Bekijk volle/desktop versie : Anasheedband!!!!



Pagina's : [1] 2

13-11-2005, 21:40
salaam mensen,

heeft iemand naam en nummer van een goede anasheedband voor me??

ik wil ook graag jullie ervaringen met die bands weten?

jullie zouden mij hier goed mee helpen.

baraka allahoe fikoem alvast.

groetjes

normaal

14-11-2005, 11:39


Salaam,

Een aanrader van anasheed is groep Firdaws (0485/57 17 18 of 0484/83 64 01). Heb ze al een paar x meegemaakt op trouwfeesten en ze zijn echt héél goed.
Behalve anasheed zingen, spelen ze ook heel veel derbouka.
Ze komen uit Brussel.

Wie zeker geen aanrader is, is groep Al Hoesna. Die raad ik je echt niet aan omdat ze totaal geen woord hebben én ze zingen niet zoals het hoort.

Succes met het zoeken. Als je nog nrs nodig hebt, ik heb nog nrs van anasheed groepen. Maar Firdaws is mijn favo n 1!

Beslama!

14-11-2005, 14:08
ik wil graag meer nummers van je hebben als t kan..

vooral groepen van nederland graag.

firdaus zijn helaas volgeboekt voor de datum dat ik ze nodig heb.

dus als je nummers en namen hebt heeeeeeeeel graaaagg.


14-11-2005, 15:10
Salaamoe aleikum oeghti,

Over anasheedgroep Firdaus heb ik ook heel veel positiefs gehoord, jammer genoeg nooit meegemaakt.

Maar toen mijn zusje ging trouw hadden we anansheedgroep al-Tawba zij zijn ook vet goed, hele mooie stemmen hebben ze veel darboeka en heel sfeervol hun nr. is 0614625568

14-11-2005, 22:36



Citaat door fatoema23:
Salaamoe aleikum oeghti,

Over anasheedgroep Firdaus heb ik ook heel veel positiefs gehoord, jammer genoeg nooit meegemaakt.

Maar toen mijn zusje ging trouw hadden we anansheedgroep al-Tawba zij zijn ook vet goed, hele mooie stemmen hebben ze veel darboeka en heel sfeervol hun nr. is 0614625568
dank je!
een paar vraagjes
en weet je ook waar komt deze band vandaan?
en met zn hoevelen zijn ze?
werken ze ook in amsterdam?
en hoe duur zijn ze?

15-11-2005, 02:54
Anasheed-Groep Al-Badil..

Voor al uw feestelijke gelegenheden en bijeenkomsten ze bestaan uit mannelijke bandleden:

!NIEUW NR 06-46317990 NIEUW!

LET OP, op de flyer staat het oude nr vermeld!

Flyer: http://xxxxxxxxxxxxxxxxxx/kenitry/small.jpg

EEN AANRADER..!

15-11-2005, 10:28

Citaat door naima_f:
Salaam,

Een aanrader van anasheed is groep Firdaws (0485/57 17 18 of 0484/83 64 01). Heb ze al een paar x meegemaakt op trouwfeesten en ze zijn echt héél goed.
Behalve anasheed zingen, spelen ze ook heel veel derbouka.
Ze komen uit Brussel.

Wie zeker geen aanrader is, is groep Al Hoesna. Die raad ik je echt niet aan omdat ze totaal geen woord hebben én ze zingen niet zoals het hoort.

Succes met het zoeken. Als je nog nrs nodig hebt, ik heb nog nrs van anasheed groepen. Maar Firdaws is mijn favo n 1!

Beslama!
Anacheedgroep Firdaws had ik kort geleden voor mijn bruiloft en ze waren MACHA ALLAH

Jammer dat ze al geboekt zijn op je datum, je moet ze inderdaad heel vroeg van tevoren reserveren. Gair incha allah

Alleen is bovenstaande nummer hun oude nummer, dit is de nieuwe: 0032.484.059.897
0032.484.636.854

Ik wens je succes en incha allah komt alles goed meid

15-11-2005, 10:57

Citaat door naima_f:
Salaam,

Een aanrader van anasheed is groep Firdaws (0485/57 17 18 of 0484/83 64 01). Heb ze al een paar x meegemaakt op trouwfeesten en ze zijn echt héél goed.
Behalve anasheed zingen, spelen ze ook heel veel derbouka.
Ze komen uit Brussel.

Wie zeker geen aanrader is, is groep Al Hoesna. Die raad ik je echt niet aan omdat ze totaal geen woord hebben én ze zingen niet zoals het hoort.

Succes met het zoeken. Als je nog nrs nodig hebt, ik heb nog nrs van anasheed groepen. Maar Firdaws is mijn favo n 1!

Beslama!
nog n vraagje:

waar komen groep al hoesna vandaan.

ik hoor meestal ansheedgroep uit rotterdam, den haag enz maar ik weet de namen niet.

dus als je me kan vertellen waar ze vandaan komen weet ik dat ik ze niet moet bellen.

baraka allahoe fiki


15-11-2005, 11:10

Citaat door Tangawia_212:
Anacheedgroep Firdaws had ik kort geleden voor mijn bruiloft en ze waren MACHA ALLAH

Jammer dat ze al geboekt zijn op je datum, je moet ze inderdaad heel vroeg van tevoren reserveren. Gair incha allah

Alleen is bovenstaande nummer hun oude nummer, dit is de nieuwe: 0032.484.059.897
0032.484.636.854

Ik wens je succes en incha allah komt alles goed meid
TANGAWIA!!!! Masha Allah je bent er weer!!! Vertel vertel hoe was je bruiloft hoe is het, hoe was meysa (ik weet dat het een topvrouw is dus overbodige vraag)!!
Hoe was firdaws!!!! Sorry ben te nieuwsgierig aangelegd ..

