Bekijk volle/desktop versie : 2005 is GEK 2006 wordt Knettergek (2defase gekheid)



Pagina's : [1] 2

15-11-2005, 11:50
Een rellatie is tegenwoordig heel normaal, geen hoofddoek dragen valt ook onder normaliteit . Een ding vergeet niet wat je bent en waar je vandaan kom want al die gemoderniseerde mensen passen zich eigen allemaal aan. nou onze (ouder's) genaratie's houden de boel nog een beetje stabiel (hoofddoek,niet als een xxxx naar buiten gaan rondjes maken in de stad doellozen). Een vrouw hoort thuis te zitten nou niet gaan denken 24 uur of zij zit daar gevangen neejj kinderopvoeden Man regelt de kosten. Sommige mensen denken jah datis onderdrukking nee helemaal niet een echtte moslim vrouw kan zoiets begrijpen. Alles gaat via Dien islam. Wat mag wel wat mag niet. In iedergeval hoe ik de situatie nu voor me ziettt wij vagen ons eigen steedsweg maardat is juist watt we nietmoeten doenn.
In iedergeval mocht ik iets verkeerds hebben gezegd zal vast wel zijn omdat sommige mensen die hersenen nog niet helemaal 100% functioneren kan en mag allemaal (gemoderniseerd).Binnenkort als het goed is 2006 kijken of er verbeteringen gaan komen of nietttt.Ze3ma geintegreerd

Afzender: No identity

15-11-2005, 11:54



Citaat door dophoofd:
Een rellatie is tegenwoordig heel normaal, geen hoofddoek dragen valt ook onder normaliteit . Een ding vergeet niet wat je bent en waar je vandaan kom want al die gemoderniseerde mensen passen zich eigen allemaal aan. nou onze (ouder's) genaratie's houden de boel nog een beetje stabiel (hoofddoek,niet als een xxxx naar buiten gaan rondjes maken in de stad doellozen). Een vrouw hoort thuis te zitten nou niet gaan denken 24 uur of zij zit daar gevangen neejj kinderopvoeden Man regelt de kosten. Sommige mensen denken jah datis onderdrukking nee helemaal niet een echtte moslim vrouw kan zoiets begrijpen. Alles gaat via Dien islam. Wat mag wel wat mag niet. In iedergeval hoe ik de situatie nu voor me ziettt wij vagen ons eigen steedsweg maardat is juist watt we nietmoeten doenn.
In iedergeval mocht ik iets verkeerds hebben gezegd zal vast wel zijn omdat sommige mensen die hersenen nog niet helemaal 100% functioneren kan en mag allemaal (gemoderniseerd).Binnenkort als het goed is 2006 kijken of er verbeteringen gaan komen of nietttt.Ze3ma geintegreerd

Afzender: No identity
Je hebt ergens wel gelijk! Allah y hdiena InshAllah.

15-11-2005, 11:55
jah het wordt alsmaar gekker en gekker op deze aardbol

15-11-2005, 11:55
Hmm je hebt gelijk, mijn vrouw hoeft niet elke dag thuis te zitten ze mag van mij nog met vriendinnen een avondje uit eten of de stad in wat leuks halen voor ons huis of wat dan ook. We hebben nu nog geen kinderen dus waarom zouden we. Maar goed .. inderdaad dat doelloos de stad in gaan .. .. nee nee, schiet niet op. Sommige vrouwen worden inderdaad onderdrukt dat kan je niet negeren .. dat is zo. Maar goed, de mannen die dat wel doen komen ook op een dag bij Allah . Tenminste zo denk ik erover.


2006 ? Pfff .. het kan alleen maar erger worden.

15-11-2005, 12:06


Klopt je hebt gelijkk jah ik zeg ook niet dat mijn vrouw later thuis heel de dag thuis moet zitten maar je weet wat ik bedoel dat is het belangrijkst

15-11-2005, 22:27
ewa jah mensen kunnen niet tegen de waarheid dus nemen ze afstand van deze topic

