Bekijk volle/desktop versie : Aparte Ideen Voor Je Bruiloft!!klik Aub



Pagina's : [1] 2 3 4

15-11-2005, 11:14
Hoi hoiii meiden en mischien ook de heren.Ik ben op zoek naar aparte ideen voor de bruiloft ,iets wat nog niet of weinig marokkaanen hebben gedaan.Want ik vind onze bruiloften meestal op elkaar lijken zoals bv meestal de limo standaard is waarmee de bruid word opgehaald opzich wel mooi een limo maar zie ik te vaak en vele dingen....dus wie heeft echt leuke aparte knallende ideen dat men zich zn mooie dag niet vergeet???Laatst zag ik bv op een bruiloft dat men de ringen bevestigden aan echte duiven...ook wel leuk .dus mensen kom op aub...mischien ook iets bij doen van een ander moslims cultuur???
Wel graag normale en leuke reacties aub!!!!

alvast bedankt!!

15-11-2005, 11:20


SoebhanAllah... Je haalt me de woorden uit mijn mond... Ik wilde net zo'n topic openen

Je gaf in je reactie aan dat je eerder had gezien dat de ringen aan de duiven werden bevestigd ... Hoe gaat dit in zijn werk...?


15-11-2005, 11:24
Weet je wat je ook kunt doen, een ideetje hoor... bij elke kleur jurk die je aan gaat doen moet je ervoor zorgen dat je aanstaande dezelfde kleur stropdas om doet...

15-11-2005, 11:25

Citaat door Jaouad_Inow:
SoebhanAllah... Je haalt me de woorden uit mijn mond... Ik wilde net zo'n topic openen

Je gaf in je reactie aan dat je eerder had gezien dat de ringen aan de duiven werden bevestigd ... Hoe gaat dit in zijn werk...?

hmm oke ben je voor dus gewoon waren 2 duiven ze hadden met een touwtje aan een van hun pootjes de ringen aan vastgemaakt,toen ze de ringen om deden hield een voor een de duif vast haalde ring eraf en deed het om de vinger.op het laatst toen ze naar buiten gingen lieten ze die duiven gaan...hoe ze aan die duiven komen enzo weet ik niet....maar mensen nog meer leuke ideen??

kom op

15-11-2005, 11:37


Persoonlijk vindt ik 't echt heel mooi wanneer de bruid en bruidegom bij het verlaten van het feest witte duiven loslaten....

15-11-2005, 11:39

Citaat door Jaouad_Inow:
Persoonlijk vindt ik 't echt heel mooi wanneer de bruid en bruidegom bij het verlaten van het feest witte duiven loslaten....
dat vertelde ik eerder toch sis...dat ideetje heb ik al afgekeken hihi nu andere....

15-11-2005, 12:18
Belissssimaaaa zo`n iideee had ii ooookkk en hij moet er zeker aan mee doen......

15-11-2005, 12:30

Citaat door Sargento_Girl:
Belissssimaaaa zo`n iideee had ii ooookkk en hij moet er zeker aan mee doen......
Hahaha ja toch, lijkt me leuk!
Trek je een roze jurk aan doet hij een roze stropdas om trek jij een groene aan doet hij een groene stropdas om trek je blauw aan doet hij een blauwe om, en bij een witte takchita vind ik het mooi als hij helemaal in het zwart gaat, dus zwarte pak, zwart overhemd en dan een spierwitte stropdas....

15-11-2005, 13:23
hele topic!

15-11-2005, 13:33
Limo is leuk

Wij nemen ook een limootje...

Voordeel als je aanstaande een goede vriend heeft die dat verhuurt...

15-11-2005, 14:00
Een koets met twee witte paarden...

15-11-2005, 14:07

Citaat door Bellissima:
Hahaha ja toch, lijkt me leuk!
Trek je een roze jurk aan doet hij een roze stropdas om trek jij een groene aan doet hij een groene stropdas om trek je blauw aan doet hij een blauwe om, en bij een witte takchita vind ik het mooi als hij helemaal in het zwart gaat, dus zwarte pak, zwart overhemd en dan een spierwitte stropdas....

had mijn man ook gedaan...........

15-11-2005, 14:09


Paarden wou ik ook doen maar het was een beetje koud daarvoor het word toch ergens in de winter...

15-11-2005, 14:21

Citaat door celine_4ever:
Paarden wou ik ook doen maar het was een beetje koud daarvoor het word toch ergens in de winter...
Koets met paarden wilde ik ook doen, maar jah.. als je 100 km verderop moet gaan reizen hahahah dan kom ik nooit aan.. Dan moet ik nu al vertrekken!!!

15-11-2005, 14:47
Wuhahahahahahaha

Wij willen het in een kasteel doen ook weer wat anders...
Die zaal die wouden huren was 7500 euro met catering derbij...

Dat was bij van der valk hotel..

En kasteel huren per zaal was 3000 euro...
Heb je ook weer mooie foto's en locatie...

Ook een tip en weer wat anders dan een zaal

Pagina's : [1] 2 3 4