Ik wil gewoon alles horen!! Desnoods foto's, ik ben echt benieuwdd!!!

Sih@metje.

15-11-2005, 11:49
ik heb geen nummer weet alleen dat orchestra firdaus uit belgie goed is echt te gek gewoon veel suc6 verder

15-11-2005, 12:47
ik hoor van iedereen dat al firdaus goed is.

kent niemand een andere band die ook net zo goed of bijna net zo goed zijn ???

want al firdaus is helaas bezet voor die dag

15-11-2005, 13:57

Citaat door Kreeftje80:
Firdaus heb ik ook op mijn bruiloft gehad, maar vraag maar niet hoe ik dat voor elkaar gekregen heb. Ikzelf woon in Amsterdam en zij kwamen uit Belgie, heb me sufgebeld en kosten alleen al voor het bellen waren erg hoog.

Mijn vriendin had ze ook voor haar bruiloft gereserveerd 28 mei j.l. en ze had al een half jaar eerder een aanbetaling gedaan. Ze belde ze een maand voor haar trouwen en kreeg te horen dat zij niet in hun agenda stond. Nou goed, om een verhaal kort te houden; ze kregen bewijs van aanbetaling en dit hebben zij ook bevestigd, maar zijn die dag niet komen opdagen, we hadden om 18:00 afgesproken. Ze zijn niet komen opdagen, belde ze op en werd niet opgenomen, gewoon rampzalig.
Ik vond het zo erg voor mijn vriendin meskina. Veel later belde een van de meiden op en kwam met een smoes dat ze een ongeluk hebben gehad, maar dit hebben ze wel eerder gebruikt dus geloofde er niets van en nu nog steeds niet.
Aanbetaling van 100 euro hebben ze volgens mij wat leuks mee gedaan, ze hebben verder niets meer van hun laten horen, geen excuses helemaal niets en dat vind ik wel jammer, ze zijn dus niet erg proffessioneel.

Groetjes,
Kreeft
Mag ik je pmen?? Ik heb een paar vragen aan je als het kan

Sih@metje.

15-11-2005, 14:31



Citaat door Sihametje:
TANGAWIA!!!! Masha Allah je bent er weer!!! Vertel vertel hoe was je bruiloft hoe is het, hoe was meysa (ik weet dat het een topvrouw is dus overbodige vraag)!!
Hoe was firdaws!!!! Sorry ben te nieuwsgierig aangelegd ..

Ik wil gewoon alles horen!! Desnoods foto's, ik ben echt benieuwdd!!!

Sih@metje.
Heeeey zine inou!! Met mij gaat het prima alhamdoelilah.
Hey ik ben zometeen back (ben heel effe drukjes) en dan Pm ik je meteen oke?
Dikke kuss

15-11-2005, 14:36

Citaat door Kreeftje80:
Firdaus heb ik ook op mijn bruiloft gehad, maar vraag maar niet hoe ik dat voor elkaar gekregen heb. Ikzelf woon in Amsterdam en zij kwamen uit Belgie, heb me sufgebeld en kosten alleen al voor het bellen waren erg hoog.

Mijn vriendin had ze ook voor haar bruiloft gereserveerd 28 mei j.l. en ze had al een half jaar eerder een aanbetaling gedaan. Ze belde ze een maand voor haar trouwen en kreeg te horen dat zij niet in hun agenda stond. Nou goed, om een verhaal kort te houden; ze kregen bewijs van aanbetaling en dit hebben zij ook bevestigd, maar zijn die dag niet komen opdagen, we hadden om 18:00 afgesproken. Ze zijn niet komen opdagen, belde ze op en werd niet opgenomen, gewoon rampzalig.
Ik vond het zo erg voor mijn vriendin meskina. Veel later belde een van de meiden op en kwam met een smoes dat ze een ongeluk hebben gehad, maar dit hebben ze wel eerder gebruikt dus geloofde er niets van en nu nog steeds niet.
Aanbetaling van 100 euro hebben ze volgens mij wat leuks mee gedaan, ze hebben verder niets meer van hun laten horen, geen excuses helemaal niets en dat vind ik wel jammer, ze zijn dus niet erg proffessioneel.

Groetjes,
Kreeft
Meen je dat echt van je vriendin
Oh meskiena dan is het zeker erg, ik kan me nog goed herinneren hoe gestresst ik in die periode was, alhoewel het bij mij wel allemaal goed ging alhamdoelilah.
En ik heb Firdaws genomen omdat ik ook ziyana Meysa heb genomen en zo was ik er zeker van dat ze op tijd komen.

En hoe was het bij je eigen bruiloft, was het toen wel goed gegaan?

15-11-2005, 14:44
Altawba komen uit DenHaag en ze kosten 500,- (voor ongeveer 6 uur speeltijd)
1 nadeel, je moet ze wel zelf ophalen en terugbrengen! Maar ondanks dat absoluut de moeite waard. Ze zijn met z'n 3en en ze werken voor zover ik weet overal in nederland.

Pagina's : [1] 2