Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Steil haar?? Klik hier!



Pagina's : [1] 2

15-11-2005, 13:24
Hoi meiden,

Ik had een vraagje over het steilen van je haar. Als jij een steiltang hebt gebruikt, wat doen jullie daarna in je haar dat het ook echt STEIL blijft. Vooral als het vochtig weer is of als het mistig is (dat het dus niet weer in de krul valt).
Gebruiken jullie daar een bepaalde creme of spray voor???
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Kus

15-11-2005, 18:27


jah zou k ook wel wille weten

15-11-2005, 21:30
Ewa meiden, niemand die het weet????????

15-11-2005, 23:38
indola gebruik ik
kun jebij kapperswinkels kopen

16-11-2005, 10:59


Pfffffffff heb remmington liggen hier!!!!! tang die niet eens normaal werkt.....op het begin wel maar naar mate je hem meer gebruikt kan je aju zeggen tegen een mooi eindresultaat!!!!!!!

De Remmington valt helemaal in het niets in vergelijking met de CHi-TANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



doegg

16-11-2005, 14:36
He xxxmeissiexx,

wat doet idola met je haar? helpt het echt? en is het een creme?
bedankt voor jullie reacties meiden

16-11-2005, 15:31

Citaat door Asmae82:
Hoi meiden,

Ik had een vraagje over het steilen van je haar. Als jij een steiltang hebt gebruikt, wat doen jullie daarna in je haar dat het ook echt STEIL blijft. Vooral als het vochtig weer is of als het mistig is (dat het dus niet weer in de krul valt).
Gebruiken jullie daar een bepaalde creme of spray voor???
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Kus
Je kan na het steilen John Frieda anti-frizz serum of secret agent gebruiken,
die voorkomen dat je haar snel gaat kroezen bij vochtig weer....zijn echt goede produkten...
verder heb je ook van L'oreal een soort Liss intense serum...
Wat goedkoper is een vette wax of haarpuntenserum van het hema merk..

17-11-2005, 11:05
carmen styltang isheel goedmaar dan moet je wel die van75 watt hebben

17-11-2005, 11:10

Citaat door Cocos:
Je kan na het steilen John Frieda anti-frizz serum of secret agent gebruiken,
die voorkomen dat je haar snel gaat kroezen bij vochtig weer....zijn echt goede produkten...
verder heb je ook van L'oreal een soort Liss intense serum...
Wat goedkoper is een vette wax of haarpuntenserum van het hema merk..
Je haar wordt heel vettig van die John Frieda-spul. Ik gebruik dat spul van L'oreal...ruikt echt heerlijk en is erg goed

Ik heb mijn stijltang uit Schotland, hij is echt supergoed...je haar gaat er helemaal van glimmen! Ik ben nu op mn werk, maar als ik thuis ben zal ik het merk plaatsen insha'Allah. Oja, hij is wel 99 Engelse pond...

17-11-2005, 12:25
Hey meid, ik gebruik olie/zijde van de Chi lijn. Je doet een paar druppels in je haar voordat je gaat fohnen/stylen. Het beschermt je haar tegen de hitte en houdt het mooi styl. Perfect te combineren met de shampoo en conditioner van de Chi lijn. Maar volgens mij is er geen product dat je haar styl houdt na vocht of regen. Die is nog niet uitgevonden... De zijde van Chi is €39,95 en je doet er lang mee, te verkrijgen bij de Cosmo.

17-11-2005, 22:14

Citaat door amira00:
Pfffffffff heb remmington liggen hier!!!!! tang die niet eens normaal werkt.....op het begin wel maar naar mate je hem meer gebruikt kan je aju zeggen tegen een mooi eindresultaat!!!!!!!

De Remmington valt helemaal in het niets in vergelijking met de CHi-TANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



doegg
ja klopt chi-tang is de beste jah


en die indola is een soort spray die spray je na het stylen in jehaar gewoon beetje dan over je haar wrijven safi dan staat je haar ook niet zo statisch

18-11-2005, 00:13
heeey meid ik gebruik Polister voor me haar voor maar 9.95 je kunt het halen bij Surinaamse winkels en ik gebruik eerst Polister en dan pas tang ik me haar bljf beter in model en het glans ook en dat kreeg ik ook als advies van me kaper.

18-11-2005, 09:19


Ik gebruik de GA.MA stijltang

Mijn kapper raadde mij weer om Protect-Ion spray, ook van GA.MA, te gebruiken.
De spray beschermd mijn haar tegen de hitte van de tang, het werkt anit-statisch en mijn haar glanst daardoor ook Mijn haar ziet er dan heel gezond uit....

18-11-2005, 09:23

Citaat door Miss_Honey:
Je haar wordt heel vettig van die John Frieda-spul. Ik gebruik dat spul van L'oreal...ruikt echt heerlijk en is erg goed

Ik heb mijn stijltang uit Schotland, hij is echt supergoed...je haar gaat er helemaal van glimmen! Ik ben nu op mn werk, maar als ik thuis ben zal ik het merk plaatsen insha'Allah. Oja, hij is wel 99 Engelse pond...
Ik ook. L'Oréal Straight.
Dat roze flesje, werkt indd. goed.

18-11-2005, 12:07
De chi tang en de producten van chi zijnzo fijn echt een aanrader

Pagina's : [1] 2