Bekijk volle/desktop versie : verbannen



16-11-2005, 11:09
Dit gaat om het feit dat oemtarik verbannen is.

Er moet me toch iets uitgelegd worden. Ze is verbannen omdat ze een moderator sukkel heeft genoemd omdat hij haar topics heeft verwijderd. Het is schelden ok, daar zullen het er veel over eens. Maar ik snap niet dat mensen hier niet verbannen worden die elkaar voor meer dan dit uitmaken. Bepaald moderators krijgen hier de kans om mensen met wie ze het niet eens zijn zomaar te verbannen. Waar blijft de dialoog die we onderling moeten voeren? Tot hoe ver kun je gaan. in mijn ogen is het veel erger om iemand kafir te noemen, maar die mensen mogen rustig door blijven gaan met hun name-calling alsof het niets is. Ik denk dat er niet vergeten moet worden dat mensen serieus discussies willen aangaan, en ook niet altijd meteen menen wat ze zeggen is het puur om te horen wat anderen hierover te zeggen hebben. ik denk dat wij toch verre van uitgesproken zijn met elkaar en door de hoge drempel die er al is binnen 'onze' gemeenschap wordt dit alleen nog maar moeilijker gemaakt hier.

Ik heb niets verkeerds gezegd en als ik verbannen wordt, dat weet ik al dat ik hier niet meer wil 'komen'. Puur om het feit dat de moderators in dit geval gekozen zijn door of vriendjespolitiek of door weet ik veel wat voor regels. Alahou a3lam.

Ik ben mijn ei kwijt, ben benieuwd wat de reactie zal zijn.

16-11-2005, 11:26


10 mensen hebben in middels gelezen en NIEMAND

16-11-2005, 11:27
plaats een reactie? Is men bang om verbannen te worden. of is het een 'boeien' onderwerp?!

16-11-2005, 11:41
ik durf wel hoor.Khad ook een topic geopend daarover en die werd ook weggehaald.Ik zei dat wij in een vrij land wonen en mogen zeggen wat we willen...en als marokko.nl het niet mee eens is..dan kunnen ze net zo goed verhuizen naar Afghanistan.

het is hier zeker vriendjespolitiek.Ze vreten maar uit hun neus en als ze iets niet kan uitstaan...dan bannen ze maar diegene voor de lol

16-11-2005, 12:40



Citaat door tangia21:
ik durf wel hoor.Khad ook een topic geopend daarover en die werd ook weggehaald.Ik zei dat wij in een vrij land wonen en mogen zeggen wat we willen...en als marokko.nl het niet mee eens is..dan kunnen ze net zo goed verhuizen naar Afghanistan.

het is hier zeker vriendjespolitiek.Ze vreten maar uit hun neus en als ze iets niet kan uitstaan...dan bannen ze maar diegene voor de lol
Is zij nu ook al verbannen?

16-11-2005, 13:15
ik wist het niet eens van oem tarik!ja raar idd,het was de laatse tijd hier een chaos,maar voor hoelang is zij verbannen dan?en muslima tangia is niet verbannen,ze heeft dat zelf onder haar naam gezet

16-11-2005, 13:43

Wakey Wakey ................
Zo zie je maar : kan je het niet aan : geef een ban
Maak er niet zo een drama van, er wordt net gedaan of er een moord is gepleegt.. ze heeft een ban, jammer... maar genoeg andere sites dan Marokko.nl

16-11-2005, 13:47
nou nou miss magrebia

is wel kloote voor oem tarik zij was altijd hier actief en het is wel zo dat er zeker vriendjes politiek is hier
dat moet je niet ontkennen

ik vindt dat ze gewoon terug moet komen
en haar ban op moeten heffen

16-11-2005, 13:53

Citaat door xxxboy&:
nou nou miss magrebia

is wel kloote voor oem tarik zij was altijd hier actief en het is wel zo dat er zeker vriendjes politiek is hier
dat moet je niet ontkennen

ik vindt dat ze gewoon terug moet komen
en haar ban op moeten heffen
Nou nou , we weten onderhand ook wel dat je toch niet hoeft te wachten op uitleg.. vriendjespolitiek.. velen ontkennen incl Moderators...... wat wil je dan gaan doen .... een virtuele strijd aangaan met deze mensen?

Klote dat ze een ban heeft, maar denk je nu echt dat ze alles omgaan draaien omdat er een paar het niet eens..

16-11-2005, 15:28
het is heel makkelijk om terug te komen onder een andere naam, maar het gaat meer om het principe. het gaat gewoon nergens over.

16-11-2005, 15:38
Life goes on mensen, er is ook nog real life naast Marokko.nl. Snap niet dat mensen zich hier zo druk om kunnen maken. Ze heeft zich niet aan de regels gehouden en heeft nu een ban voor een paar dagen, big deal.

16-11-2005, 15:43
hoe lang duurt het voordat ze weer terug mag komen? ik vind het raar dat je verbannen wordt. dit is toch een open forum. Oemtarik kwam altjid lief over, dus ik begrijp het niet.