Bekijk volle/desktop versie : Studie PilotenOpleiding!!!!!!



16-11-2005, 20:09
Is hier een lid die een pilotenopleiding volgt, of sterker nog, iemand die al piloot is?

Zou diegene dan mij zo spoedig willen pm'en?







Cyberman.

16-11-2005, 20:11


wow goser dat gaat je dus ongeloofelijk veel geld kosten en tenzij je miljonair bent is het niet te betalen
wat je beter kan doen is gevechtspiloot opleiding volgen dan is alles gratis

17-11-2005, 09:18

Citaat door halfje18:
wow goser dat gaat je dus ongeloofelijk veel geld kosten en tenzij je miljonair bent is het niet te betalen
wat je beter kan doen is gevechtspiloot opleiding volgen dan is alles gratis
Onzin, als je een lening sluit (wat het gefal is bij de meeste opleidingen) kun je het geld stapsgewijs terug betalen.
Bij dat salaries van piloten heb je het zo weer gescheld.

17-11-2005, 13:44

Citaat door smurfi:
Onzin, als je een lening sluit (wat het gefal is bij de meeste opleidingen) kun je het geld stapsgewijs terug betalen.
Bij dat salaries van piloten heb je het zo weer gescheld.
ja en dat bedoel ik dus
en als je zakt wat overigens een grote kans is want een heel klein percentage word maar aangenomen dan ben je de rest van je leven bezig terug te betalen want geloof me dat bedrag gaat over de honderduizend miscihen zelfs 2
integenstelling tot gevechtspiloot
daar word alles betaald en zak je ja pech
alleen aangenomen worden om die opleiding te doen is moeilijk
3%word aangenomen

17-11-2005, 14:13



Citaat door halfje18:
ja en dat bedoel ik dus
en als je zakt wat overigens een grote kans is want een heel klein percentage word maar aangenomen dan ben je de rest van je leven bezig terug te betalen want geloof me dat bedrag gaat over de honderduizend miscihen zelfs 2
integenstelling tot gevechtspiloot
daar word alles betaald en zak je ja pech
alleen aangenomen worden om die opleiding te doen is moeilijk
3%word aangenomen
Dat is niet waar. Als je niet wordt aangenomen om de opleiding te volgen hoef je ook niets terug te betalen
De opleiding IS duur (rond 100.000 en zeker NIET het dubbele) maar met zo een goed betaalde baan heb je dat binnen een paar jaar stapsgewijs terug betaald.

En trouwens;
Het is makkelijker om bij de normale pilotenopleiding toegelaten te worden dan bij de luchtmacht.

En voor de topicstarter: Ga ervoor! Wie niet waagt die niet wint!!

17-11-2005, 18:01
is echt een uitdaging moet je doen succes

23-10-2006, 12:03

Citaat door aroui_queen:
is echt een uitdaging moet je doen succes


Nee joh, dan ben ik straks op mijn 30ste nog niet klaar...

23-10-2006, 12:12
Hey

ik Ga inshallah volgend jaar vliegtuigonderhoudtechniek doen en daarna wil piloot worden.

23-10-2006, 12:53
Dat was altijd mijn droom geweest. Om pilote te worden.

Jammer genoeg maak je minder kans als moslima zijnde en ook als vrouw.