Bekijk volle/desktop versie : Een vaagje...!



Pagina's : [1] 2

09-11-2005, 13:42
Wie weet wat je moet hebben om voor de marokkaanse consulaat te trouwen..??

Ik hoor van heel veel dat je een gezondheidsverklaring en/of maagdelijksheidsverklaring nodig hebt.. nou vindt mijn verloofde het de grootste onzin, maar ik wil het wel zeker weten.

Wie kan mij vertellen wat je nodig hebt?

Alvast bedankt

09-11-2005, 13:48


Een maagdelijkheidsverklaring.......marokkanen kunnen soms zulke rare verhalen vertellen...
Je hebt een ongehuwdheidsverklaring nodig in het arabisch ook wel sjahada djel 7zoebia genoemd.....
Je kunt deze ophalen bij de gemeente...gewoon een verklaring dat je niet getrouwd bent! Een gezondheidsverklaring kan je bij de GG &D ophalen.........

Succes!

Allah ye kemel bel Ghair, inscha allah

09-11-2005, 13:51

Citaat door moi_lady:
Wie weet wat je moet hebben om voor de marokkaanse consulaat te trouwen..??

Ik hoor van heel veel dat je een gezondheidsverklaring en/of maagdelijksheidsverklaring nodig hebt.. nou vindt mijn verloofde het de grootste onzin, maar ik wil het wel zeker weten.

Wie kan mij vertellen wat je nodig hebt?

Alvast bedankt
Ik weet niet wie je dat heeft verteld maar dat is hele grote onzin.

09-11-2005, 14:03
Jaa dat dacht ik dus ook al.. sommige marokkanen

En weten jullie misschien ook hoeveel getuigen je nodig hebt? voor de gemeente zijn dat 2 personen ieder, is dat voor de consulaat ook zo?

09-11-2005, 14:11


Meid ben jij niet van belgie? Misschien zijn de regels daar anders?
of was lady moi het??

09-11-2005, 14:18

Citaat door Bent_Fes:
Meid ben jij niet van belgie? Misschien zijn de regels daar anders?
of was lady moi het??
Nee meid, ik kom gewoon uit Nederland..

09-11-2005, 14:39
ga door werken a hoofd straks ziet klaas ons gaat hij ons laten zien wat gezondheidsverklaring is

09-11-2005, 14:43

Citaat door minous21:
Een maagdelijkheidsverklaring.......marokkanen kunnen soms zulke rare verhalen vertellen...
Je hebt een ongehuwdheidsverklaring nodig in het arabisch ook wel sjahada djel 7zoebia genoemd.....
Je kunt deze ophalen bij de gemeente...gewoon een verklaring dat je niet getrouwd bent! Een gezondheidsverklaring kan je bij de GG &D ophalen.........

Succes!

Allah ye kemel bel Ghair, inscha allah

Nee hoor is helemaal niet zo dat marokanene rare verhalen vertellen toen ik in 1997 voor de marokaanse wet ging trouwen toen moest ik een papiertje van dokter laten zien waar op stond dat ik nog maagd was... en die moest ik mee nemen naar consulaat.. Misschien dat ze dat niet meer doen maar in die tijd moest het wel.....

09-11-2005, 14:46
bij mij werd vorig jaar wel gezegd dat ik een gezondheidsverklaring nodig had. uiteindelijk hebben ze er bij de zawzija niet naar gevraagd. voor niks die gezondheidsverklaring gehaald......
maar ja, op de lijst die ze verstrekken staat dat je hem nodig hebt, dus misschien waren ze het bij mij gewoon vergeten.
Dat ze een maagdelijkheidsverklaring nodig hebben, heb ik nog nooit gehoord, maar ik zou het gewoon ff checken bij het consulaat.

09-11-2005, 14:54

Citaat door Sibel_flower:
Nee hoor is helemaal niet zo dat marokanene rare verhalen vertellen toen ik in 1997 voor de marokaanse wet ging trouwen toen moest ik een papiertje van dokter laten zien waar op stond dat ik nog maagd was... en die moest ik mee nemen naar consulaat.. Misschien dat ze dat niet meer doen maar in die tijd moest het wel.....
Vreemd hoor......
mijn broer is ook in 1997 getrouwd (voor de marokkaanse wet) en toen is dit niet gevraagd (aan zijn vrouw)...in Den Bosh.......

09-11-2005, 15:09

Citaat door minous21:
Vreemd hoor......
mijn broer is ook in 1997 getrouwd (voor de marokkaanse wet) en toen is dit niet gevraagd (aan zijn vrouw)...in Den Bosh.......

Mij wel en ook in Den Bosh daar ben ik ook getrouwd idd vreemd

09-11-2005, 15:15
Ben vorig jaar getrouwd, had wel een gezondheidsverklaring gehaald maar daar is uiteindelijk niet naar gevraagd... beetje vaag dus.

09-11-2005, 15:16



Citaat door moi_lady:
Nee meid, ik kom gewoon uit Nederland..
Sorry meid was in de war met Lady Moi...

09-11-2005, 15:23

Citaat door Bent_Fes:
Sorry meid was in de war met Lady Moi...
Geeft niet meid.

Dus meiden als ik het goed begrijp, heb ik inprinciepe niks nodig , afgezien van mijn getuigen??

hmmmmm okeeey . ik vindt het echt allemaal heel raar joh, mijn schoonzus is 1998 getrouwd en zij had wel een maagdelijksheidsverkl. nodig.

Lmohiem, Bedankt voor jullie reacties dames. ik heb in ieder geval al wel een gezondheidsverkl. bij de dokter gehaald. dat lijkt me voldoende

Groetjes Aicha....!

09-11-2005, 15:25

Citaat door Sibel_flower:
Mij wel en ook in Den Bosh daar ben ik ook getrouwd idd vreemd
Volgens mij maakt iedere medewerker daar zijn eigen regels.....

Pagina's : [1] 2