Bekijk volle/desktop versie : invloed van gasten uit het Midden-Oosten



08-11-2005, 14:49

Citaat door unity:
hallo mensen,
Ik vraag me af hoe groot de invloed is van kapitalisten uit het midden oosten is op marokkanen en moslims in Nederland.
Het schijnt dat die gasten er op uit zijn om haat en verwarring te zaaien onder moslims in Nederland. zoals die Syrier van de Hofstadgroep. wat lafaard, na de aanslag als eerste het land uit, DE RAT!!! En de moskee in Rotterdam die met steun van saoediers is gebouwd. als je echt geld hebt, geef het aan de armen in andere moslimlanden, mensen die echt niet te eten hebben. Ik vraag me af, hoe komt zo een sheikh in Nederland, vragen die domme marokkaanen zich nooit af of die gasten geen dubbele agenda hebben!!!
.

08-11-2005, 16:02



Citaat door unity:
hallo mensen,
Ik vraag me af hoe groot de invloed is van kapitalisten uit het midden oosten is op marokkanen en moslims in Nederland.
Het schijnt dat die gasten er op uit zijn om haat en verwarring te zaaien onder moslims in Nederland. zoals die Syrier van de Hofstadgroep. wat lafaard, na de aanslag als eerste het land uit, DE RAT!!! En de moskee in Rotterdam die met steun van saoediers is gebouwd. als je echt geld hebt, geef het aan de armen in andere moslimlanden, mensen die echt niet te eten hebben. Ik vraag me af, hoe komt zo een sheikh in Nederland, vragen die domme marokkaanen zich nooit af of die gasten geen dubbele agenda hebben!!!
er is al eerder een discussie over geweest.
Waarin de amazigh-Marokkaan fel tegen de bemoeienis was van deze kapatalisten uit midden oosten, maar de naiefe arabische Marokkaan, het zag als een geschenk uit de hemel.

En die Arabisten zijn al tientallen jaren bezig de Marokkaanse bevolking in Nl via de moskee te indoctrineren, het is ze aardig gelukt ook.
Mensen weten niet hoe belangrijk een moskee is, denken dat het alleen een gebedshuis is.
Vreemd dat een Turkse moskee, een tukse beleid heeft, maar 9 van de 10 Marokkaanse moskeeen, beleid heeft van midden oosten.

08-11-2005, 16:14
Figuren als die Syrier zijn ook niet dom, ze kiezen jongeren die het moeilijk hebben en geen baan of school hebben en proberen ze te hersensspoelen om zo hun ideologie te volgen en vaak ook geweldadige acties te plegen zoals Mohamed.B EN Samir A bijvoorbeeld, en de schuld ligt ook aan de Nederlandse overheid vind ik, ze moeten zorgen voor begeleiding en stage plekken en kansen op het werk. Niet achteraf gaan zeuren wanneer het misgaat en de Islam en de ouders de schuld geven, Mohamed B. en Samir A. zijn een Nederlands product, hier geboren en getogen.

08-11-2005, 16:54
Ik denk dat Nederland deze invloed heel erg onderschat en de belangen die zulke partijen uit bijv Saudi Arabie erbij hebben.

Van mij mogen ze weg blijven, en nee ben ik geen amazigh.
Ik vind alleen dat Islam en de uitvoer ervan geen politieke spelletje moet spelen waarbij partijen hun eigen belangen proberen veilig te stellen, want zo gaat het vaak!

03-01-2006, 05:00


arabieren willen de wereld bezetten






Isreal heeft ze allemaal naar de pleuris geholpen terwijl de joodse staat midden tussen de arabische landen ligt

03-01-2006, 10:19

Citaat door unity:
hallo mensen,
Ik vraag me af hoe groot de invloed is van kapitalisten uit het midden oosten is op marokkanen en moslims in Nederland.
Het schijnt dat die gasten er op uit zijn om haat en verwarring te zaaien onder moslims in Nederland. zoals die Syrier van de Hofstadgroep. wat lafaard, na de aanslag als eerste het land uit, DE RAT!!! En de moskee in Rotterdam die met steun van saoediers is gebouwd. als je echt geld hebt, geef het aan de armen in andere moslimlanden, mensen die echt niet te eten hebben. Ik vraag me af, hoe komt zo een sheikh in Nederland, vragen die domme marokkaanen zich nooit af of die gasten geen dubbele agenda hebben!!!
die mensen verkeren in een identiteitscricis, hebben geen hoop meer voor een beter leven, daarom gokken ze alleen nog op een plaats in het paradijs!!
en dat misbruiken de arabieren om hun ideologie te verspreiden. en het ergste vind ik: het zijn de arabieren die die domme marokkanen voor jihad rekruteren, maar als ze dan een aanslag plegen, geven ze de schuld aan zijn amazigh-achtergrond, dan zeggen ze dat imazighen barbaarse rebels zijn!!

03-01-2006, 10:50
iwa volgende keer als de ramadan begint volgen we marokko, safi?

die staat meestal op haarzelf

03-01-2006, 11:06

Citaat door unity:
ja bent het helemaal met jullie eens . het gaat niet meer om het geloof vind ik. Wij (de meeste moslims) zitten gevangen tussen aan de ene kant de fanatieke gehersenspoelde fundi's aan de andere kant de rechtese extremisten en de rechtse overheid. ze zien het gebueren, doen er vervolgens niets aan en achteraf lopen zeiken en de gewone moslim daar de schuld van geven. Ik vind dat de overheid in moet grijpen en onderzoek moet doen naar de invloed van dit soort mensen, want ze helpen het gellof alleen naar de kl8ten met hun poitieke ideeen verpakt in een quasi-islam sausje. en de discussie over berbers en arabieren heeft geen zin, we zitten alleemaal in het zelfde schuitje, gevangen in een dictatuur, we moeten het samen oplossen.
wat denk je als jullie zelf eens op staan...massaal

03-01-2006, 11:15

Citaat door bowie:
wat denk je als jullie zelf eens op staan...massaal
dan worden we gezien als barbaarse rebels die de beschaafde wereld willen vernietigen en dat geeft ze het recht dan om het leger in te zetten, zoals ze dat al twee keer hebben gedaan!! in 1959 en 1984!!