Bekijk volle/desktop versie : Het gevoel dat er iemand naar je kijkt.



12-11-2005, 12:53
Salaam,

Ik zit met het volgende; op me werk heb ik vaak het gevoel dat er een bepaald persoon naar me kijkt. Ik kijk dat automatisch heel snel op, en betrap die persoon met kijken.
Het lijkt wel alsof mijn hoofd automatisch zijn kant gedraaid wordt.

Ik vind dit heel raar omdat ik dit alleen met die persoon heb. Ik ken die hele persoon verder niet, en heb ook geen contact met hem.
Alleen vind ik het weird dat ik uitgerekend hem steeds moet betrappen met kijken.

Wie heeft dit ook, of kan dit verklaren?

12-11-2005, 12:58


hij is verliefd, of geinterreseert in jou.

12-11-2005, 13:08
zou 't?

maar ik vind 't echt eng dat ik alleen hem betrap met kijken, ik weet zeker dat er ook andere mensen kijken, maar daar merk ik niks van.

12-11-2005, 13:11

Citaat door Lina&:
zou 't?

maar ik vind 't echt eng dat ik alleen hem betrap met kijken, ik weet zeker dat er ook andere mensen kijken, maar daar merk ik niks van.
M.a.w hij kijkt gewoon constant en opvallend. Ja, dat is lastig. Ben ook niet zo'n persoon die er wat van gaat zeggen. Ik zou via een andere weg laten merken dat je het niet prettig vindt dat hij naar jou kijkt. Door bijvoorbeeld een geirriteerde blik toe te werpen.

Tenzij hij een hoge functie heeft, dan zou ik gewoon niets doen.

12-11-2005, 13:11


Wauw sjoow romantisch

12-11-2005, 13:20

Citaat door cheima:
M.a.w hij kijkt gewoon constant en opvallend. Ja, dat is lastig. Ben ook niet zo'n persoon die er wat van gaat zeggen. Ik zou via een andere weg laten merken dat je het niet prettig vindt dat hij naar jou kijkt. Door bijvoorbeeld een geirriteerde blik toe te werpen.

Tenzij hij een hoge functie heeft, dan zou ik gewoon niets doen.
ja hij heeft idd een veel hogere functie, maar ik heb helemaal niks met zijn afdeling te maken ofzo, laat staan met hem.

Maar hij schrikt er zelfs ook wel van als ik 'm weer eens betrap, want hij verwacht helemaal niet dat ik zal omkijken omdat ie vaak vanuit een hele onopvallende plaats kijkt, ergens in een hoekje tussen 20 andere mensen ofzo.

en rbatia112, ik ken die hele gast geeneens

12-11-2005, 13:26

Citaat door Lina&:
ja hij heeft idd een veel hogere functie, maar ik heb helemaal niks met zijn afdeling te maken ofzo, laat staan met hem.

Maar hij schrift er zelfs ook wel van als ik 'm weer eens betrap, want hij verwacht helemaal niet dat ik zal omkijken omdat ie vaak vanuit een hele onopvallende plaats kijkt, ergens in een hoekje tussen 20 andere mensen ofzo.

en rbatia112, ik ken die hele gast geeneens
Gatverdamme wat eng joh! Ik ken ook een gast op het werk, die ging me dan weleens in me zij poren voor de grap weet je wel op een hand op me schouder. Want ik vond hem wel grappig (is gewoon zo een ouwe nederlandse vent) toen hij zo handtastelijk werd, ben ik heel afwezig en snauwend tegen hem gaan doen. Nu heeft hij het begrepen, en doet het niet meer.

12-11-2005, 13:37
ieuwww, ik moet er niet aan denken dat ie me nog gaat porren! Dat moest er nog eens bijkomen

een keer liep ik met een collega langs zijn kantoor (en hij zat binnen, maar dat zag ik net te laat...) en ik zei iets positief tegen die collega over hem, want hij had een keer een cliënt goed geholpen, en sinds die keer betrap ik 'm steeds met kijken.....zou het daaraan liggen?