Bekijk volle/desktop versie : Vermist gezin uit Zeist weer terecht



Pagina's : [1] 2 3

14-11-2005, 13:10
[URL="http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/11_november/13/binnenland/1113_2245_vermist_zeist.xml"]Vermist gezin uit Zeist weer terecht[/URL]
Het gezin uit Zeist dat al sinds 11 augustus werd vermist, is weer terecht. Volgens de politie in Utrecht is het gezin met [URL="http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/modtpd8obtrdut.jpeg"]vier kinderen [/URL]in Duitsland aangehouden.

München
De Duitse politie trof de vader, moeder en vier dochters bij München aan in een gehuurde auto. Het gezin verdween nadat de rijschool van de vader failliet was gegaan. Ook was in hun woning in Zeist brand gesticht.

Oplichting
Later bleek dat tegen de rijschool al twaalf keer aangifte was gedaan door leerlingen, omdat de rijschoolhouder hen lesgeld afhandig had gemaakt.

14-11-2005, 13:45



Citaat door Girl2Be:
Ooohh, wat een dombo's!!

Gaan ze naar Duitsland emigreren!! Als je emigreerd, doe het dan goed, of doe het helemaal niet!
Nog dommer is het dat ze in die gejatte huur auto zijn blijven rijden.. In polen hadden ze die auto zo kunnen verkopen en daar twee jaar van kunnen leven

14-11-2005, 14:11

Citaat door rikus:
[URL="http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/11_november/13/binnenland/1113_2245_vermist_zeist.xml"]Vermist gezin uit Zeist weer terecht[/URL]
Het gezin uit Zeist dat al sinds 11 augustus werd vermist, is weer terecht. Volgens de politie in Utrecht is het gezin met [URL="http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/modtpd8obtrdut.jpeg"]vier kinderen [/URL]in Duitsland aangehouden.

München
De Duitse politie trof de vader, moeder en vier dochters bij München aan in een gehuurde auto. Het gezin verdween nadat de rijschool van de vader failliet was gegaan. Ook was in hun woning in Zeist brand gesticht.

Oplichting
Later bleek dat tegen de rijschool al twaalf keer aangifte was gedaan door leerlingen, omdat de rijschoolhouder hen lesgeld afhandig had gemaakt.
Gelukkig zijn ze weer terecht.

14-11-2005, 14:14
fucked Up

14-11-2005, 14:19



Citaat door Girl2Be:
volgens mij hebben ze die auto in Duitsland gehuurd, maar als ze 'm vanuit NL hebben meegenomen, dan is dat wel heel erg dom ja.....maar daarvoor issie ook maar een rijschoolhouder.
Volgens mij is de hele zaak aan het rollen gekomen omdat ze een in NL gehuurde auto niet terug hadden gebracht

14-11-2005, 14:38

Citaat door rianne:
Gelukkig zijn ze weer terecht.
Ja vooral voor die meiden en die vrouw, je weet tegenwoordig maar nooit met zon gesreste vent

14-11-2005, 14:43

Citaat door VirtualBitch:
fucked Up
Nel een gayline je weet maar nooit

14-11-2005, 15:00

Citaat door rikus:
Ja vooral voor die meiden en die vrouw, je weet tegenwoordig maar nooit met zon gesreste vent
Voor die moeder weet ik het niet, maar voor die meisjes moest dit toch ook geen leven wezen.

14-11-2005, 15:07

Citaat door banned4:
zullen je ouders maar zijn
Je zou weg willen kruipen

14-11-2005, 15:10

Citaat door rianne:
Voor die moeder weet ik het niet, maar voor die meisjes moest dit toch ook geen leven wezen.
Ja waar ze ook tercht komen in NL het zal ze bkijven achtervolgen

14-11-2005, 15:12

Citaat door Girl2Be:
gewoon domheid dus
Denk het ook zijn zakelijke activiteiten duiden ook al die richting

14-11-2005, 15:36

Citaat door Girl2Be:
dit is volgens mij de eerste keer dat ik het hier met een kaasje eens ben
Zullen we dan nu maar weer roezie gaan maken en elkaar verrot schelden? Ja als je dat berer ligt, je kan het krijgen zo je hebbben wilt hooor

14-11-2005, 15:40



Citaat door rikus:
Zullen we dan nu maar weer roezie gaan maken en elkaar verrot schelden? Ja als je dat berer ligt, je kan het krijgen zo je hebbben wilt hooor
Gewoon gezellig blijven lijkt mij beter.

14-11-2005, 15:50

Citaat door rianne:
Gewoon gezellig blijven lijkt mij beter.
Dat gezeik altijd, He niks gehoord van jouw, gisteren weer netjes mjin rente betaald

14-11-2005, 15:56

Citaat door rikus:
Dat gezeik altijd, He niks gehoord van jouw, gisteren weer netjes mjin rente betaald
Nog mijn hartelijke dank hier voor Rikus.

Pagina's : [1] 2 3