Bekijk volle/desktop versie : waarom overkomt haar dit?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

08-05-2002, 18:15
salaam allemaal

wat ik jullie nu ga vertellen is echt

het was eidelijk zomervakantie, dina bleef met haar zus en broer in nederland maar haar ouders en haar broertje en zusje gingen naar marokko. het was 6 uur dina en nora en marwan zwaaien hun ouders uit
zo die gaan ze 6 weken niet zien, niet dat ze het erg vonden
want een paar nichten en neven bleven ook in nederland
kortom het zou echt een toffe zomer worden.
dina bleef werkte bij een callcenter met een paar nichten en had het er onwijs naar haar zin.

Ze besloten om aankomende zaterdag naar six flags te gaan, met al haar nichten en neven. In 2 auto's met zijn achten, zo dat word gezellig

Die zaterdagmorgen stonden ze voor het eerst rond een uur of 8 op in de ochtend, dat ging natuurlijk nogal moeizaam met name bij de jongens
die luierds waren gewend uit te slapen tot een uur of 2.

Aangekomen in six flags ws het heel leuk en gezellig, ze sleurde dina over mee in, alhoewel ze dat eigenlijk niet durfde. maar ze was gelukkig wel in staat om haar angst te overwinnen en ging overal in.

in de middag rond een uur of een, werd dina aangesproken door een hele leuke jongen die haar al veel eerder was opgevallen.
hij zag er onwijs goed uit(qua kleding), had ook nog eens een leuke gezicht , mooie lach met 2 kuiltjes en over die mooie groen ogen maar niet te spreken. Het verbaasde haar dat ze werd aangesproken door zo een leuke jongen. hij vroeg: hai mag ik je wat vragen
dina antwoordde: ja hoor. hij vroeg zou ik je nummer nogen hebben, want je lijkt me een echte leuke meid en ik zou jou wel wat beter willen leren kennen. dina antwoordde: nee sorry ik geef me nummer niet zomaar weg aan een vreemde, en ze had er al gelijk spijt van maar ja
een beetje verwaandheid kan geen kwaad, hij moet niet denken dat ze zo snel toe hapte. hij mocht wel wat moeite doen. hij antwoordde: ewa el3aila hlesch?? dina moest lachen om zijn leuke manier van arabisch praten. dina nichten zeiden ewa geef je nummer nou maar
hij is echt een leuke jongen dus waarom niet!! je hebt niets te verliezen
dina zei: sorry hoor maar als ik nee zeg bedoel ik ook nee
en ze leip verwaand verder. hij bleef sprakeloos achter met haar nichten
haar nichten verontschuldigden zich bij hem, vroeg hoe hij heette en waar hij vandaan kwam en hoe oud ie was, hij was 23 kwam uit den haag en heete anouar, ze namen afscheid
en liepen achter dina aan

