Bekijk volle/desktop versie : Rotterdam, Woning Te Huur!



16-11-2005, 14:29

Citaat door Belastingenmo3:
Heren en dames,

Dit is misschien niet direct de meest geschikte plek om deze oproep te doen, maar ik dacht waarom niet. Ik heb namelijk een mooie woning te huur in Rotterdam en omdat ik weet hoe moeilijk het is snel aan een goeie woning te komen, gun ik hem toch liever aan mijn Marokkaanse broeders/zusters. Dus hieronder mijn oproep aan iedereen die opzoek is naar een woning (voor zichzelf of voor een familielid/kennis).
Het is een eengezinswoning in Rotterdam-Zuid

Hij is per direct opleverbaar! Dus je zou er morgen al in kunnen trekken. De woning is modern opgeknapt en gedeeltelijk gemeubileerd, met een luxe keuken. Lichtkleurige laminaat en de muren en plafond zijn pas gestukt en geverfd in een zachte witte kleur. Het geheel ziet er heel modern en luxe uit. Het bestaat uit 2 grote kamers, waarbij je één kamer nog verder kan opdelen in bijv. in 2 aparte kamers. Dus je kan er makkelijk een 3-kamer woning van maken. Er zit een nieuwe toiletbak in, dus je hoeft je geen zorgen te maken over onhygiënische toestanden . De woning bevindt zich op de begane grond met een grote tuin en een schuur! Je hebt je eigen voordeur. Die hoef je dus met niemand te delen.
Er zit centrale verwarming in, en de ramen zijn van dubbel glas en kunststof kozijnen. Hierdoor heb je geen last van geluid van de straat. Het is dus hartstikke stil in je huis.

De buurt is heel rustig en kindvriendelijk. De buren zijn ook erg vriendelijk en rustig. Geen junks enzo.

En alles is op loopafstand. 5 tot 10 minuten naar tram, metro, winkelcentrum Zuidplein, scholen, arts en apotheek, snelweg, speeltuin, halal slachters, moskee, etc., etc.

Ik ben de eigenaar van de woning en natuurlijk krijg je een huurcontract van me, waarmee je je kan inschrijven bij de gemeente. Het is dus helemaal legaal en wit.

De huurprijs is 590 EUR per maand inclusief verwarming, maar exclusief gas en licht.

Wees er wel snel bij, want WEG=WEG. En als je je wil inschrijven op de wachtlijst bij de gemeente en de woningcorporaties en stichtingen kan je soms tot 7 jaar wachten totdat je in aanmerking komt voor een woning.

Bel als je geinteresseerd bent of als je de woning wilt zien naar 06 3856 2402
.