Bekijk volle/desktop versie : je bent een schande



17-11-2005, 19:45

Citaat door rahima:
aaaaaahhhhhh de zon elke dag hetzelde hij blijft me trouw ,elke keer weer elke morgen schijnt hij in me ogen.
Doe snel aishaa!!! je moet snel klaar worden we gaan vandaag met papa naar Nederland dat weet je toch wel! schreewde mijn jongere zusje. O ja dacht ik bijna vergeten mij vader had al 10 jaar in Nederland gewoon en nu was het tijd voor gezinshereniging. Mijn moder was het meest blij ze had al die jaren geduldig gewacht en Allah om hulp gevraagd om haar te verlossen van mijn oma en mijn tantes , me moeder werd altijd door hun gevloekt geslagen noem maar op zij was het zwarte schaap van de familie. Mijn oma hield niet van mijn moeder omdat ze van een arme familie kwam en omdat mijn vader met mijn moeder was getrouwd met tegenwil van mijn oma. Maar eindelijk konden we nu aan onze eigen kleeine gezinnetje beginnen met mijn ouders, me kleine zusje fatima en mijn oudere broer saleh.ALhoewel ga ik me vriendinnen wel missen vooral naima we hadden altijd alles samen gedeeld en nooit hadden we een geheim aan iemand anders verteld behalve aan elkaar. we zijn allebei 16 nu en naima is al verliefd! op een man die al getrouwd is ook nog hij is ongeveer 30 maar dat maakt naima niks uit.MAAR TOCH KAN je soms zien dat Naima harstikke jaloers is op zijn vrouw dat kan ik haar niet kwalijk nemem Murad zijn vrouw is echt een schoonheid echt een knappe marrokaanse vrouw.



Moet ik verder mensen?
.

17-11-2005, 21:02


neej ga door

10-12-2005, 12:49
ga door meid een nieuwe fan erbij

kusszzies fatima

11-12-2005, 11:12
heey meid !!

ga gauw door !! ,, je maakt me nieuwschierig

is dit egt gebeurd ??

-xxxxxx- moi

11-12-2005, 11:22


wajooww yalllal ga verderrrrrrrrrrr