Bekijk volle/desktop versie : Kinderen vrekkige miljonair krijgen niks



10-11-2005, 15:09
De vier kinderen van de zes jaar geleden overleden Britse miljonair Reginald Harwood (de Lord van Swillington) erven helemaal niks van hun rijke vader. De excentrieke en gierig/vrekkige Brit bepaalde in zijn testament dat er van zijn vermogen van zes miljoen euro een museum moest worden gebouwd dat zijn naam moest dragen. Daarin zou zijn collectie kunstvoorwerpen tentoongesteld moeten worden.

Zijn kinderen voerden in een rechtszaak aan dat dit een idioot plan was. De rechter was het daarmee eens, omdat de collectie kunst uit kitsch bestaat. Alleen zijn oude auto's zouden museumwaardig zijn geweest, ware het niet dat de miljonair die in de open lucht had geparkeerd en in de loop der jaren had laten overwoekeren met onkruid.

Toch oordeelde de rechter dat de kinderen Harwood géén cent krijgen. Al het geld moet naar goede doelen worden overgemaakt. De kinderen zijn ontsteld. ''Er was geen liefdadig bot in mijn vaders lijf. Hij gaf nooit een cent aan goede doelen. We zijn opgegroeid in tweedehandskleding en kregen tweedehands-verjaardagscadeautjes. Zijn idee van zich mooi maken was een nieuw touwtje kopen om zijn broek omhoog te houden'', aldus een van hen.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/28337351/Kinderen_krijgen_na_dood_gierige_miljonair_niets.h tml

HUMBUG[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial]

10-11-2005, 15:29


Niet aan de kinderen geven,museum komt er niet.

Goede doelen hmmmm die gaan naar soldaten in Irak .

10-11-2005, 15:36

Citaat door abdelkader:
Niet aan de kinderen geven,museum komt er niet.

Goede doelen hmmmm die gaan naar soldaten in Irak .

Dat is de hele opzet vrees ik.Rare mensen die Engelsen.

10-11-2005, 16:06

Citaat door abdelkader:
Niet aan de kinderen geven,museum komt er niet.

Goede doelen hmmmm die gaan naar soldaten in Irak .
denk het ook inderdaad, het zou me in ieder geval niets verbazen