awillie wagdie a dom wijf waarom heb je je nummer niet gegeven??
weet je hoe lekker hij is?? hij komt in maroc ook oorspronkelijk ut el houceima en woont nu dus in tanger net zoals wij, hij is 23 en heet anour
en woont in nl in den haag zei haar nicht sanae. ja hallo ik ga mijn nummer niet zomaar aan iemand geven dieik nei teens ken!! ewa safi ik heb wel wat beters te doen. o ja?? zoals?? vroeg opeens een jonegns stem. ze draade zich om. en zag die leuke jonegn weer voor zich staan.
nou met mijn nichten alle andere atractie bezoeken! dus als je aan de kant wil gaan? hij zei: nee ik wil niet gaan, tot ik je nummer krijg
of als je met mij in de achtbaan gaat.
hallo ik weet niet of je het weet maar mijn broer en neven lopen hier ook ergens rond hoor!! o sorry is hij zo erg dan? nee maar ik ga hier niet zomaar met een jongen in de achtbaan, ik heb ook mijn grenzen!
en ze liep weg. anouar liep achter haar aan, ewa een keertje maar
en dan gaan we daar ergens wat drinken, oke? nee!! dat wil ik niet
waarom doe je nou zo moeilijk? pardon?? sorry hoor ik ben echt geen makkelijk grietje hoor mocht je dat denken? ja dat heb ik nu ook wel in de gaten. maar wallah ik moet je wat bekennen, toen ik je toen straks zag lopen je hebt me gek gemaakt gewoon de manier hoe je doet, praat en lacht ,so he! ja en dan??? wat wil je daarmee zeggen? als ik vragen mag? sorry maar het is niet wederzijds dus ik kan er niets aan doen! en ze liep terug naar haar nichten.
die inmiddels met de vrienden van anouar in gesprek waren
ze kon het niet geloven, de hele dag al jongens dit jongens dat!! misschien kwam het wel omdat ze de jongste was van het stel. 17 zo jong is diat nou ook weer niet.
ze werd er gek van maar het kwam eigenlijk doordat ze die anouar zo leuk vond, damn wat zag hij er goed uit zeg. En hij vond haar leuk althans dat beweerde hij. Je weet toch hoe jongens in elkaar zitten, 1 pot nat. op een gegeven moment keek ze op en zag dat anouar haar geamuseerd zat op te nemen, wallah wat ben je een mooie meid zei hij
ach je meent het! antwoordde ze sarcastisch. waarom reageer je zo bot als ik vragen mag? vroeg anouar ik heb je toch niets aangedaan? of wel? ik wil je alleen maar leren kennen, en ik beloof je ik zal je niet teleur stellen. dat zweer ik je met mijn hand op mijn hart. ze keek hem voor het eerst echt aan, waja gevoel in haar buik!! ze kan het niet geloven, wat gebeurt er nou??? hij had zulke mooie groen/grijze ogen
en dan die zwarte wimpers, wat was dat een mooie combinatie.
hij vroeg: zullen we een eindje gaan lopen? dina twijfelde heel erg, wat moest ze nou doen?????

ewa ik wil graag weten wat jullie hiervan vonden het vervolg komt er zo aan

liefs seniorita

08-05-2002, 22:40

dina twijfelde heel erg wat moest ze nou doen? sanae zei: ga nou maar hij eet je heus niet op hoor hhahah weet ik ook wel hoor zei dina. en mocht er wat aan de hand zijn? wij staan hier. dina liep met hem mee.
anouar greep zijn kans en zei: ik vind je echt een topmeid, ik ken je niet
maar ik zou je heel graag willen leren kennen, en ik zeg je nogmaals wallah ik zal je niet tereurstellen. dina zei: oke dan, daar houd ik je aan.
ze keek hem voor het eerst echt aan, de schok die door haar heen ging
maakte haar bang, wat was dat? wat hield dat in godsnaam in? maar ja naar mate het gesprek vorderde vergat ze het, en ze kletste heel spontaan met hem, wat was hij toch een leuke jongen.

na een tijdje kwamen ze weer terug naar de anderen, daar kletsten ze ook heel gezellig en gingen met ze allen in heel wat attracties, dina was bang, anouar bood aan om haar hand vast te houden. ze antwoordde nee dank je. hij zat naast haar in de achtbaan, en ze vond het echt heel eng, tijdens het ritje voelde ze opeens zijn hand op de hare, dat gaf haar wel een gerustellend gevoel. maar ze was bang, wat voelde ze nou?? bestond dat nou echt? liefde op het eerste gezicht? als je het haar eerder had gevraagd dan zou ze zeker hebben geantwoord dat het niet zo was, maar na vandaag wist ze het niet. die anouar had nogal wat gevoelens in haar losgemaakt. ze was bang al haar nishcten en vriendinnen hadden slechte ervaringen met jongens.

