Bekijk volle/desktop versie : Vandaag Herhaalde Mijn Vriendin....



Pagina's : [1] 2 3

15-11-2005, 21:49
Laila, wij horen er echt niet bij! We hebben nooit een vriend gehad.

Mijn antwoord was ALHEMDOLILAH.......

Ze zegt Laila, ik wil er bij horen.

Hoe kan ik haar wijs maken dat ze dat niet moet doen??

Alvast bedankt.

15-11-2005, 21:57


Bij de Moettaqoen horen, is Allah veel meer waard.

Ga je de verkeerde kant op, word je misleid door de wereldse genieting, tja, dan loopt het niet goed met je af.

Het is vaak allemaal schijn. Dat vriendje/vriendinnetje-gedoe brengt meer verdriet dan vreugde...

15-11-2005, 22:03
Dankje zuster voor je reactie.

15-11-2005, 22:04
Vertel haar zoals ieder moslims zuster tegen haar vriendin zou hebben gereageerd, dat ze niet moet afwijken van haar pad, dat Allah swt trots is op degene die geen vriend hebben gehad.
En dat Allah swt degene die een vriend neemt verafschuwt en zal straffen.

15-11-2005, 22:08



Citaat door Ladystar:
Vertel haar zoals ieder moslims zuster tegen haar vriendin zou hebben gereageerd, dat ze niet moet afwijken van haar pad, dat Allah swt trots is op degene die geen vriend hebben gehad.
En dat Allah swt degene die een vriend neemt verafschuwt en zal straffen.
Salam mo3alekom zuster,

Ik zeg zo vaak dingen die bij haar de ene oor in gaan en de andere oor uitgaat. Ze is zo verandert de laatste tijd, wat ik zo jammer vind!!!!

Bedankt voor je reactie.

15-11-2005, 22:11
blijf het haar zeggen tot dat het door haar hoofd doordringt..!
Het zou erg jammer zijn als er nog een moslim zuster de verkeerde kant opgaat.

15-11-2005, 22:11
Dat heb ik ook. Velen van mijn vriendinnen hebben een vriend of vriend gehad allemaal alleen problemen enzo... Soms krijg ik vragen gesteld als Dounia ben je lesbie ofzo Allah heeft het haram verklaart omdat hij weet dat 90 % eindigt met pijn leg dit uit aan je vriendin. Ik weet hoe zich voelt ze kan niet lekker mee kletsen enzo maar geloof gaat voor!
Cia Oo

15-11-2005, 22:15

Citaat door Magrabia01:
Dat heb ik ook. Velen van mijn vriendinnen hebben een vriend of vriend gehad allemaal alleen problemen enzo... Soms krijg ik vragen gesteld als Dounia ben je lesbie ofzo Allah heeft het haram verklaart omdat hij weet dat 90 % eindigt met pijn leg dit uit aan je vriendin. Ik weet hoe zich voelt ze kan niet lekker mee kletsen enzo maar geloof gaat voor!
Cia Oo
Helemaal mee eens dat geloof voor gaat!

Maar dat begrijpt mijn vriendin de laatste tijd niet.

15-11-2005, 22:16

Citaat door Ladystar:
blijf het haar zeggen tot dat het door haar hoofd doordringt..!
Het zou erg jammer zijn als er nog een moslim zuster de verkeerde kant opgaat.
Safie is goed, bedankt.

Dat is zkers jammer!!!

15-11-2005, 22:18

Citaat door nadoria_zinador:
Helemaal mee eens dat geloof voor gaat!

Maar dat begrijpt mijn vriendin de laatste tijd niet.
fase in haar leven vol twijvels. Niet dat ik haar kan ofzo maar ik denk dat ze van alles en nog wat ziet gebeuren om haar heen en zich gevangen voelt. Ze weet niet wat ze wil. Inshalla komt het goed. Je kunt er altijd met mij over praten

15-11-2005, 22:23

Citaat door nadoria_zinador:
Laila, wij horen er echt niet bij! We hebben nooit een vriend gehad.

Mijn antwoord was ALHEMDOLILAH.......

Ze zegt Laila, ik wil er bij horen.

Hoe kan ik haar wijs maken dat ze dat niet moet doen??

Alvast bedankt.
Ze weet niet waar ze aan begint...............je moet haar niet verbieden ...........maar juist haar overtuigen .........dat het fout is er hangt heel veel ellende aan vrienden .................mail haar al die pijnelijke verhalen van meiden die pijn hebben of gehad in hun relatie..................blijf haar overtuigen maar dan op een rustige manier...........en geen ruzie maken of haar in de steek laten..............en zeg niet tegen haar bekijkt het maar..................

blijf proberen.............dan heb je heel veel hasanat............Allah zal je belonen........... wil zij jouw adviezen niet volgen...............dan pas laat je haar aan haar lot over.............tot zij haar hoofd zal stuiten tegen de muur.........let. en figu.

15-11-2005, 22:24

Citaat door Magrabia01:
fase in haar leven vol twijvels. Niet dat ik haar kan ofzo maar ik denk dat ze van alles en nog wat ziet gebeuren om haar heen en zich gevangen voelt. Ze weet niet wat ze wil. Inshalla komt het goed. Je kunt er altijd met mij over praten
Zo is zij wel. Ik weet 100% zkers dat ze zich gevangen voelt. Maar ik ga haar helemaal gek maken(figuurlijk) en laten weten dat wat ze wil gaan doen fout is.

En dankje wel lieverd!!

15-11-2005, 22:27



Citaat door cj_tetuani:
Ze weet niet waar ze aan begint...............je moet haar niet verbieden ...........maar juist haar overtuigen .........dat het fout is en hang heel veel ellende aan vrienden .................mail haar al die pijnelijke verhalen van meiden die pijn hebben of gehad in hun relatie.[/SIZE].................blijf haar overtuigen maar dan op een rustige manier...........[SIZE="5"]en geen ruzie maken of haar in de steek laten..............en zeg niet tegen haar bekijkt het maar..................

blijf proberen.............dan heb je heel veel hasanat............Allah zal je belonen........... wil zij jouw adviezen niet volgen...............dan pas laat je haar aan haar lot over.............tot zij haar hoofd zal stuiten tegen de muur.........let. en figu.
Shokran broeder voor je reactie. Dat is wel een hele goeie met die mailtjes. Ik wil er echt alles aan doen om te voorkomen dat ze een relatie gaat nemen.

En ik zal haar nooit in de steek laten. Ik hou van haar met heel mijn hart!! Insha'Allah gaat het lukken.

Shokran shokran!!!

15-11-2005, 22:37

Citaat door nadoria_zinador:
Shokran broeder voor je reactie. Dat is wel een hele goeie met die mailtjes. Ik wil er echt alles aan doen om te voorkomen dat ze een relatie gaat nemen.

En ik zal haar nooit in de steek laten. Ik hou van haar met heel mijn hart!! Insha'Allah gaat het lukken.

Shokran shokran!!!
Graag gedaan


ik zou zeggen doe je best en Allah zorgt voor de rest...............................

15-11-2005, 22:43

Citaat door cj_tetuani:
Graag gedaan


ik zou zeggen doe je best en Allah zorgt voor de rest...............................
Zal ik zekers doen en insha'Allah.

Pagina's : [1] 2 3