Bekijk volle/desktop versie : Moeders



Pagina's : [1] 2

16-11-2005, 21:42
Ik heb bewondering voor moeders die werken , naarst werk ook nog fulltime moeder knap hoor.
ik heb 2 kinderen van mijn zusje op logee gehad maar 3 dagen ik dacht dat gek werdzal nooit een geschikte moeder zijn



je werkt fulltime
bent fulltime moeder
en je hebt ook nog tijd voor je man lieve zusje voormij ben jij vrouw van het jaar

16-11-2005, 21:48



Citaat door jamilaa:
Ik heb bewondering voor moeders die werken , naarst werk ook nog fulltime moeder knap hoor.
ik heb 2 kinderen van mijn zusje op logee gehad maar 3 dagen ik dacht dat gek werdzal nooit een geschikte moeder zijn
je vergis je zich echt..........het is de liefde die de moeder voelt voor haar kinderen.........en offert al haar geluk voor hun ............en haar gezondheid........

als we klein zijn en ziek zijn............moeder meskiena slaapt de hele nacht niet en vraagt aan Allah om haar kinderen beter worden..............

als zij ouder worden en ziek............zeggen we laten hopen dat zij snel dood gaan ze worden verlost van de pijn............................

tegenstrijdig of niet soms.............?

16-11-2005, 22:02
Je zal wel een geschikt moeder zijn hoor, je had er in een keer 2 kinderen..
Dat is ook niet makkelijk..!
Maar ja straks als je kinderen krijgt dan voed je ze ook zelf op, dan ben jij hun mama en ga je regels maken, dat ze je niet gek moeten maken bijvoorbeeld, dat ze rustig moeten zijn en ze naar je moeten luisteren enz enz..!
je snapt me wel..

Maar ik vind het ook heel knap dat er vrouwen zijn die werken en kinderen hebben..!
Ik zou dat ook doen, ik zou de eerste 4 jaar van me kind niet werken, maar zodra die naar school gaat ga ik weer werken..!

16-11-2005, 22:12

Citaat door Ladystar:
Je zal wel een geschikt moeder zijn hoor, je had er in een keer 2 kinderen..
Dat is ook niet makkelijk..!
Maar ja straks als je kinderen krijgt dan voed je ze ook zelf op, dan ben jij hun mama en ga je regels maken, dat ze je niet gek moeten maken bijvoorbeeld, dat ze rustig moeten zijn en ze naar je moeten luisteren enz enz..!
je snapt me wel..

Maar ik vind het ook heel knap dat er vrouwen zijn die werken en kinderen hebben..!
Ik zou dat ook doen, ik zou de eerste 4 jaar van me kind niet werken, maar zodra die naar school gaat ga ik weer werken..!
maar je hoort als moeder zijn veel aandacht en warmte te schenken aan je kind,jah heb geen geduld voor kinderen.

16-11-2005, 22:16



Citaat door jamilaa:
maar je hoort als moeder zijn veel aandacht en warmte te schenken aan je kind,jah heb geen geduld voor kinderen.
Hoe zou heb je geen geduld voor...............?

straks als je kinderen hebt gaat het vanzelf geloof me.................

16-11-2005, 22:22

Citaat door jamilaa:
maar je hoort als moeder zijn veel aandacht en warmte te schenken aan je kind,jah heb geen geduld voor kinderen.
Geloof me dat heb ik wel eerder gehoord ik heb geen geduld voor kinderen
De Meisje die dat tegen mij zei, heeft en prachtig macha-allah mooi kindje gekregen, en vanaf de moment dat ze die in baby in haar handen had, was het haar alles,ze heeft super veel geduld alsof ze dat altijd al had, echt waar..
Je zegt het nu maar als je strx een kind hebt dan is het niet meer zo..!
Gaat over dat gedachte..!


