die hij leidt!!


Beslama

17-11-2005, 23:05

Citaat door Leila 18:
Ja sorry, en het feit dat ik Belg ben doet er toe,wella? En de Islam is overal aanwezig in je leven en het feit dat je me zo antwoord zegt genoeg over je!

Dus broeder, doe me een plezier en sla onze geloofsboek open!
Wasalaam
10+

17-11-2005, 23:06
dus alle mannen zijn zo volgens jou ?

nou heb jij dan een tip voor de meiden die zo n lange relatie aangaan en denken dat hun mannetje dat niet doet ?

17-11-2005, 23:06

Citaat door Leila 18:
Mm misschien om het merendeel van de bevolking duidelijk te maken dat het haraam is waarmee ze bezig zijn!!! Je komt hier verkondigen alsof het de meest normaalste zaak is dat een liefje zijn vriendin bedriegt. En waarom nog, ze3ma hij staat te lang droog wella??? Trekt op niets

Ik heb niets tegen je, ik probeer je gewoon te laten inzien dat het rechte pad het enige goede is en we nooit weten wanneer er een einde aan ons leven komt. Dit is mijn plicht tegenover jou om het je nogmaals duidelijk te maken.
Want wat je insinueert, gebeurt misschien wel => maar trekt op niets!!!

En het gaat altijd over het geloof omdat Allah altijd bij ons aanwezig is op elke moment. Maar vergeet niet, Allah swt kiest diegene die hij leidt!!


Beslama
Wejoow als je zo doorgaat ga ik je teksten inlijsten..



10++

17-11-2005, 23:07

Citaat door pinkeyedbiatch:
dus alle mannen zijn zo volgens jou ?

nou heb jij dan een tip voor de meiden die zo n lange relatie aangaan en denken dat hun mannetje dat niet doet ?
Ik wel voor je.. Lees je o.t nog maar eens..

17-11-2005, 23:09



Citaat door KaNaFaKa:
Wejoow als je zo doorgaat ga ik je teksten inlijsten..



10++
Ahaha, hoezo??? JAh sorry, maar deel gewoon mn mening mee

17-11-2005, 23:11

Citaat door Leila 18:
Mm misschien om het merendeel van de bevolking duidelijk te maken dat het haraam is waarmee ze bezig zijn!!! Je komt hier verkondigen alsof het de meest normaalste zaak is dat een liefje zijn vriendin bedriegt. En waarom nog, ze3ma hij staat te lang droog wella??? Trekt op niets

Ik heb niets tegen je, ik probeer je gewoon te laten inzien dat het rechte pad het enige goede is en we nooit weten wanneer er een einde aan ons leven komt. Dit is mijn plicht tegenover jou om het je nogmaals duidelijk te maken.
Want wat je insinueert, gebeurt misschien wel => maar trekt op niets!!!

En het gaat altijd over het geloof omdat Allah altijd bij ons aanwezig is op elke moment. Maar vergeet niet, Allah swt kiest diegene die hij leidt!!


Beslama
Het is niet de normaalste zaak van de wereld. IK wilde dit alleen even verkondigen aan de desbetreffende dames. Trouwens er zijn ook meisjes die een lange relatie hebben met iemand met wie ze gaan trouwen en bij hem hangen ze de heilige maagd maria uit en bij anderen leven ze zich uit. Heb het zelf meegemaakt.

P.s: Waarom val je me zo aan, heb ik een gevoelige snaar aangeraakt? Hou je vriend dan maar in de gaten in plaats van af te geven op mij.

17-11-2005, 23:12

Citaat door Leila 18:
Ahaha, hoezo??? JAh sorry, maar deel gewoon mn mening mee
AhuwAhuwAhuWahu daarom juist.. Ik ben het volkomen met je eens..

Pagina's : [1] 2 3