Bekijk volle/desktop versie : Saturdaynight



Pagina's : [1] 2

12-11-2005, 22:27
Ik vroeg me af wat jullie op een zaterdagavond meestal doen... (aan de meisjes & jongens )


Iets gaan drinken

de fuifbeest gaan uithange

of gewoon je avondje thuis doorbrengen

andere bezigheden...

Ben benieuwd naar de reacties

12-11-2005, 22:29


Ik heb vroeger de (fuif)beest uitgehangen, nu speel ik thuis de beauty.

12-11-2005, 22:32

Citaat door Refk_83:
Ik heb vroeger de (fuif)beest uitgehangen, nu speel ik thuis de beauty.
Ik sluit me bij jou aan Ik was vroeger ook veel actiever dan nu ik ging dan vaak met vriendinnen iets drinken of gezellig naar de film ofzo maar nu ben ik wat rustiger geworden Ja Ja je wordt ook iedere dag een dagje ouder ( Al Hamdulilah!!!)

12-11-2005, 22:39

Citaat door Refk_83:
Ik heb vroeger de (fuif)beest uitgehangen, nu speel ik thuis de beauty.
Oh...heb je geen succes meer bij de meiden?

Of beginnen de grijze haartjes al door te komen?


12-11-2005, 22:39



Citaat door Chouaffa...:
Ik sluit me bij jou aan Ik was vroeger ook veel actiever dan nu ik ging dan vaak met vriendinnen iets drinken of gezellig naar de film ofzo maar nu ben ik wat rustiger geworden Ja Ja je wordt ook iedere dag een dagje ouder ( Al Hamdulilah!!!)
Ah gezellig

12-11-2005, 22:49

Citaat door Parasietje:
Oh...heb je geen succes meer bij de meiden?

Of beginnen de grijze haartjes al door te komen?

Allebei fout.

Ik begin juist mijn wilde haren kwijt te raken. (Nee niet kaal) De laatste tijd vreet school en werk mijn tijd op. Natuurlijk breng je de nodige tijd met vrienden door, maar stappen zit er voor mij niet in. Heb er ook geen interesse meer in, volgens mij wordt het voor mij tijd om te gaan settelen.

12-11-2005, 23:05

Citaat door Noetje:
Oei oei....very serious.... Had je al kandidaten op t oog...?
Nee nog niet, wil je je aanmelden?

12-11-2005, 23:06
Ik ga lekker gewoon wat goeie films huren of wat iligaale dvd's lenen en dan lekker een flimavond er van maken..

Lekker gezellig..

12-11-2005, 23:15

Citaat door Noetje:
Moet ik dan ook een ijsje voor je kopen en je meenemen naar de dierentuin...?? Wat romantisch.....saampjes aapjes kijken...
Liefde van een man gaat door de maag hè. Dierentuin is de meest romantische plek om heen te gaan, kun je apen bekijken die op de ander lijkt.

12-11-2005, 23:19

Citaat door Refk_83:
Liefde van een man gaat door de maag hè. Dierentuin is de meest romantische plek om heen te gaan, kun je apen bekijken die op de ander lijkt.
, mha shek nig!!!


Maar geef mij maar een avondje thuis gezellig met me ouders en familie!!!

Lang leve thuis.

12-11-2005, 23:21

Citaat door Refk_83:
Allebei fout.

Ik begin juist mijn wilde haren kwijt te raken. (Nee niet kaal) De laatste tijd vreet school en werk mijn tijd op. Natuurlijk breng je de nodige tijd met vrienden door, maar stappen zit er voor mij niet in. Heb er ook geen interesse meer in, volgens mij wordt het voor mij tijd om te gaan settelen.
Haha

12-11-2005, 23:23

Citaat door Ladystar:
Ik ga lekker gewoon wat goeie films huren of wat iligaale dvd's lenen en dan lekker een flimavond er van maken..

Lekker gezellig..
Amai gelukzak.

Ikke ganse tijd bezig voor school, zelfs vanavond . Nachtje doordoen op de pc voor school

erg he...

12-11-2005, 23:27


Jij poffertjes, ik ijsjes

13-11-2005, 00:54
Lekker thuis chillen, het zogenaamde Cocoonen.
Ik kan wel uitgaan, maar daar heb ik geen zin in.



Hadi Hiya

13-11-2005, 10:26

Citaat door kameel:
Lekker maroc chicks scoren in challenge, baja en paradiso

Haha ik weet niet wat voor plaatsen dat zijn, maar how die namen zeggen al genoeg.


En? hoe was de vangst a Kameel ? of barslecht?

Pagina's : [1] 2