Bekijk volle/desktop versie : Stel Dat Je Man Ontmaagd Blijkt Te Zijn



Pagina's : [1] 2 3 4 5

16-04-2003, 18:26
En Dan??? OOk Raam Open En Weg er Mee





Hmmmmm Jaaaa


16-04-2003, 18:29



Citaat:
Origineel gepost door Zin_Rabat
En Dan??? OOk Raam Open En Weg er Mee





Hmmmmm Jaaaa

nee zo als ik al eerder zei ik heb liever een man met ervaring

16-04-2003, 18:31
Waarom met ervaring?? Een man zal ook niet zeggen "Ik heb liever een vrouw met ervaring..."

16-04-2003, 18:32
Tsss...Dus je mannetje mag zich eerst helemaal uitleven...totdat ie 'het' goed onder de hand heeft..en dan mag hij jou t leren..wahhaha...Weetje wat ook een optie is,dat jullie samen gaan experimenteren...Voor allebei is t nieuw..Shi goeie film huren...Watch and learn...Of niet

16-04-2003, 18:33



Citaat:
Origineel gepost door Liloesh
Waarom met ervaring?? Een man zal ook niet zeggen "Ik heb liever een vrouw met ervaring..."
een man moet het werk doen op de huwelijks nacht, en het is geen pretje als hij maagd is,extra pijn

16-04-2003, 18:34

Citaat:
Origineel gepost door lala_amira2
nee zo als ik al eerder zei ik heb liever een man met ervaring
Hmm,sorry maar slaat nergens op...Ervaring bouw je samen op..De vrouw EN de man moeten maagd zijn..Gemeenschap is iets moois moet je samen voor het eerst delen..


Dat ervaring gedoe is puur onzin!


Mijn mening..

16-04-2003, 18:35

Citaat:
Origineel gepost door Hindaatje
Tsss...Dus je mannetje mag zich eerst helemaal uitleven...totdat ie 'het' goed onder de hand heeft..en dan mag hij jou t leren..wahhaha...Weetje wat ook een optie is,dat jullie samen gaan experimenteren...Voor allebei is t nieuw..Shi goeie film huren...Watch and learn...Of niet
hij hoef mij het niet te leren,en een goeie film huren is haram in de islam dus daar doe ik niet aan mee,een man hoef van mij niet maagd te zijn.

16-04-2003, 18:35
Een probleem

16-04-2003, 18:37

Citaat:
Origineel gepost door sarahci
Hmm,sorry maar slaat nergens op...Ervaring bouw je samen op..De vrouw EN de man moeten maagd zijn..Gemeenschap is iets moois moet je samen voor het eerst delen..


Dat ervaring gedoe is puur onzin!


Mijn mening..
ben jij getrouwd, of ben jij nog maagd,dan zou ik zegen wacht op de huwelijks nacht en je man is maagd je gaat zien hoe veel pijn het gaat doen

16-04-2003, 18:37
pf voor mij ook nie doet er nie toe hij moet ervaring hebben

16-04-2003, 18:39

Citaat:
Origineel gepost door lala_amira2
hij hoef mij het niet te leren,en een goeie film huren is haram in de islam dus daar doe ik niet aan mee,een man hoef van mij niet maagd te zijn.
En Een Man Die OnTmaagd Is Is Ook Haraam In De Islaam


Hmmmmm

Oeps Wat heb ik gezegd denkt lala_amira2

16-04-2003, 18:39

Citaat:
Origineel gepost door lala_amira2
een man moet het werk doen op de huwelijks nacht, en het is geen pretje als hij maagd is,extra pijn
Jah...dat is een excuus van een vrouw....Dat hoor je een man niet zeggen....

16-04-2003, 18:40



Citaat:
Origineel gepost door Taduchepa
raam open??? RAAM OPEN???? RAAAAAM OPEN!!!???




NIXT!!!!

BOT BROODMES PAKKEN, HIJ KRIJGT 10 SECONDEN VOORSPRONG: HOLLEN MAAR KNUL!!!!
en als ik met hem klaar ben zal hij nooit meer kinderbijslag ontvangen

16-04-2003, 18:41

Citaat:
Origineel gepost door Zin_Rabat
En Een Man Die OnTmaagd Is Is Ook Haraam In De Islaam


Hmmmmm

Oeps Wat heb ik gezegd denkt lala_amira2
kijk als hij geen maagd meer is het tussen allah en hem ik heb er nits over te zegen,

16-04-2003, 18:42
dat hij het voor de hwuelijk heeft gedaan intresseert me nie veel god zal hem wel straffen bla

Pagina's : [1] 2 3 4 5