Bekijk volle/desktop versie : Dat afschuwelijke gejuich van bepaalde ajacieden....



Pagina's : [1] 2 3 4

12-11-2005, 23:41
Ik vind het echt afschuwelijk dat gejuich van Pienaar en De Jong. Ze lijken wel net uit Artis ontsnapte apen. En wat ik helemaal erg vind is dat Boukhari er de laatste keer ook meedeed. Ik schaamde me rot.

Check hier

12-11-2005, 23:49


Zomaar schamen ...........ze hebben gescoord weet je wat voor vreugde je dan meemaakt nou dan vind ik dat je dat mag vieren op welk manier dan ook ( als je maar geen andere beledigt)

12-11-2005, 23:57

Citaat door forca_barca:
Zomaar schamen ...........ze hebben gescoord weet je wat voor vreugde je dan meemaakt nou dan vind ik dat je dat mag vieren op welk manier dan ook ( als je maar geen andere beledigt)
Ik vind van niet. Je kan toch gewoon normaal juichen zoals die spitsen en sneijder bv doen. Het is nog steeds voetbal, geen theater. Als ik eerlijk moet zijn, als ik directeur van Ajax was, dan zou ik ze 1 waarschuwing geven en bij herhaling mogen ze fluiten naar 2 weken loon

12-11-2005, 23:59
IN jouw ogen is het normaal..wat zei deden vond ik wel grappig........... ze hebben de supporters niet beledigd.... ze hebben niemand beledigd dus ja...

13-11-2005, 00:16



Citaat door forca_barca:
IN jouw ogen is het normaal..wat zei deden vond ik wel grappig........... ze hebben de supporters niet beledigd.... ze hebben niemand beledigd dus ja...
Zo heeft iedereen zijn eigen mening.

Ik weet niet wat de tegenstander van dat balachelijk gedoe vind, maar de ajax-supporters zijn er niet blij mee. Bovendien zie je vaak dat pienaar als ie scoort de jong opzoekt en andersom ook. Ik zie ze liever het voorbeeld nemen van het gejuich van het nederlandse elftal. Daar komt het hele team bij elkaar om te juichen en vooral hoe kuijt en robben juichen.. opzijn typisch hollands

13-11-2005, 10:28
Heb gehoord dat Ajax-bestuur boete gaat uitdelen aan spelers die in herhaling treden.

13-11-2005, 10:57
waar maak jij je druk om man!!

moet alles bepaald worden voor de voetballers... ze mogen toch wel zelf kiezen hoe ze juichen... een beetje vrijheid kan geen kwaad, en zeker bij ajax is dat nodig...

13-11-2005, 11:03
Ach ja, sommigen juichen op een speciale wijze. Andere breken weer een stadion af.

13-11-2005, 11:06
oneee laat ze juichen
ik weet niet bji marokkaanse voetbal zag ik gistere ook iemand die scoorde en een aap na deed is dat ook 7shoema dan
shit van dat juichen is gwn bullshit

13-11-2005, 11:14

Citaat door Rabeh5:
tja daar hebben jullie geen kracht voor
Nee, daar hebben wij het fatsoen voor

13-11-2005, 11:24

Citaat door Rabeh5:
wuahahahhahahahahaahhahahahaah jullie FATSOEN hahahahahhahahhahaha d8 t niet jullie hebben geen kracht EN helemaal geen fatsoen


Laatste tijd in de stadions Kaalheide of het Kasteel geweest? Kracht hebben wij wel maar die wenden wij aan voor zinvolle zaken. Zoals een WK-kwalificatie

13-11-2005, 11:28

Citaat door Rabeh5:
ja oke ik geef toe jullie hebben ecte oerhol-landse KIPPENKRACHT
Nee hoor, wij hebben de kracht om een WK kwalificatie af te dwingen. Jullie hebben de kracht om andermans eigendommen te vernielen

13-11-2005, 12:45



Citaat door soufiane37:
waar maak jij je druk om man!!

moet alles bepaald worden voor de voetballers... ze mogen toch wel zelf kiezen hoe ze juichen... een beetje vrijheid kan geen kwaad, en zeker bij ajax is dat nodig...
Het is mijn mening
Ik irriteer me eraan.

13-11-2005, 12:55
en daarbij als pienaar scoort zie je hem gelijk bij de jong en andersom ook, alsof zij de enige zijn die betrokken waren bij het doelpunt. Vind het een beetje aso. Er bestaat iets dat respect heeft. En als je goed opgevoed bent, dan ga je niet zo snel een idiotendans doen alsof je in een theather bent. Verder speelt ajax dit seizoen weer zeer matig en als je 6de of 10e staat dan ga je toch niet zó juichen. Als ik bij ajax zou spelen in deze situatie, dan zou ik geeneens juichen. Gelijk de bal pakken hup naar de middencircel en de tegenstander laten aftrappen. Ajax lijkt nu meer op een suptopper.

Een grote deel van de Ajax-aanhang vindt het ook idioot. Lijkt meer op gejuich van een stelletje amateurs. Ik zou wel een keertje willen zien dat ze scoren en weer zo idioot gaan juichen terwijl het doelpunt afgekeurd. Staan ze lekker voor "aap", letterlijk en figuurlijk

13-11-2005, 14:15
Patrick is aan het generaliseren ,en zijn anti-marokko frustraties aan het uitten.......

Pagina's : [1] 2 3 4