na het ritje deed ze nogal afstandelijk, wat was er nou weer met haar aan de hand? het was gewoon niet te geloven hoe moeilijk deze meid was, ze wou haar nummer niet geven, doet heel afstandelijk en dat kon hij niet hebben. Hij was altijd gewend om de touwtjes in handen te hebben wat meiden betrefd. maar waarom dit keer niet? waarom had hij het gevoel dat zij misschien geen intresse in hem had? en dat kwam echt heel hard aan. hij realiseerde zich opeens dat dit een meid was waar hij echt heel veel moeite voor moest wil hij haar hart veroveren, en hij was bereid om dat voor haar te doen. hij was verloren besefte hij.
hij wou haar en ook echt alleen haar.

dina wat is er aan de hand? niets antwoordde ze. hoezo?
nou gewoon je doet zo afstandelijk, dus ik vroeg me af of er wat was?
nee hoor zei ze. en ze liep weg.

hij kwam haar achterna, en zag dat ze een gesprek was begonnen was met zijn beste vriend mohammed, waar die sanae de hele dag al om draaide. hij had meteen aandacht van dina, en dat stak hem. ze trok zo de aandacht met haar uiterlijk, dat figuurtje en vooral haar spontaniteit.
hoe ze op dit moment met mootje aan het kletsen was. en het grappigste van alles was dat ze zich niet bewust was van de aandacht die ze trok. moest er nog bijkomen dacht hij, ze had nu al een verwaande houding, ze was niet verwaand maar omdat ze zo afstandelijk doet gaf dat haar wel een verwaande gezicht. maar dat was juist wat hem aantrok, haar houding en niet te vergeten haar mooie lach.

dina had een leuk gesprek met mootje gehad, hij was wel oke net zoals anouar. maar niemand kon anouar overtreffen hij had een bepaald charme die geen van zijn vrienden bezat. en de manier hoe hij keek terwijl ze lachend met mootje in gesprek was. was dat nou jaloezie??
ze zag uit haar ooghoeken dat hij haar de hele tijd gade sloeg.
vond hij haar echt leuk? moest ze hem nou geloven? moest ze hem een kans geven? het was gewoon te veel voor 1 dag. ze begreep niets meer van alles.

nee man mo dat moet je niet doen! o nee? mag ik je optillen? vroeg mo?
nee man ik ben veel te zwaar ben je gek? jij zwaar? meskiena nee hoor wees blij met je figuur, ik snap trouwens niet wat meiden daarmee hebben? een beetje houdvast mag wel hoor is niets mis mee tegenwoordig hhaaha. zei mo. opeens tilde iemand haar op.
anaour had haar opgetild en rende met haar in zijn armen weg, awillie wat was dit! anouar niet doen. zet me neer!!!! schreeuwde dina.
maar hij luisterde niet. opeens zette hij haar neer, voor hem.
en ze keken elkaar in de ogen, heeeeeeeeeeeeeeeel lang
in feite was het maar een minuut of 2 maar het leek veel langer.

realiseer jij je wel wat je met me doet? zei anouar
nee, wat doe ik dan? vroeg dina heel onschuldig.moet ik het je laten zien? zijn hand kwam op haar wang terecht. hij tilde haar gezicht op.
nee je hoeft het niet te laten zien. zeg het maar liever antwoordde ze.
hij zei: wallah je drijft me tot waanzin, jeh ebt me gek gemaakt.
ik wil je beter leren kennen. hij had het gevoel dat hij zich niet meer kon beheersen, maar hij had geen keus het moest wel. wou hij haar houden. dit ging veel te snel voor haar dat begreep hij ook wel.
dat maakte hij op uit de angstige dappere ogen die hem aankeken, zij was dit niet gewend. hij vroeg: heb je ooit een vriend gehad?
wat denk je zelf? hij zei: tegenwoordig weet je het maar nooit?
ze antwoordde nee nooit hij vroeg waarom? ze antwoordde: omdat ik nog nooit verliefd ben gworden. hij zei: o nee??? hij keek haar uitdagend aan. nooit? nou euh...... dat gevoel in haar buik? wat was dat?
ze zei: nee nooit. hij zei: mag ik dan de eerste zijn? en de laatse?
pardon? wat bedoel je daar nou weer mee? dina werd bang.
het werd haar allemaal te veel, hij zei je weet heel goed dat ik intresse in je heb. en daar moet ik ze3ma blij mee zijn? omdat de casanova belagstelling voor me heeft? hallo maar misschien dat er honderden meiden zijn die jou zouden willen, maar tot die categorie behoor ik niet.
casanova? zei hij ja casanova heeft mootje me net verteld. en ik weet veel meer antwoordde ze. wat had die sukkel haar in godsnaam verteld?
hahaha wees maar niet bang hoor, was een grapje.
dina? vroeg hij. ja? antwoordde ze. ewa krijg ik eindelijk antwoord op mijn vraag? welke vraag? antwoord ze scheinheilig. of je misschien je nummer mag, wallah ik wil je heel graag leren kennen. en ik ben serieus
ik ben bijna 24 dus ik ben een volwassen vent en geen ukkie van 18.
dus ik weet heel goed waar ik mee bezig ben.

