Bekijk volle/desktop versie : ... Getrouwd & MSN ...



Pagina's : [1] 2

08-11-2005, 17:18
Salaam iedereen,


Nou zit mee een vraagje......
Iemand die getrouwd is & msn'd met het andere geslacht? (dus die leer altijd nieuwe mensen kennen op internet)
Kan dat of ni?

Ik vind da het ni kan, ma hoe kan je da tege iemand zegge, zonder die persoon te kwetsen?


08-11-2005, 17:24


mag ik vragen waarom je vind dat het niet kan?
Niet dat ik dat goed keur hoor

08-11-2005, 17:26

Citaat door ahlam-85:
mag ik vragen waarom je vind dat het niet kan?
Niet dat ik dat goed keur hoor
Omdat er over dingen word gesproke die ni proper zijn (zal het zo zegge).....& dat het andere geslacht daar gebruik van maakt, zonder da die persoon da weet....

08-11-2005, 17:39

Citaat door selmo:
Omdat er over dingen word gesproke die ni proper zijn (zal het zo zegge).....& dat het andere geslacht daar gebruik van maakt, zonder da die persoon da weet....
het is inderdaad vaak het geval

08-11-2005, 17:39



Citaat door ahlam-85:
mag ik vragen waarom je vind dat het niet kan?
Niet dat ik dat goed keur hoor
Wat staat er bij je ondertiteling de helft is afgebroken!

08-11-2005, 17:58

Citaat door tarik_den:
Wat staat er bij je ondertiteling de helft is afgebroken!

08-11-2005, 18:07
nou ik vind dat als ik getrouwd zou zijn, vind ik het wel kunnen, op msn. Maar niet met onbekende mensen die je van het internet kent. Daarnaast vind ik dat je gewoon de dag met je mannetje moet doorbrengen, oke een paar kwartier op msn is wel gepast vind ik. Maar denk erbij na dat je mannetje ook recht heeft om te weten met wie je praat.

08-11-2005, 18:08
kan mijn hartje nu aan jou geven mijn allerliefste
vind je het wel een leuke

08-11-2005, 18:22

Citaat door casababe:
nou ik vind dat als ik getrouwd zou zijn, vind ik het wel kunnen, op msn. Maar niet met onbekende mensen die je van het internet kent. Daarnaast vind ik dat je gewoon de dag met je mannetje moet doorbrengen, oke een paar kwartier op msn is wel gepast vind ik. Maar denk erbij na dat je mannetje ook recht heeft om te weten met wie je praat.
Het gaat overal om mensen die je ni persoonlijk kent.....Ma hoe zou jij da tege iemand zegge zonder die te kwetsen?

08-11-2005, 18:34
Ja, ligt eraan wat voor karakter die persoon heeft. (tegen wie jij het wil zeggen ) Want als zij/hij tegen kritiek zou kunnen dan zou je het wel kunnen zeggen. (ja ook als hij/zij niet tegen kritiek zou kunnen). Maarre in het meeste gevallen komt het soms hard aan bij sommige mensen.


Maarre ik denk gewoon dat je op een rustig manier het kunt vertellen ofzo.

08-11-2005, 18:39

Citaat door casababe:
Ja, ligt eraan wat voor karakter die persoon heeft. (tegen wie jij het wil zeggen ) Want als zij/hij tegen kritiek zou kunnen dan zou je het wel kunnen zeggen. (ja ook als hij/zij niet tegen kritiek zou kunnen). Maarre in het meeste gevallen komt het soms hard aan bij sommige mensen.


Maarre ik denk gewoon dat je op een rustig manier het kunt vertellen ofzo.
Ik weet da die persoon ni tege kritiek kan & heb vaak het probleem met de manier hoe ik dingens zeg, vooral tege mensen die ik goe ken, zonder dak da besef, ga ik mss deze persoon kwetsen......

08-11-2005, 19:15
je hebt gelijk... hij moet echt niet msnen en zeggen van ja collegas of dergelijke.. hoe hij het niet leuk zou vinden dat ik msn met andere mannen vind ik t ook niet kunnen...

08-11-2005, 19:40



Citaat door Oeght_Ellen:
Assalamu 'Aleykoum

Chatten op MSN met het andere geslacht vind ik persoonlijk niet kunnen, als je met twee praat krijgt het al snel een persoonlijk sfeertje en wie weet naar wat dat allemaal niet kan leiden (ik denk aan afspraakjes, ...), Shaytaan ligt altijd op de loer, zelfs wanneer je niet getrouwd bent vind ik het ook niet kunnen. Maar goed, dat is enkel mijn mening.

Ma'a salama
daar ben ik het helemaal met je eens

08-11-2005, 19:46

Citaat door classic_blue:
gewoon blokken en verwijderen ze kennen je toch niet
Het gaat hier ni om mij, het gaat hier om iemand, dus ik kan ni zegge blok die mensen op je lijst & verwijder hen........

08-11-2005, 20:15

Citaat door selmo:
Ik weet da die persoon ni tege kritiek kan & heb vaak het probleem met de manier hoe ik dingens zeg, vooral tege mensen die ik goe ken, zonder dak da besef, ga ik mss deze persoon kwetsen......
ewa, ja je weet, je ken een mens beter niet teleurstellen, snappie. Denk na voordat je daarna spijt krijgt. (van waarom heb ik het gezegd...) snappie

Pagina's : [1] 2