Bekijk volle/desktop versie : Vol is Vol

Pagina's : 1 [2]

18-05-2002, 18:10

Citaat:
Origineel gepost door Gast
ik heb gestemd met eens ik zal uitleggen waarom, hier waar ik woon wonen een heleboel somaliers en die lopen allemaal te klagen dat het o zo onveilig is in somalie.
maar ondertussen gaan ze wel met een zak geld voor 3 maanden op vakantie naar somalie.
en echt ik verzin het niet de mensen die zaten te klagen dat het onveilig zijn de zelfde die er op vakantie gingen.
en hier mee benadelen ze wel de asielzoekers die echt de steun van de nederlandse staat nodig hebben.
dus ik vind zodra het land van herkomst veilig is terug, maar wel met financiele steun.

18-05-2002, 22:12

ik zou je bijna gelijk geven!!!!

18-05-2002, 22:15

Citaat:
Origineel gepost door yousssef
ik zou je bijna gelijk geven!!!!
bedoel je daar mij mee

20-05-2002, 01:04
Nederland heeft migranten of vluchtelingen nodig!!!!
Het volk vergrijsd!!!

20-05-2002, 21:43

Citaat:
Origineel gepost door vuurtje
Nederland heeft geen vluchtelingen nodig we kunnen heel goed zonder.
Het kost alleen maar geld 60 % zit in de WAO. En dan heb je nog de werkelozen. De illegalen die werken sowieso al niet. De criminelen enz. Nee hoor laat ons maar lekker vergrijzen zonder economische vluchtelingen. Want om te gaan werken hebben ze toch geen zin.
hihihihihihihihihihihi.......

21-05-2002, 20:48

Citaat:
Origineel gepost door Gast
ik heb gestemd met eens ik zal uitleggen waarom, hier waar ik woon wonen een heleboel somaliers en die lopen allemaal te klagen dat het o zo onveilig is in somalie.
maar ondertussen gaan ze wel met een zak geld voor 3 maanden op vakantie naar somalie.
en echt ik verzin het niet de mensen die zaten te klagen dat het onveilig zijn de zelfde die er op vakantie gingen.
en hier mee benadelen ze wel de asielzoekers die echt de steun van de nederlandse staat nodig hebben.
dus ik vind zodra het land van herkomst veilig is terug, maar wel met financiele steun.
Ik begrijp dat je daardoor tegen stemt, maar net met negatieve berichtgeving over Marokkaanse jongeren (om maar een voorbeeld te noemen.......) zijn er veel andere vluchtelingen die wel hard werken en hier met een reden zijn. Dat maakt dit soort onderwerpen zo moeilijk: waar kijk je naar, en geeft dat een goed beeld van de werkelijkheid?

Ik ken zelf wel wat vluchtelingen die nou hard werken, vloeiend Nederlands praten enz. enz. . Misschien stem ik alleen daarom dan wel dat Nederland niet vol is. Maar wat is vol? Als het een soort legbatterij wordt? Als je nooit meer alleen kan zijn? En wie bepaalt wat vol is?

En yousssef: je hebt wel gelijk, volgens de onderzoeken......

Liefs,

NL-girl

21-05-2002, 22:01
Door de toename van de vluchtelingen worden steeds nieuwe vreemdelings wetten uitgevoerd! Gevolg Naturalisatie!!!!
Het is goed te merken dat Nederland of andere land in Europa steeds voller wordt. Bv in Nederland iedere jaar verschijnen nieuwe vreemdelings wetten.

04-12-2004, 00:14

Citaat door yousssef:
Nederland is vol! dat beweert men tegenwoordig. Overal vind men Asielzoekrs centra in Nedrland. Men wil nu veel vluchtelingen terugsturen naar het land van herkomst. Ik wil graag weten wie er tegen of eens is met het terug sturen van asielzokers naar het land van herkomst. En waarom?
Ik denk dat asielzoekers niet naar hun land van herkomst moeten worden terug gestuurt maar wel naar de regio waar ze vandaan komen, dan kunnen we met ons geld DAAR 100 mensen helpen waar we hier 1 mens mee kunnen helpen, en dat is dan nog iemand met geld ook (tenminste genoeg geld om hierheen te vluchten)

04-12-2004, 00:20
Eens, onder voorwaarden!

Als mensen hier tot 3 keer toe zijn geweigerd door een rechter die de Nederlandse wet toepast, dan moeten ze weg.

Want dat is namelijk de situatie van die zgn 26.000 asielzoekers, die mensen hebben de Nederlandse rechtssysteem tot de laatste letter gebruikt door herhaaldelijk in beroep te gaan, en ergens houdt het op.

Als de Rechter zegt dat iemand volgens de Nederlandse wet mag blijven dan mag hij/zij ook blijven, geen enkel probleem.

04-12-2004, 00:53
als da land weer veilig is moeten ze terug vindt ik. ze brengen alleen maar ziektes mee zich mee, kijk maar naar die afrikaanen

Pagina's : 1 [2]