nee sorry, die gevoelens zijn niet wederzijds en ze liep weg.
hij liep achter haar aan, pakte haar bij haar arm en zei: o nee?
hij hief haar gezicht met zijn hand op, zodat ze elkaar recht in de ogen aankeken. nee zei ze. je liegt antwoordde hij, waarom geef je gewoon toe dat je mij ook wil leren kennen. dat je misschien wel intresse hebt?
hij keek haar aan, en merkte dat zij hem verdrietig aankeek.
sorry anouar maar het was niet mijn bedoeling om zo bot te reageren, maar alles is nieuw voor me, ik heb nog nooit een relatie gehad, ben ook nooit serieus omgegaan met een jongen dus het gaat eigenlijk allemaal te snel voor me. je praat al over dat je serieus met me bent terwijl we elkaar nog niet eens kennen. sorry lieverd, hij keek haar zo intens aan. dat ze haar blik afwendde omdat ze bang was voor de gevolgen hiervan. hij vroeg : mag ik je in mijn armen nemen?
ze antwoordde: nee. hij deed een stap opzij. pakte haar hand. die ze niet gelijk wegtrok. omdat het haar een lekker veilig gevoel gaf. maar het was tegen haar grenzen in, met name omdat ze hem nauwelijks kende.

terwijl ze terug liepen naar de andere pakte hij zijn tel. en hij vroeg wat is je nummer? ze antwoordde niet gelijk. hij zei dina lieverd ga niet weer moeilijk doen! ik beloof je dat je er geen spijt van zal krijgen.
ze keek hem aan en ze geloofde hem. en ze gaaf haar nr. hij leek haar wel een volwassene oprecht jongen. maar damn wat was hij leuk.

om 8 uur gingen de meiden naar huis. dina vond het moeilijk om afscheid te nemen. ze gaf hem een hand hij wou zijn gezicht buigen om haar een kus op de wang te geven maar opeens realiseerde hij zich dat hij dat beter niet kon doen, dit was geen nederlands meisje die dat niet erg zou vinden, maar dit was een moslim meid die met respect dient te worden behandeld.

dina zat onderweg heel stil voor zich uit te staren. marwan vroeg wie die jongen was met wie hij haar had zien praten, o gewoon een vriend die ik ken. o ja oke ik d8 al ze word toch zeker niet lastig gevallen hhaha
maar toen liep je alweer terug naar de anderen dus liep ik maar weer verder. trouwens wat is er met je? waarom ben je zo stil? ben je dan echt zo moe? ja echt ik ben zo moe! antwoordde ze.
en ze sloot haar ogen. ze voelde zich leeg......................

08-05-2002, 23:14
wollah meid jij hebt echt talent ik kon maar niet ophouden met lezen...als er een boek van was dan had ik hem al gekocht!!! just wanted 2 give you a compliment echt mooi verhaal! keep on writing thallaj boussatjes Chaimaa

08-05-2002, 23:18
damnnnnnnn !!!!! wat een goed verhaal wel verder gaan hoor

laterZ :blauwkus:

08-05-2002, 23:20

Ik EIS nu het vervolg!!!!!!!