15-11-2005, 22:31

Citaat door dophoofd:
Een rellatie is tegenwoordig heel normaal, geen hoofddoek dragen valt ook onder normaliteit . Een ding vergeet niet wat je bent en waar je vandaan kom want al die gemoderniseerde mensen passen zich eigen allemaal aan. nou onze (ouder's) genaratie's houden de boel nog een beetje stabiel (hoofddoek,niet als een xxxx naar buiten gaan rondjes maken in de stad doellozen). Een vrouw hoort thuis te zitten nou niet gaan denken 24 uur of zij zit daar gevangen neejj kinderopvoeden Man regelt de kosten. Sommige mensen denken jah datis onderdrukking nee helemaal niet een echtte moslim vrouw kan zoiets begrijpen. Alles gaat via Dien islam. Wat mag wel wat mag niet. In iedergeval hoe ik de situatie nu voor me ziettt wij vagen ons eigen steedsweg maardat is juist watt we nietmoeten doenn.
In iedergeval mocht ik iets verkeerds hebben gezegd zal vast wel zijn omdat sommige mensen die hersenen nog niet helemaal 100% functioneren kan en mag allemaal (gemoderniseerd).Binnenkort als het goed is 2006 kijken of er verbeteringen gaan komen of nietttt.Ze3ma geintegreerd

Afzender: No identity
Zoveel spelfouten en gemoderniseerd goed getypt. Petje af!

15-11-2005, 22:34
Salam mo3alekom,

Helemaal mee eens!

Tja ieder zijn eigen graf alhemdolilah.

Wat je ook doet of zegt helaas, zijn er broeders/zusters waarbij het de ene oor in gaat en de andere oor uitgaat.

Dat is wel jammer.

Maar moge Allah jou insha Allah belonen.

Ma3a Salama.

15-11-2005, 22:35
SoubhannaAllah.. Nog iemand die nadenkt...


Allah yehdie mayachae

15-11-2005, 22:36

Citaat door Ad_rem:
Zoveel spelfouten en gemoderniseerd goed getypt. Petje af!
Ajoh gewoon snel doorlezen, dan vallen die spelfouten niet op!!!

15-11-2005, 22:36

Citaat door Ad_rem:
Zoveel spelfouten en gemoderniseerd goed getypt. Petje af!
Ja, dat was mij ook al opgevallen....

15-11-2005, 22:38
mensen dank jullie voor jullie reacties ik had gehoopt op meer reacties maar er zijn tenmisnte nog meisjes in nederland die er nog aandenken..

oh en over die spelfouten niemand is perfect jij niet ik niet niemandddddddddddd.. dus commentaar laat dat maar achterwegen..

dank jullie broeders en zusters in de islam wa3alaikoemoe salaam

15-11-2005, 22:42



Citaat door dophoofd:
mensen dank jullie voor jullie reacties ik had gehoopt op meer reacties maar er zijn tenmisnte nog meisjes in nederland die er nog aandenken..

oh en over die spelfouten niemand is perfect jij niet ik niet niemandddddddddddd.. dus commentaar laat dat maar achterwegen..

dank jullie broeders en zusters in de islam wa3alaikoemoe salaam
Yw.

Dit is vast nog maar het begin. Geduld is een schone zaak!!

15-11-2005, 22:42

Citaat door dophoofd:
Een rellatie is tegenwoordig heel normaal, geen hoofddoek dragen valt ook onder normaliteit . Een ding vergeet niet wat je bent en waar je vandaan kom want al die gemoderniseerde mensen passen zich eigen allemaal aan. nou onze (ouder's) genaratie's houden de boel nog een beetje stabiel (hoofddoek,niet als een xxxx naar buiten gaan rondjes maken in de stad doellozen). Een vrouw hoort thuis te zitten nou niet gaan denken 24 uur of zij zit daar gevangen neejj kinderopvoeden Man regelt de kosten. Sommige mensen denken jah datis onderdrukking nee helemaal niet een echtte moslim vrouw kan zoiets begrijpen. Alles gaat via Dien islam. Wat mag wel wat mag niet. In iedergeval hoe ik de situatie nu voor me ziettt wij vagen ons eigen steedsweg maardat is juist watt we nietmoeten doenn.
In iedergeval mocht ik iets verkeerds hebben gezegd zal vast wel zijn omdat sommige mensen die hersenen nog niet helemaal 100% functioneren kan en mag allemaal (gemoderniseerd).Binnenkort als het goed is 2006 kijken of er verbeteringen gaan komen of nietttt.Ze3ma geintegreerd

Afzender: No identity
Het word inderdaad alsmaar gekker ....

Wa°alaikoum Salam WrWb

15-11-2005, 22:58
tot nu toe zijn er alleen maaar positiefe dingen gezegd waar blijven de sghab flinke meiden die altijd zo grote mond hebben laat ze hierop reageren

Pagina's : [1] 2