Bekijk volle/desktop versie : Hirsi Ali doet aangifte tegen imam



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

16-11-2005, 10:28
Hirsi Ali doet aangifte tegen imam
DEN HAAG - Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) heeft bij de politie aangifte wegens bedreiging gedaan door imam Sheich Fawaz van de Haagse As Soennah-moskee. Een VVD-woordvoerster heeft dat woensdag gezegd.

Hirsi Ali doet aangifte tegen imam
Fawaz had op internet aangekondigd dat Hirsi Ali zal worden „weggeblazen door de wind van de veranderende tijden” en dat haar „de vervloeking van Allah” te wachten staat. Fawaz kwam in 2002 in het nieuws, toen het tv-programma NOVA delen van preken van hem uitzond. Daarin riep hij op tot het vernietigen van de vijanden van de islam.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/28712251/Hirsi_Ali_doet_aangifte_tegen_imam.html

16-11-2005, 10:36



Citaat door an3sdej:
Hirsi Ali doet aangifte tegen imam
DEN HAAG - Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) heeft bij de politie aangifte wegens bedreiging gedaan door imam Sheich Fawaz van de Haagse As Soennah-moskee. Een VVD-woordvoerster heeft dat woensdag gezegd.

Hirsi Ali doet aangifte tegen imam
Fawaz had op internet aangekondigd dat Hirsi Ali zal worden „weggeblazen door de wind van de veranderende tijden” en dat haar „de vervloeking van Allah” te wachten staat. Fawaz kwam in 2002 in het nieuws, toen het tv-programma NOVA delen van preken van hem uitzond. Daarin riep hij op tot het vernietigen van de vijanden van de islam.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/28712251/Hirsi_Ali_doet_aangifte_tegen_imam.html
Las het ook net.

Leuke publiciteitsstunt van Hirsi Ali, meer niet. Ik kan niets vinden in de uitspraken van de Imam die strafbaar zijn. Zolang er geen oproep in staat om Hirsi Ali met springstoffen of een riot gun weg te blazen, en dat de vervloeking niet door hemzelf wordt uitgeroepen, is er niets strafbaars te ontdekken.

Die uitspraak in 2002 lijkt me wèl strafbaar!

Stel je voor dat ik oproep tot vernietiging van alle Moslims ... Dat is toch precies hetzelfde, maar dan 180 graden omgekeerd!

16-11-2005, 10:39
Op zich staat er niets in dat echt strafbaar is, wel kunnen sommige reli-fanaten er weer een reden te meer in zien om AHA te doden.

Maar verder ben ik het met je eens dat het past in de PR van AHA, en de VVD.

16-11-2005, 10:52
Dus de imam geeft een mening en dan wordt tegen hem aangifte gedaan dus hirshi is dus bang voor God, want hij heeft niks aangeraakt van haar

en mentaal alleen pijn gedaan zie ik, wel grappig

16-11-2005, 10:58



Citaat door an3sdej:
Hirsi Ali doet aangifte tegen imam
DEN HAAG - Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) heeft bij de politie aangifte wegens bedreiging gedaan door imam Sheich Fawaz van de Haagse As Soennah-moskee. Een VVD-woordvoerster heeft dat woensdag gezegd.

Hirsi Ali doet aangifte tegen imam
Fawaz had op internet aangekondigd dat Hirsi Ali zal worden „weggeblazen door de wind van de veranderende tijden” en dat haar „de vervloeking van Allah” te wachten staat. Fawaz kwam in 2002 in het nieuws, toen het tv-programma NOVA delen van preken van hem uitzond. Daarin riep hij op tot het vernietigen van de vijanden van de islam.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/28712251/Hirsi_Ali_doet_aangifte_tegen_imam.html

Lijkt me niet strafbaar, net zo goed als roepen over "hel en verdoemenis" niet strafbaar is.

16-11-2005, 11:00

Citaat door smartie4:
Dus de imam geeft een mening en dan wordt tegen hem aangifte gedaan dus hirshi is dus bang voor God, want hij heeft niks aangeraakt van haar

en mentaal alleen pijn gedaan zie ik, wel grappig
Dank zij een paar van je idiote "broeders" en "zusters" in de Islam die haar met de dood bedreigd hebben, kan zij nu niet vrij over straat lopen, en leeft ze als een gevangene in notabene Nederland, een zgn. vrije democratie.

Ik vind er dus helemaal niets grappigs aan, ook niet aan wat die klote Imam gezegd heeft.