JOKE je weet toch?

ciao ciao samia

08-05-2002, 23:32
he hallo hier ben ik weer
ik heb weer zin om het verder te typen, en hoop dat jullie het mooi vonden, alhoewel ik het moeilijk vind om bepaalde dingen te typen
omdat bepaalde dingen echt gebeurd zijn

ze sloot haar ogen. ze voelde zich leeg..................

thuis aangekomen waaren ze allemaal moe, ze bestelde wat pizzas en zetten wat muziek op, en gingen allemaal lui op de banken liggen kletsen. sanae vroeg aan dina je vind hem echt leuk he? dina antwoordde niet, ik weet het niet antwoordde ze na een lang stilte
hij heeft zeker een bepaalde indruk achtergelaten, maar ja
heel veel jongens beweren dat ze je leuk vinden terwijl er heel veel maar lopen te playen. zometeen neemt ie mij in de maling, maar dat denk ik niet, althans mijn gevoel zegt me dat ik hem moet vertrouwen.
ik meen het, ja moet je ook doen probeer hte nou maar.
wanneer gaat hij jou bellen? vroeg sanae ik weet het echt niet! dat ga ik heus niet vragen, zometeen gaat ie me niet eens bellen hahaaa
ik deed zo verwaand tegen hem dat hij vast wel denkt awillie waar begin ik aan hhahaha
alle meiden lachten
wat was dit toch gezellig met zijn vieren gezellig kletsen en lekkere muziek erbij. na een tijdje ging dina's telefoon over.
alle andere lkeken tegelijkertijd op, hallo zei ze, o hoi mama ja gaat prima, en met jullie, we zijn vandaag naar six flags gegaan daarom nam ik niet op, mijn tel had ik niet gehoord, oke groeten aan papa en de rest ok e beslama ja ik zal het rustig aan doen beslama.

ik d8 misschien is het anouar zei sanae, ja ik ook zei dina. mar jammer misschien belt ie morgen wel.

een tijdje later gaat de tel weer over, echt op een moment dat dina het niet verwachtte ja? antwoordde ze kortaf. hallo met anouar.
ze schrok zich dood, dit had ze niet meer verwacht althans niet meer vandaag. o hoi
hoe gaat het met je? vroeg hij. prima en met jou? en zo kwam het gesprek op gang en kletsten ze wel 2 uur lang aan telefoon.
en hij was zo leuk en grappig, hij was haar gelukkig niet vergeten en dat zei ze hem ook. ik jou vergeten? dacht het effe niet, dat zou ik echt niet kunnen. wallah ik voel me zo leeg, ik wil je weer zien zei hij.
ze moest lachen, want dat was precies wat zij ook voelde. maar afspreken? zo snel? dat zei ze hem ook, wil je men iet zien? vroeg hij?
jawel hoor, maar niet zo snel, ik hoop dat je daar begrip voor hebt.
natuurlijk, ik zal op je wachten, tot jij er klaar voor bent, dat beloof ik je.

en zo ging het een tijdje door, hij belde haar iedere dag, en ze kletsten dan een uur of 2, en soms belde dina hem ook wel op, want meskien als hij zijn telefoonrekening kreeg zou hij schrikken dacht ze, en dat zei ze hem ook, hij zei: nee hoor lieverd geen enkele prijs is hoog geneog voor jou hhaaha grapjas zei ze tegen hem.

maar na 4 weken werd het dan eidenlijk tijd ze spreken af, het was lekker weer dus ze gingen winkelen in a'dam.

