Bekijk volle/desktop versie : Is het terecht dat hij 18 jaar celstraf krijgt????



Pagina's : [1] 2

15-04-2003, 19:11
Vind jij dat het terecht is dat Volkert van de G (moordenaar van pim fortuin) maar 18 jaar celstraf krijgt???????

Of denk jij er anders over dan kun je het hier kwijt

15-04-2003, 19:14


18 jaar is te veel..

Vergelijk het maar 's met de zaak "'T meisje van Nulde"....

15-04-2003, 19:16
Hij verdiend een standbeeld !

15-04-2003, 19:18
nee joh 18 jaar is genoeg

15-04-2003, 19:18


jah...iedereen denkt wat anders.....mij kan het niet schelen hoor...zoals pablo al zei..hij verdient een standbeeld.

15-04-2003, 19:20
In de praktijk komt het er op neer dat hij 10 jaar zal moeten zitten, maar vergeleken met andere moordzaken is het veel te hoog!
Als je weer verder kijkt: het was moord met voorbedachte rade en hij heeft geen spijt van zijn daad. Ik was anti-Pim, maar niemand heeft het recht hem het leven te ontnemen, stel dat het jouw familielid is, dan is 18 jaar te weinig!

Ik heb er dubbele gevoelens over.

15-04-2003, 19:22
Zie hoe snel men iemand kan beoordelen voor moord...Maar voor Dutroux is het nog steeds neit gedaan...waarom onderzoeken ze hem niet psychologisch??? Het is al jaren aan een stuk bezig..maar steeds geen resultaat.

15-04-2003, 19:25

Citaat:
Origineel gepost door Liloesh
Zie hoe snel men iemand kan beoordelen voor moord...Maar voor Dutroux is het nog steeds neit gedaan...waarom onderzoeken ze hem niet psychologisch??? Het is al jaren aan een stuk bezig..maar steeds geen resultaat.
Laatst stond er een achtergrondverhaal over Dutroux in de krant en daarin stond dat het nog lang kon duren voordat hij berecht zou worden, het proces is nog niet eens begonnen...

15-04-2003, 19:28

Citaat:
Origineel gepost door chicaxxxxxxxa
In de praktijk komt het er op neer dat hij 10 jaar zal moeten zitten, maar vergeleken met andere moordzaken is het veel te hoog!
Als je weer verder kijkt: het was moord met voorbedachte rade en hij heeft geen spijt van zijn daad. Ik was anti-Pim, maar niemand heeft het recht hem het leven te ontnemen, stel dat het jouw familielid is, dan is 18 jaar te weinig!

Ik heb er dubbele gevoelens over.
Hij moet minstens 12 jaar....
Hij kreeg namelijk 18 jaar....en 2/3 daarvan moetie in ieder geval zitten......

15-04-2003, 19:30

Citaat:
Origineel gepost door chicaxxxxxxxa
Laatst stond er een achtergrondverhaal over Dutroux in de krant en daarin stond dat het nog lang kon duren voordat hij berecht zou worden, het proces is nog niet eens begonnen...
Ze hebben dan nog een appart "moderne" rechtzaal gebouwd...met de nieuwe technische snufjes...alles erop en eraan....Waarom duurt dit dan zolang?? Maar voor Pim was het snel gedaan

15-04-2003, 19:30

Citaat:
Origineel gepost door CLeOpaTrA01
Hij moet minstens 12 jaar....
Hij kreeg namelijk 18 jaar....en 2/3 daarvan moetie in ieder geval zitten......
Maar in de praktijk komt het neer op 10 jaar.

Goed gedrag, strafvermindering en nog meer van die bla. We hebben dat vandaag uitvoerig geanalyseerd op school (Journalistiek).

15-04-2003, 19:49

Citaat:
Origineel gepost door chicaxxxxxxxa
Maar in de praktijk komt het neer op 10 jaar.

Goed gedrag, strafvermindering en nog meer van die bla. We hebben dat vandaag uitvoerig geanalyseerd op school (Journalistiek).
Ow....

Kijk je (als 1 van de weinigen) 't nieuws...
Krijg je alsnog onjuiste info.. .. ..

15-04-2003, 20:02



Citaat:
Origineel gepost door CLeOpaTrA01
Ow....

Kijk je (als 1 van de weinigen) 't nieuws...
Krijg je alsnog onjuiste info.. .. ..


hahaha meskiena

15-04-2003, 20:17
laten we naar de toekomst kijken da is toch beter?

15-04-2003, 20:41
jah dat is zeker beter, maar naar nu is ook heel belangerijk dan zie je hoe de wereld verandert en in stukken valt

Pagina's : [1] 2