Bekijk volle/desktop versie : Broer mishandeld zusje en haar vriend



Pagina's : [1] 2 3

10-11-2005, 14:10
ROOSENDAAL: Een 18-jarige Amsterdammer is woensdagavond het slachtoffer geworden van mishandeling. De man was, na een digitale kennismaking, naar Roosendaal gekomen voor de ontmoeting met een 15-jarig meisje uit Roosendaal. Na een korte wandeling stuitten de twee aan de Stationsstraat op een tweetal jongens. Eén van hen was de broer van het meisje. Hij stapte direct op de Amsterdammer af en deelde hem vuistslagen, schoppen en een kopstoot uit. Daarna werd het meisje door haar broer op de grond gegooid en eveneens mishandeld. De Amnsterdammer wist te ontkomen en de politie in te schakelen. Hij deed aangifte van de mishandeling en is naar de huisartsenpost gegaan om zich aan zijn verwondingen te laten mishandelen. Het 15-jarige meisje maakte gebruik van haar wettelijk verschoningsrecht om niet tegen haar broer te hoeven getuigen.



Bron: http://www.politiemwb.nl


Zal je maar gebeuren........

10-11-2005, 14:15


ohhhhhhhhhhh wat erg zeg

10-11-2005, 14:16
15 jaar en dan al daten.....

10-11-2005, 14:17

Citaat door Prinz:
15 jaar en dan al daten.....
Sommige zijn er heel vroeg bij ja!

10-11-2005, 14:18



Citaat door Prinz:
15 jaar en dan al daten.....
Op mijn 15 was ik druk bezig met school, en zo hoort het ook.

10-11-2005, 14:45
Damn.

Autochtonen? of mag ik dat niet vragen hehe

10-11-2005, 14:50
Dat die jongen het lef had hem aan te geven.
Als het om zijn eigen zusje zou gaan had hij vast hetzelfde gedaan.
Zielig hoor.

10-11-2005, 14:51

Citaat door Bent_Fes:
ROOSENDAAL: Een 18-jarige Amsterdammer is woensdagavond het slachtoffer geworden van mishandeling. De man was, na een digitale kennismaking, naar Roosendaal gekomen voor de ontmoeting met een 15-jarig meisje uit Roosendaal. Na een korte wandeling stuitten de twee aan de Stationsstraat op een tweetal jongens. Eén van hen was de broer van het meisje. Hij stapte direct op de Amsterdammer af en deelde hem vuistslagen, schoppen en een kopstoot uit. Daarna werd het meisje door haar broer op de grond gegooid en eveneens mishandeld. De Amnsterdammer wist te ontkomen en de politie in te schakelen. Hij deed aangifte van de mishandeling en is naar de huisartsenpost gegaan om zich aan zijn verwondingen te laten mishandelen. Het 15-jarige meisje maakte gebruik van haar wettelijk verschoningsrecht om niet tegen haar broer te hoeven getuigen.



Bron: http://www.politiemwb.nl


Zal je maar gebeuren........
je verwondingen mishandelen??

BEHANDELEN...

10-11-2005, 14:52
en dat noemt zich haar broer, ipv haar uit te leggen dat het niet gepast is, springt hij er boven op ....

10-11-2005, 14:55

Citaat door Boedoe:
je verwondingen mishandelen??

BEHANDELEN...
Scherp!!!

10-11-2005, 14:57

Citaat door Boedoe:
je verwondingen mishandelen??

BEHANDELEN...
Hahaha ik lees het nu pas, ik heb het ook maar gekopierd....

10-11-2005, 16:25
echt een relaxte broer. zo hoort het die hoeren in hun startschot al vastleggen, voordat ze kans krijgen hun benen te spreiden

10-11-2005, 16:31



Citaat door batata112:
echt een relaxte broer. zo hoort het die hoeren in hun startschot al vastleggen, voordat ze kans krijgen hun benen te spreiden
echt zeker een relaxte broer, zou me niks verbazen als deze relaxte broer met andermans zusjes rommelt.

10-11-2005, 16:41

Citaat door batata112:
echt een relaxte broer. zo hoort het die hoeren in hun startschot al vastleggen, voordat ze kans krijgen hun benen te spreiden

10-11-2005, 16:47
Hallo allemaal,

Ik kan heel kwaad worden om dit soort berichten. Dat diebroer meteen gaat slaan geeft al aan dat er iets mis is, en dat dat meisje aandacht zoekt bij jongens op haar 15e geeft ook iets aan, maar waarom is het weer een xxxx en hij een sukkel
zowel de zus
als de broer hebben problemen
waarschijnlijk te wijten aan de thuissituatie
meisje geen aandacht en liefde
en jongen gene trots respect, opleiding werk

waar gaat het toch heen met onze marokkaanse samenleving

Pagina's : [1] 2 3