toen ze hem zag, ging haar hart te keer en dat had hij ook, ze gaf hem een hand, en ze liepen samen richting het centrum, en ze praatten gezellig over alles, dit was het, nu wist ze zeker dat hij degen was die ze wou. dat hij echt degene was die haar hart op hol kon laten slaan, wat nooit iemand heeft gekund. op een gegeven moment pakte hij haar hand, hij was bang dat ze hem zou terug trekken, en dat deed ze ook.
jammer, maar ja ze had haar grenzen en die had hij maar te respecteren. eigenlijk was hij heel blij om wie ze was, want hij zou niet willen dat ze zich helemaal zou geven. hij was trots op haar omdat zij haar gevoelens bedwingt want hij wist dat ze hetzelfde voor hem voelde. en hij moest proberen haar niet uit te dagen want dan maakte hij het moeilijk voor haar.

het afscheid nemen was moeilijk, maar ze beloofden elkaar dat ze volgende dag naar scheveningen zouden gaan.
hij was blij dat ze niet moeilijk deed, hij zou haar morgen ophalen

laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

08-05-2002, 23:51
hey je stop toch niet nu????????????? pleasssssssss ga verder......ik wil weten wat er veder gaat gebeuren....

je weet toch????

ciao ciao samia

09-05-2002, 00:06
how sjow jij stoppe mit sgrijven mit dat virhaal ha is mooi goed voen die verhaal zijn ist gpoed jij moet verder gaan voen die virhaal

larerZ :blauwkus:

09-05-2002, 01:16
Mooi verhaal, ben benieuwd naar de rest. Maar zit er nu denk ik niet meer in. Geduld is een schone zaak zeggen ze altijd. Ik zal dus ook maar wachten. Laat ons alleen niet te lang wachten!!

09-05-2002, 01:42
VERVOLG VERVOLG VERVOLG VERVOLG VERVOLG PLeazzeeee...

wollah mooi verhaal jallah er gaat zeker iets ergs gebeuren anders zet je het niet dus PLEAZZZZZ zet de rest neer

Bent Dagilia

09-05-2002, 14:18
Prachtig verhaal joh, maar w8 er niet te lang mee hoor. Je hebt vele mensen nu nieuwsgierig gemaakt.

Hmmm, onze nieuwe 2e Crazy Baby. Hihihihhi

GreetingZz

09-05-2002, 16:01
hij was blij dat ze niet moielijk deed, hij zou haar morgen ophalen.
hij was blij dat ze eindelijk had toegegeven, dat ze elkaar eindelijk zouden leren kennen!!!!!!!!!!

de volgende dag in scheveningen was het super leuk, ze hadden het er onwijs naar hun zin, dina voelde zich echt gelukkig met anouar.
en dan nog te bedenken dat ze hem niet wou leren kennen. ze was blij dat ze hem kende, dat ze hun de kans heeft gegeven om elkaar te leren kennen, want daaruit is wel iets heel moois opgebloeid genaamd LIEFDE.
ze gaf om hem, dat was zeker zo! dat had ze nu wel door. en er was ook sprake van liefde, maar IK HOU VAN JE was iets waar ze veel waarde aan hechtte en dus ook niet zomaar zou zeggen ondanks het feit dat hij dat wel heeft gezegd.

en de daarop volgende weken zagen ze elkaar iedere dag, ook op anouars verjaardag, hij was 24 jaar geworden, dina maakte zich even zorgen om de grote leeftijdsverschil, zij was pas 17 geworden en hij is 24 geworden, tmaar in principe maakte het toch niets uit? of wel?safi niet meer aan denken.

ze konden niet meer zonder elkaar, ze praten uren met elkaar, en ze begonnen elkaar door en door te kennen.

Toen kwamen dina's ouders terug vanuit marokko. En school begon, en anouar begon ook nog eens met werken, dus hij had het heel erg druk.
maar ondanks alles hielden ze conact via de tel. en ze spraken iedere week een keer af, alles liep lekker. dina was gelukkig met haar leventje
ze ging naar school, deed het goed in de 5de van de havo.
bij anouar verliep alles ook goed in de 4de van de hbo, alleen werkte hij ook nog , en dan hielp hij zijn vader ook nog eens in hun bedrijf.
kortom hij had het superdruk, maar ondanks alles belde hij dina iedere dag, maakte tijd voor haar, ewa dat was tenslotte zijn grote liefde , dat was de meid waar hij verliefd op was, de meid waar hij de hele dag aan dacht en de meid met wie hij inscha' allah zou gaan trouwen.

