Bekijk volle/desktop versie : Marokko in de winter..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

17-11-2005, 15:57
dames.. wie is er ooit op vakantie geweest naar marokko rond januari?? hoe koud is t daar dan!?

wij willen daar inshallah de 3ied gaan vieren, maar ben bang voor de kou.. .. vooral met n kleintje!

moet ik denken aan de aanschaf van n kacheltje? of gewoon veeeeeeeel sokken en truien meenemen?!?!

17-11-2005, 15:58


WAAAAAAAAROM zie ik jou nooit meer op msn

17-11-2005, 16:04
het is daar zo erg, en zo koud, mijn god het is daar zo koud en niet buiten, nee binnen, de tegels daar zijn zo koud en het is zo anders, gewoon depri in marokko in de winter

ik ben er 3 jaar geleden heen gegaan omdat ik ziek was, mijn god nooit meer naar marokko in de winter.

17-11-2005, 16:04

Citaat door oemmie:
WAAAAAAAAROM zie ik jou nooit meer op msn
nou je know ..

17-11-2005, 16:06



Citaat door achermijnpc:
het is daar zo erg, en zo koud, mijn god het is daar zo koud en niet buiten, nee binnen, de tegels daar zijn zo koud en het is zo anders, gewoon depri in marokko in de winter

ik ben er 3 jaar geleden heen gegaan omdat ik ziek was, mijn god nooit meer naar marokko in de winter.
zooooo erg?!? ik bevries hier al.. en met dit weer al.. laat staan daar dus?!

17-11-2005, 16:08

Citaat door achermijnpc:
het is daar zo erg, en zo koud, mijn god het is daar zo koud en niet buiten, nee binnen, de tegels daar zijn zo koud en het is zo anders, gewoon depri in marokko in de winter

ik ben er 3 jaar geleden heen gegaan omdat ik ziek was, mijn god nooit meer naar marokko in de winter.
ja,buiten is het wel lekker maar binnen je bevriest en zo saai en donker

17-11-2005, 16:08

Citaat door f_mouslima2:
dames.. wie is er ooit op vakantie geweest naar marokko rond januari?? hoe koud is t daar dan!?

wij willen daar inshallah de 3ied gaan vieren, maar ben bang voor de kou.. .. vooral met n kleintje!

moet ik denken aan de aanschaf van n kacheltje? of gewoon veeeeeeeel sokken en truien meenemen?!?!
ik ben 2 x in de winter naar marokko geweest en ik moet je zeggen,het viel me reuze mee.mijn zoontje was toen 6 mnd en het voordeel was dat hij nog niet kon kruipen. ik had veel dikke kleding meegenomen maar was uiteindelijk niet echt nodig geweest.overdag liep ik gewoon in een dun bloesje,mijn zoontje was natuurlijk wel wat warmer gekleed dan ik,en snachts gewoon pyjama aan.
snachts was het wel wat kouder dus je moet wel een deken extra gebruiken,maar verder viel het echt reuze mee.

17-11-2005, 16:10
Ben afgelopen december/ januari in Marokko geweest: IJSKOUD!
Ik liep binnen met jas en laarzen aan, dikke truien eronder, 2 broeken, sokken, alles erop en eraan!

Buiten scheen de zon, dan viel het mee, maar binnen! En dan vooral 's avonds!!!
Dekens, echt tig dekens en dan was het nog koud! Brrr, ik vind het maar niks!
Tenzij je verwarming daar hebt...

17-11-2005, 16:13

Citaat door f_mouslima2:
zooooo erg?!? ik bevries hier al.. en met dit weer al.. laat staan daar dus?!
ja ik vond het echt koud bij ons in arouit naast nador , en de tegels waren erg koud, maar buiten was het wel te doen hoor, het was mee binnen erg erg koud door die tegels, brr als ik er aan denk

17-11-2005, 16:16

Citaat door achermijnpc:
ja ik vond het echt koud bij ons in arouit naast nador , en de tegels waren erg koud, maar buiten was het wel te doen hoor, het was mee binnen erg erg koud door die tegels, brr als ik er aan denk
kom jij uit arouit?!?! wat leukkkkkkkkk me tooo

maar ga naar mn sch.ouders.. in zaio.. das nog kouder !

17-11-2005, 16:27
Salaam,

Ik ga al zo'n vijf jaar in december/ januari naar Marokko.........
En de huizen zijn echt KOUD, de huizen daar zijn echt gebouwd voor warm weer.....de tegels de muren alles en dan ook Alles is koud! Buiten is het weer aangenamer dan binnen...vooral overdag...
Dus neem veel warme vesten mee en kaplaarzen (want als het in Marokko gaat regenen is het 1 grote modderstroom)....
Wij hebben van die kleine kachels, is ook heerlijk....................

Veel plezier, in Marokko.......

17-11-2005, 16:27

Citaat door f_mouslima2:
kom jij uit arouit?!?! wat leukkkkkkkkk me tooo

maar ga naar mn sch.ouders.. in zaio.. das nog kouder !
yeppppppppppppppppppppppp ik kom uit aruit, zo leukk dat jij dat ook bent

17-11-2005, 16:32


Ben nog nooit in de winter naar Marokko geweest, maar ben eind december een week vrij.
Ik overweeg om een weekje naar Tanger te gaan (familie opzoeken), maar als ik de ervaringen hierboven lees, denk ik:
Even niet...

17-11-2005, 16:35
Ben één keer in de winter gegaan en NOOIT meer. Zoals sommige al schreven is het buiten niet echt koud (we zijn wel wat gewend hier!) maar thuis is het echt superkoud. Je kan aantrekken wat je wil...je zal het toch koud hebben. De kleren willen niet drogen als je ze gewassen hebt. Echt...het waren de 2 langste weken van mijn leven!

17-11-2005, 16:37

Citaat door minous21:
Salaam,

Ik ga al zo'n vijf jaar in december/ januari naar Marokko.........
En de huizen zijn echt KOUD, de huizen daar zijn echt gebouwd voor warm weer.....de tegels de muren alles en dan ook Alles is koud! Buiten is het weer aangenamer dan binnen...vooral overdag...
Dus neem veel warme vesten mee en kaplaarzen (want als het in Marokko gaat regenen is het 1 grote modderstroom)....
Wij hebben van die kleine kachels, is ook heerlijk....................

Veel plezier, in Marokko.......
Hey meid, mabrouk met je zwangerschap, ik wist niet dat je bezig was met zwanger worden

Pagina's : [1] 2 3 4 5