Bekijk volle/desktop versie : Nà liefde komt hààt!



17-11-2005, 17:44

17-11-2005, 17:46



Citaat door leipe_hollander:
normal
Dan heb je nooit liefde gekend!

17-11-2005, 17:50

Citaat door leipe_hollander:
ik had laatst een hele topic geopend voor mensen als jouw berberia16 weet er alles van... ik noemde ze de wat dommere deel van de bevolking... waarom?

jij hebt nu al een conclusie gemaakt uit 1 woord niet eens een zin (jij maakt het nog extremer dan berberia16!!!) je hebt haar in domheid overtroffen...
Ik heb je topic niet gelezen!

En het is gewoon zò!

17-11-2005, 17:56
Ik heb het niet over mezelf in deze topic!

Ik haat niemand en al helemaal niet als er eerst liefde was!

Wat ik niet begrijp is, waarom er hààt komt na liefde!

17-11-2005, 17:58


leipe_hollander, ik begrijp je wel!

Maaaaaaar toevallig heb ik net zoiets meegemaakt!

17-11-2005, 18:12

Citaat door leipe_hollander:
goed! maar dat is normaal, zie het maar als:

je hebt een kind dat 5 jaar oud is en je houdt zoveel van hem en er komt een man/vrouw en die zegt: "klaar die kind is van mij en je krijgt hem nooit meer terug... en je kindje accepteert het ook en wilt het...

natuurlijk ga je die man/vrouw haten.. maar bij een man gaat het meestal verder.. hij haat dan ook zijn kind...

terug naar realiteit:

jij als vrouw zou je ex niet haten maar een man wel: alleen omdat hij er niet tegenkan dat je voor een ander bent... hebben ze ook psychologische onderzoeken gedaan en 1 antwoord was: dat een vrouw veel beter uit een relatie komt dan een man, 1 grote reden is omdat zij het ziet als iets positiefs in haar leven en de man juist niet...
Bedankt voor je uitleg!

Ps. en stel dat zijn ex geen andere heeft?!

17-11-2005, 18:22

Citaat door leipe_hollander:
dan is er niets aan de hand... zodra ze alleen maar begint te praten over andeer mannen, dan begint de ruzie en jaloezie gevoelens.. dus je hebt dan een vriendschap dat gebasseerd is op beperkingen.. van we zijn vrienden maar vertel me NIETS over je liefdesleven...

maar ik begin nu een beetje te vermoeden dat een jongen je leuk vond en je nu niet meer mag?
Klopt!

17-11-2005, 18:36

Citaat door leipe_hollander:
ewa heel simpel en vooral als het een marokkaan is (waar trots heel sterk is) dan ben jij misschien begonnen over een jongen (of gaf hem het gevoel dat je een ander had) waardoor ie je begon te haten...

en haat gevoelens kan hij op vele manieren uiten, maar ik denk als een marokkaan en ik zou zeggen: hij scheldt je uit?
Ik begon niet over een jongen...

Het ligt namelijk zo hij begon over hoe het met de liefde gaat etc...
Ik sprak gewoon de waarheid, maar voordat ik het wist had hij het over mij en hem!

Ik liet duidelijklijk merken dat er niks meer was tussen ons en hij begreep de hint ook!

Opeens zei hij van die rare dingen wat ik nooit van hem had verwacht?

17-11-2005, 18:48

Citaat door leipe_hollander:
nog ff zou ik zeggen dat ik je ken hahaha!!! PRECIES hetzelfde is het met mij gegaan, ik vroeg ook over haar liefde en ze vertelde me ook duidelijk dat ze me niet leuk meer vond en ik heb nu al paar dagen geen contact meer met haar...

ook zo gegaan bij een hele goede vriend va me... hij kon er wel tegen dat ze door toekmstige problemen niet bij elkaar kunnen blijven, MAAR toen hij later kreeg te horen dat ze mogelijk een ander had, werd ie gek... en wilde hij haar bellen en gekke dingen doen...


Toevallig!

Maar je vriend heeft het niet gedaan toch?

17-11-2005, 19:01
ik wou dta ik hem kon haten...
kan ik me leven weer oppakken...
maar hem haten??
never!!!

17-11-2005, 19:03

Citaat door leipe_hollander:
hij heeft het wel goed gedaan, ik vertelde hem om niks te doen... dus hij heeft het zo gelaten..
'k wil het ook doen!