En zo ging ales zijn gangentje, na een tijdje merkte dina dat anouar zo stil was tijdens hun gesprekken, hij reageerde soms heel kortaf belde haar vaak heeel laat als ze al sliep, maar dat nam ze hem niet kwalijk want ze begreep dat hij het zo druk had.

Dina had anouar nu al een maand niet gezien, ze miste hem. ze wist ook da hij haar miste, maar hij moest altijd werken, school enz.
hij zat in zijn examen jaar, en had veel tentamens. maar ja dat begreep ze ook wel. zij had het ook wel druk en zij werkte niet eens. maar wat ze niet snapte was dat waarom anouar haar vandaag niet had gebeld?
dat was iets wat hij de afgelopen half jaar een gewoonte van had gemaakt, ze voelde zich leeg. En zo ging het dag in dag uit wachtte ze op een telefoontje van anouar. maar tevergeefs hij liet niets meer van hem horen. een week lang, ze voelde zich leeg, vroeg zich af wat er aan de hand was, zette haar trots opzij en belde hem voor het eerst.
hij ging over ........ nog een keer ........ nog een keer ......... nog een keer, en toen kreeg ze zijn voice mail, hallo met anouar ik ben er effe niet enz....... ze hing op. wat was er aan de hand met hem? waarom vroeg hij zich niet af hoe het met haar ging? of kon het hem geen reet meer schelen?

de daarop volgende week voelde dina zich zo leeg, ze at en dronk nauwelijks wat, ze probeerde de schijn op te houden voor haar ouders.
maar haar moeder vroeg haar telkens wat er aan de hand was? nee niets mama, ik heb gewoon hoofdpijn! safi dat is het.ze ging terug naar haar kamer en barstte in tranen uit, zo was dit het?? wat zij en anouar hadden gedeeld? was dit het einde? had hij haar niet beloofd haar nooit te zullen teleurstellen? waarom voelde het dan wel zo?
opeens ging haar telefoon over, ze nam op, ja? hai schatje met mij: zei anouar. ze was geschrokken, dit was hem, anouar de jongen waar ze gek op was. de jongen die haar zomaar 2 weken in het ongewisse heeft gelaten, de jongen waardoor ze 2 afschuwelijke weken heeft meegemaakt. en komt ie opeens na 2 weken met zijn telefoontje, wie dacht hij wel niet dat zij was? ze kreeg een brok in haar keel en kon naauwelijks een woord uitbrengen. lieverd........ wat is er aan de hand? vroeg hij. dina zeg nou wat, hij hoorde een snik en toen opeens werd de verbinding verbroken. wat? waarom had ze opgehangen? hij wist dat hij haar heel veel had uit te leggen, wat heeft hij haar in godsnaam aangedaan? hij belde haar nog een keer, haar tel stond uit. waarom heeft ze hem in godsnaam uitgezet? ze weet toch dat ik haar zou bellen.
wat had dit te betekenen? was hij haar kwijt...............
of viel er nog iets te redden????????????

dit was het nou weer voor nu, ik schrijf straks verder.
trouwens bedankt voor jullie reacties.

09-05-2002, 16:07

geen dank........... maar ga pleassssssss verder......

ciao ciao samia

09-05-2002, 16:11

Citaat:
Origineel gepost door MV720

Ga iets nuttigs doen in plaats van onzin te typen
nou sorry hoor maar ik vind dit geen onzin en als het onzin zou zijn dan is het LEUKE onzin......
en als het je niet bevalt dan lees je het toch niet???? simpel

ciao samia

09-05-2002, 16:12
you go girl SAMIAWONDERGIORL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18