Bekijk volle/desktop versie : mogelijke poule WK 2006



Pagina's : [1] 2 3

16-11-2005, 23:30
een mogelijke poule des doods op het WK:

brazilie
nederland
portugal
ivoorkust

stel dat dit uit de koker zal komen op 9 december in leipzig

wie gaat er dan door denken jullie

16-11-2005, 23:32


Ik denk Brazilie en Portugal. Ik twijfel alleen tussen Portugal en Nederland wie met Brazilie meegaat naar de volgende ronde.

16-11-2005, 23:36
ik denk eerlijk gezegd brazilie en ivoorkust.

16-11-2005, 23:40

Citaat door mozzy:
een mogelijke poule des doods op het WK:

brazilie
nederland
portugal
ivoorkust

stel dat dit uit de koker zal komen op 9 december in leipzig

wie gaat er dan door denken jullie
kan niet slimme brazilie en nederland zijn geplaatst die kunnen niet tegen elkaar in de eerste ronde
wanneer weet je wat meer over voetbal

16-11-2005, 23:43



Citaat door JbiloXL:
kan niet slimme brazilie en nederland zijn geplaatst die kunnen niet tegen elkaar in de eerste ronde
wanneer weet je wat meer over voetbal
Jij weer.....wanneer weet jij wat over voetbal. Brazlie en Nederland kunnen eelkaar wel in de eerste ronde treffen. Dat zeiden ze net nog op Nos studio sport. Ze rekenen de beste prestaties van de afgelopen 3 WK's. Nederland staat 9e en kan Brazilie wel treffen.

16-11-2005, 23:45

Citaat door JbiloXL:
kan niet slimme brazilie en nederland zijn geplaatst die kunnen niet tegen elkaar in de eerste ronde
wanneer weet je wat meer over voetbal
a shabi zo maar praat je weer. Als FIFA dezelfde formule hanteert als 4 jaar terug is nederland niet geplaatst als groephoofd

16-11-2005, 23:46

Citaat door Dhr R:
Jij weer.....wanneer weet jij wat over voetbal. Brazlie en Nederland kunnen eelkaar wel in de eerste ronde treffen. Dat zeiden ze net nog op Nos studio sport. Ze rekenen de beste prestaties van de afgelopen 3 WK's. Nederland staat 9e en kan Brazilie wel treffen.
helaas maar jij weet ook geen moer over voetbal
Brazilie is eerste op de ranglijst Nederland 3e die kunnen onmogelijk tegen elkaar in de poule
uit jou woorden kun je een poule krijgen met brazil nederland argentinie engeland
tjah daar kan ik alleen maar om lachen

16-11-2005, 23:47

Citaat door appieRdamplayer:
brazilie
argentinie
engeland
nederland


zoiets zou heel die wk verpesten..
dit zou fantastisch zijn, maar jammer genoeg zijn brazilie, engeland en argentinie geplaatst als groepshoofd

16-11-2005, 23:47

Citaat door mozzy:
a shabi zo maar praat je weer. Als FIFA dezelfde formule hanteert als 4 jaar terug is nederland niet geplaatst als groephoofd
we zullen zien

16-11-2005, 23:48

Citaat door appieRdamplayer:
A sukkeltje waar zie je staan dat het mogelijk is ??

ik zeg alleen dat het de wk zou verpesten ALS dat ooit het geval zou zijn Junk

marokkanenen hun wijsheid
wie praat nou weer tegen jou A idioot ik praat tegen mozzy

16-11-2005, 23:49

Citaat door JbiloXL:
helaas maar jij weet ook geen moer over voetbal
Brazilie is eerste op de ranglijst Nederland 3e die kunnen onmogelijk tegen elkaar in de poule
uit jou woorden kun je een poule krijgen met brazil nederland argentinie engeland
tjah daar kan ik alleen maar om lachen
a idioot er wordt in eerste aanleg gekeken naar de prestatie op afgelopen 3 wk's en dan pas naar de fifa ranglijst van de aflopen drie jaar

16-11-2005, 23:51

Citaat door JbiloXL:
we zullen zien
nee het is zo, het werd net nog gemeld op studie sport, kijk maar op teletekst er komt straks een herhaling van het sportjournaal. En het was allang bekend dat wanneer spanje zich zo plaatsen voor het WK nederland geen groepshoofd zou zijn

16-11-2005, 23:57


Duitsland
Brazilie
Argentinie
Spanje
Frankrijk
Italie
Engeland
Zweden

Deze landen worden groepshoofd. Tenminste dat zeiden ze op NOS studio sport. Maar het is nog niet zeker.

17-11-2005, 00:10

Citaat door Dhr R:
Duitsland
Brazilie
Argentinie
Spanje
Frankrijk
Italie
Engeland
Zweden

Deze landen worden groepshoofd. Tenminste dat zeiden ze op NOS studio sport. Maar het is nog niet zeker.
ej Dhr R het is alleen mexico als ik het goed heb geen zweden

17-11-2005, 11:09
ORANJE KANS OP GROEPSHOOFD WK 2006

Oranje maakt nog steeds kans om groepshoofd te worden tijdens de loting voor het WK 2006.

Voor het bepalen van de groepshoofden kijkt de FIFA naar de prestaties van de landen op de laatste drie WK's en naar de gemiddidelde plaats op de FIFA ranglijst.

Op basis hiervan zijn de volgende landen de groepshoofden tijden de loting op 9 december:

Duitsland, Brazilie, Argentinie, Mexico, Italie, Engeland, Frankrijk en Spanje.

Maar omdat Spanje nog niet zeker is van een plaats op de eindronde kan het zijn dat Nederland deze plaats inneemt. Spanje speelt tijdens de play-offs tegen Slowakije

De loting is als volgt ingedeeld:

Beker 1 (Groepshoofden): Duitsland, Brazilie, Argentinie, Mexico, Italie, Engeland, Frankrijk en Spanje

Beker 2: Nederland, Polen, Kroatie, Portugal, Zweden, Oekraine, Servie, Tsjechie en Zwitserland

Beker 3: Paraguay, Ecuador, Australie, Togo, Angola, Ghana, Tunesie en Ivoorkust

Beker 4: Saoedi Arabie, Iran, Japan, Zuid Korea, USA, Costa Rica, Trinidad.

Bron: http://www.voetbalvanoranje.nl/nieuws.htm#loting%20WK06

Pagina's : [1] 2 3