Bekijk volle/desktop versie : Het 40-punten dieet



16-11-2005, 12:24
Wie heeft dit dieet wel eens gevolgd? Ik heb er vaker over gehoord.
Ik heb eerst het southbeach dieet gevolgd, maar ik kan echtn iet zonder brood. Bij het 40 punten dieet mag je wel brood eten, eigenlijk mag je alles eten, als je maar onder de 40 punten blijft. Dus als je producten neemt met weinig punten kun je er veel van eten en als je iets wilt met veel punten dan kun je die dag dus maar weinig eten. Zo zit dat.

Maar ik zou graag willen weten of er mensen zijn die het hebben gevolgd en wat de resultaten zijn.

16-11-2005, 12:29


Hey meid,

Kijk op http://www.40punten.nl

Als het goed is staat daar wat je wilt weten......

[B]
Veel succes........

Groetjes Loubna[/B]

16-11-2005, 12:30
heb er wel van gehoord en dat er goede resultaten zijn behaald, maar heb zelf nooit gedaan

16-11-2005, 12:35

Citaat door marocloubna:
Hey meid,

Kijk op http://www.40punten.nl

Als het goed is staat daar wat je wilt weten......

[B]
Veel succes........

Groetjes Loubna[/B]
ja ik heb daar gekeken maar het is een onduidelijke site en bovendien weet je nooit in hoeverre het klopt wat daar staat. Het kan ook zijn dat de makers van de site zelf dingen daar zetten. Ik zou dus graag van m.nl leden willen weten wat hun ervaringen zijn.

16-11-2005, 12:35


Ik wil het wel proberen. Ik moet nodig een paar kilo's afvallen. Ik weeg nu bijna 75 kg, en wil graag naar de 65 kg. Zou dat lukken met die 40 punten dieet. Ik weet dat het veel is 10 kg, maar ik wil het graag proberen.

16-11-2005, 12:37
10 kilo is niet veel hoor, ik wil er graag 20 af hebben. En dan nog zit ik niet op het gewicht dat ik zoui moeten wegen.

16-11-2005, 12:49
probeer weight watchers gegarandeerd succes incha Allah de kilo's vliegen er dan wel niet zo snel af als het south beach dieet maar het is wel blijvend en je mag ook alles eten wat je wilt echt alles!!!

16-11-2005, 12:51
Ik heb er nog nooit van gehoord.
Lijkt me ook ingewikkeld; continue tellen hoeveel punten er in het een zitten. en dan weer het ander.
Nee, ik denk dat het niets voor mij zou zijn.

16-11-2005, 13:45
De priducten die je dagelijks gebruikt ken je snel uit het hoofd. Net zoals je bij het south beach al heel snel weet wat je wel of niet mag en de hoeveelheden die je mag. En als je een keer iets wilt wat je niet weet dan neem je een kijkje op de site. Het is eigenlijk heel handig en vooral voor mensen zoals ik die niet zonder bepaalde dingen kunnen.

16-11-2005, 13:52
Volgens mij is het 40 punten dieet afkomstig van Weight Watchers.