16-11-2005, 22:25

Citaat door cj_tetuani:
Hoe zou heb je geen geduld voor...............?

straks als je kinderen hebt gaat het vanzelf geloof me.................
ik hoopt en als ik niet snel aan begin heb ze straks niet alleen een ongedulige moeder maar 1 die bijna oma is

16-11-2005, 22:28

Citaat door Ladystar:
Geloof me dat heb ik wel eerder gehoord ik heb geen geduld voor kinderen
De Meisje die dat tegen mij zei, heeft en prachtig macha-allah mooi kindje gekregen, en vanaf de moment dat ze die in baby in haar handen had, was het haar alles,ze heeft super veel geduld alsof ze dat altijd al had, echt waar..
Je zegt het nu maar als je strx een kind hebt dan is het niet meer zo..!
Gaat over dat gedachte..!

mach allah
lijkt mij zo heerlijk om zo kleintje van jezelf te hebben.

16-11-2005, 22:30

Citaat door jamilaa:
ik hoopt en als ik niet snel aan begin heb ze straks niet alleen een ongedulige moeder maar 1 die bijna oma is
nee oma je bent nog geen 40 ? denk rond die tijd de kans om kinderen te krijgen klein is wallaho A3lam ..................heb me laten vertellen ik zou het niet weten jij als een vrouw weet het beter....................

16-11-2005, 22:36

Citaat door cj_tetuani:
nee oma je bent nog geen 40 ? denk rond die tijd de kans om kinderen te krijgen klein is wallaho A3lam ..................heb me laten vertellen ik zou het niet weten jij als een vrouw weet het beter....................
mannen horen zulke dingen ook te weten

16-11-2005, 22:41

Citaat door jamilaa:
mannen horen zulke dingen ook te weten
ik weet het hoor...........maar ik denk elke vrouw is anders denk ik of niet soms

de een na haar 40 kan geen kinderen meer krijgeen.........en de anderen na 45 jaar of zo iets........

en je hebt met overgaan ook te maken op verschillende leeftijden..........wallaho A3lam

16-11-2005, 23:21

Citaat door cj_tetuani:
ik weet het hoor...........maar ik denk elke vrouw is anders denk ik of niet soms

de een na haar 40 kan geen kinderen meer krijgeen.........en de anderen na 45 jaar of zo iets........

en je hebt met overgaan ook te maken op verschillende leeftijden..........wallaho A3lam
je zit in de goede richting

men ZEGT dat na het 40ste levenjaars het risicovol is om een kind te nemen...net zo'n onzin als met je eigen nicht of neef trouwen...alleen allah bepaalt hoe je kindje geboren word..k geloof niet in dat soort dingen, echt belachelijk!

wat betreft die overgang..dat betekent dat een vrouw niet meer vruchtbaar is...er komt geen eicel meer vrij dus kunnen er geen kindjes gemaakt worden

is t een beetje duidelijker?

16-11-2005, 23:22



Citaat door jamilaa:
Ik heb bewondering voor moeders die werken , naarst werk ook nog fulltime moeder knap hoor.
ik heb 2 kinderen van mijn zusje op logee gehad maar 3 dagen ik dacht dat gek werdzal nooit een geschikte moeder zijn



je werkt fulltime
bent fulltime moeder
en je hebt ook nog tijd voor je man lieve zusje voormij ben jij vrouw van het jaar
ik heb er ook veel bewondering voor

maar ik kan niet wachten eerlijk gezegd..heerlijk zo'n kind
maja ik moet maar eens eerst zelf groot worden

16-11-2005, 23:26

Citaat door soussgirl:
je zit in de goede richting

men ZEGT dat na het 40ste levenjaars het risicovol is om een kind te nemen...net zo'n onzin als met je eigen nicht of neef trouwen...alleen allah bepaalt hoe je kindje geboren word..k geloof niet in dat soort dingen, echt belachelijk!

wat betreft die overgang..dat betekent dat een vrouw niet meer vruchtbaar is...er komt geen eicel meer vrij dus kunnen er geen kindjes gemaakt worden

is t een beetje duidelijker?
yep thanks voor je info..............

16-11-2005, 23:27
anytime brother

Pagina's : [1] 2