16-11-2005, 11:05
Die vrouw kan alleen maar janken wordt echt moe van haar geschreeuw

Nu ze ondergedoken is en niemand haar "kwaad"kan doen gaat ze maar achter het internet en kijken of er iets tegen haar gezegd wordt

Ik snap uberhaupt niet waarom ze serieus genomen wordt met al haar geblaat...

Ze gelooft toch niet in god waarom is ze dan wel bang voor de vervloeking?

16-11-2005, 11:07

Citaat door smartie4:
Dus de imam geeft een mening en dan wordt tegen hem aangifte gedaan dus hirshi is dus bang voor God, want hij heeft niks aangeraakt van haar

en mentaal alleen pijn gedaan zie ik, wel grappig
Wie is die ene laatste van jou OT ??

16-11-2005, 11:14

Citaat door ber19kania:
Die vrouw kan alleen maar janken wordt echt moe van haar geschreeuw

Nu ze ondergedoken is en niemand haar "kwaad"kan doen gaat ze maar achter het internet en kijken of er iets tegen haar gezegd wordt

Ik snap uberhaupt niet waarom ze serieus genomen wordt met al haar geblaat...

Ze gelooft toch niet in god waarom is ze dan wel bang voor de vervloeking?
Blijkbaar neem JIJ haar al serieus, anders nam je niet eens te moeite om te reageren.

Ze was al verontrust (bang is ze zeker niet). Ze wil die Imam een poepje laten ruiken, dat is alles.

16-11-2005, 11:18

Citaat door an3sdej:
Hirsi Ali doet aangifte tegen imam
DEN HAAG - Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) heeft bij de politie aangifte wegens bedreiging gedaan door imam Sheich Fawaz van de Haagse As Soennah-moskee. Een VVD-woordvoerster heeft dat woensdag gezegd.

Hirsi Ali doet aangifte tegen imam
Fawaz had op internet aangekondigd dat Hirsi Ali zal worden „weggeblazen door de wind van de veranderende tijden” en dat haar „de vervloeking van Allah” te wachten staat. Fawaz kwam in 2002 in het nieuws, toen het tv-programma NOVA delen van preken van hem uitzond. Daarin riep hij op tot het vernietigen van de vijanden van de islam.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/28712251/Hirsi_Ali_doet_aangifte_tegen_imam.html
dit zijn de exacte uitsparaken van de imam en niet alles letterlijk meenemen.

Hirsi Ali is, door de confrontatie aan te gaan met de Islam, een moeilijke en doodlopende weg ingeslagen. Dit kan alleen uitmonden in een pijnlijke nederlaag voor haar. Binnenkort, als zij door de wind van ‘veranderende tijden’ buiten de muren van de Tweede Kamer wordt weggeblazen en zij zichzelf ziet wegzinken in de poel der vergetelheid, zal zij pas haar echte waarde ontdekken, wanneer zij gebukt zal moeten gaan onder de vervloeking van Allah, de Engelen en de algehele mensheid.

16-11-2005, 11:20
Het artikel van Fawaz:

http://www.elqalem.com/elqalem/aspx/template.aspx?item_id=514&category_id=17&group_id= 1

Op de sterretjes: e l q a l e m

16-11-2005, 11:26
Ik word moe van dit kind...

16-11-2005, 11:29


Oh, is het DAT artikel weer?

Dat vervloekte schorem van een Sheikh Fawaz Jneid, dat mij dus vervloekt schorem noemt. Dan mag ik toch ook wel precies die bewoordingen voor deze Imam gebruiken, niet?

Maar Aboumarouan, je hoeft het niet letterlijk te nemen!

16-11-2005, 11:31
die laatste is theo van gogh

mag ik wat vragen jullie nederlanders waren als eerste die zeiden pff Gxdverdomme nog meer somaliers, jullie waren als eerste die zeiden uggh nog meer somalische buren nog meer asielzoekers verdonk doe er wat aan anders doen wij t, jullie wouden het heft in handen nemen

en wat nou iedereen wordt bedreigd anders bestond zinloos geweld niet

16-11-2005, 11:34

Citaat door Tat twam asi:
Oh, is het DAT artikel weer?

Dat vervloekte schorem van een Sheikh Fawaz Jneid, dat mij dus vervloekt schorem noemt. Dan mag ik toch ook wel precies die bewoordingen voor deze Imam gebruiken, niet?

Maar Aboumarouan, je hoeft het niet letterlijk te nemen!
ooh nee hoor doe ik niet vrijheid van menigsuiting toch.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9