Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Vitamine B tegen Haaruitval !



Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6

12-11-2005, 16:09

Citaat door obl3:
Dus bij jou ligt het ook aan wat je binnen krijgt. Zie mijn voorgaande reactie.
Dank je wel !

Ik ga maandag inshallah effe naar apotheker

12-11-2005, 16:13


Biergistpillen gewoon bij een drogisterij te koop hoor.

12-11-2005, 16:21
Het is normaal dat je 80 a 100 haren op een dag verliest. Ik was echt gerust gesteld toen ik dit hoorde.

Ik heb een bos haar waar je u tegen zegt. Echt dik krullend haar met een vrij zachte krul. Wat super veel verzorging eist, maar ik heb het voor over. Immers de haren maken de vrouw! Maar me kamer zit altijd vol met mijn haren, en de trap helemaal ouff me moeder loopt altijd te mopperen dat ze gek wordt van me haar. Ik moet gewoon elke dag me kamer stofzuigen en dweilen. Kan je nagaan ik kan me haar niet eens elke dag (krullend haar moet je niet uitkammen anders wordt het afro).

Mohim ik heb dit al jaren, (dat ik voor mijn gevoel vrij veel haren verlies.) Maar me haar blijft even dik en even bol als gewoonlijk. Elhamdoelilah.

Laatst had me zus vitamine van Sunwell gekocht het is een paars potje waarop staat; 'mooi haar' ik slik dat nu ook. Maar merk geen verschil ofzo.

12-11-2005, 21:18
Je moet biergisttabletten in combinatie met ijzertabletten gebruiken en innemen met sinaasappelsap (versneld de opname van ijzer) en je zult zien dat je haaruitval snel afgelopen is.

12-11-2005, 22:57



Citaat door Marocca:
Hoelang gebruik je et al dan

Zeker al 2 jaar ofsow... hiervoor gebruikte ik hairevit van Bional te koop bij de drogist... dat zijn pilletjes voor haar, huid en nagels.. en biergistpillen zijn ook goed.. En neej er zit geen bier in of iets dergelijks.. dat is een mineraal

13-11-2005, 00:17

Citaat door obl3:
Dan zal het toch liggen aan wat je binnen krijgt. Eet gezonder, zorg er vooral voor dat je genoeg vitamines krijgt. Slik biergistpillen zodat je de juiste vitamine B binnenkrijgt. Ga naar de arts en ga na of het niet aan bloedarmoede ligt of aan eventuele medicijnen die je slikt.
Thnx.

Ik slik geen medicijnen dus daar ligt et ook ni aan. Maar ik zal et zker proberen. En ja, mischien gaat et vanzelf over als de vorige keer.


Citaat door cheima:
Het is normaal dat je 80 a 100 haren op een dag verliest. Ik was echt gerust gesteld toen ik dit hoorde.

Ik heb een bos haar waar je u tegen zegt. Echt dik krullend haar met een vrij zachte krul. Wat super veel verzorging eist, maar ik heb het voor over. Immers de haren maken de vrouw! Maar me kamer zit altijd vol met mijn haren, en de trap helemaal ouff me moeder loopt altijd te mopperen dat ze gek wordt van me haar. Ik moet gewoon elke dag me kamer stofzuigen en dweilen. Kan je nagaan ik kan me haar niet eens elke dag (krullend haar moet je niet uitkammen anders wordt het afro).

Mohim ik heb dit al jaren, (dat ik voor mijn gevoel vrij veel haren verlies.) Maar me haar blijft even dik en even bol als gewoonlijk. Elhamdoelilah.

Laatst had me zus vitamine van Sunwell gekocht het is een paars potje waarop staat; 'mooi haar' ik slik dat nu ook. Maar merk geen verschil ofzo.
Bij my blijft me haar ook gewoon even dik. Dus ik maak me zorgen om niks?!

13-11-2005, 16:18
Salaam meiden,

Ik heb een tijdje geleden ook vitamine B geslikt,
omdat me haar is heel dun is geworden.
Ik gebruikte het ongeveer 3 maanden en zag een verschil,
me haar viel minder uit en zag er gezonder uit.

Wa 3alaikom salaam


13-11-2005, 17:19
miss chaima het kan ook erfelijk zijn zoals in mijn geval heb alles geprobeerd pillen, shampoo's creme spoeling, k probeer mijn haar ook niet vaak te wassen. Maar een vraagje heb je open plekken zonder haar dan kun je fermogal gebruiken het zal raar klinken, toen ik het hoorde geloofde ik het ook niet. Het is een zalf tegen luizen (ni schrikken mensen) en als je dan die zalf op die open plek smeert groeit het weer dicht wallah ila bij mij is het dicht gegroeid alleen één groot probleem ik heb het in marokko gekocht. Ze verkopen die zalf hier niet. (iedereen in berkane en zaio gebruiken dat kom) Maar haar uitval heb ik nog altijd
welke pillen kan ik slikken
heb nog twee maanden geleden pillen gekocht 50 euro en die hielpen ni tfoe.....

13-11-2005, 17:31

Citaat door insaf18:
miss chaima het kan ook erfelijk zijn zoals in mijn geval heb alles geprobeerd pillen, shampoo's creme spoeling, k probeer mijn haar ook niet vaak te wassen. Maar een vraagje heb je open plekken zonder haar dan kun je fermogal gebruiken het zal raar klinken, toen ik het hoorde geloofde ik het ook niet. Het is een zalf tegen luizen (ni schrikken mensen) en als je dan die zalf op die open plek smeert groeit het weer dicht wallah ila bij mij is het dicht gegroeid alleen één groot probleem ik heb het in marokko gekocht. Ze verkopen die zalf hier niet. (iedereen in berkane en zaio gebruiken dat kom) Maar haar uitval heb ik nog altijd
welke pillen kan ik slikken
heb nog twee maanden geleden pillen gekocht 50 euro en die hielpen ni tfoe.....
Salaam meid,

Ben je hiervoor al bij de huisarts geweest?
Weet je daarom dat het erfelijk is?

Wa 3alaikom salaam

13-11-2005, 18:58
ik gebruik nu al bijna 2 maanden Foli Gro van de Tuinen. Ik merk het verschil echt heel goed! ik had super veel last van haar uitval. het is nu stukken minder geworden.
De pillen zijn wel 36euro, het is een maandkuur. ..

13-11-2005, 19:34
ik heb er ook last van en wat ik het vreemde aan vind.is dat ik alles goed doe slik vitaminne bforte slik biergist pillen bloed gecontroleerd ook goed en eet best wel gezond dus jah wat ik denk dat het probleem is dat het met de herfst te maken heeft en dat het haar vernaderd dat is ook wat ik gehoord heb van de apotheek ster die had er ook last van maar hoop dat dat het is

13-11-2005, 20:15
nee fatima
maar mijn nicht is geweest en we hebben dat allemaal al mijn tantes en nichten langs vaderkant en ook één neef
op onze 30ste zijn we kaal zeg maar maar kga echt ni wachten tot da gebeurd zenne kga er iets aan doen
die zalf helpt echt wallah
da begint zeg maar dicht te groeien
suxces

13-11-2005, 21:30


insaf wat voor middel is dat en waar voor?

14-11-2005, 12:19
Is vermogal nergens anders te verkrijgen dan in marokko??

14-11-2005, 12:32
Sins mijn zwangerschap en de bevallen val mijn haar heel erg .
Dus als ik goed heb begrijpen is vitamine B goed voor je haar ?

gr maro

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6