Bekijk volle/desktop versie : Kind inschrijven bij de gemeente!



13-11-2005, 15:23
Lieve dames,

Hoeveel dagen na de geboorte van de kind moet je hem inschrijven???

En nog een andere vraag wat een beetje ingewikkeld is...

Jullie weten bijna allemaal mijn woning probleem! Stel dat ik nu een woning heb gevonden waar ik me niet mag inschrijven...Dus onderhuur! Hoe kan ik dan mijn kind bij me inschrijven en wat ik bij de gemeente doorgeven???

En stel dat het niet mogelijk is....Kan ik dan mijn kind bij mijn ouders inschrijven..? Of moet hij perse bij zijn ouders ingeschreven worden??

Wie o wie kan mij helpen??

Alvast bedankt...

13-11-2005, 15:27


Volgens mij moet je je kind binnen 3 dagen aangeven bij de gemeente..

Over dat woningprobleem weet ik niet lieverd..
Heb je het aan een maatschappelijk werkster gevraagd.. Zij weten dit meestal wel..

13-11-2005, 15:32
Binnen drie dagen lieffie.

13-11-2005, 15:33

Citaat door Miss_Burberry2:
Volgens mij moet je je kind binnen 3 dagen aangeven bij de gemeente..

Over dat woningprobleem weet ik niet lieverd..
Heb je het aan een maatschappelijk werkster gevraagd.. Zij weten dit meestal wel..
Nee heb het niet aan een maatschappelijke werkster gevraagd! Daar is het nu te laat voor! Ik heb niet zoveel tijd meer!!

Het begint hier echt een spookbuurt te worden...Alle huizen zijn bijna leeg...Mijn buren zijn ook gisteren verhuist...Ik ben een van de weinige die hier nog gekluisterd zit...

13-11-2005, 15:35



Citaat door chimenne:
Binnen drie dagen lieffie.
Oke thans schat...

Maar ik vraag me nog steeds af hoe het moet als ik een onderhuur woning heb...

13-11-2005, 16:16
als je in onderhuur een woning huurt...hoef je niet persé daar ingeschreven te staan.Je mag zolang je nog geen vaste woonplaats hebt..gewoon staan ingeschreven hoe je stond ingeschreven

13-11-2005, 16:23
binnen 3 dagen moet je het al hebben gedaan. en je schrijft gewoon je kind bij jou in. waar jou adres ook is. heb je adres bij je ouders dan moet het daar