Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Te Dik....!!!!!



07-11-2005, 20:49
Heey....
Ik ebn een meisje van 14jaar en ik weeg ongeveer 53 kilo ik vind dat te dik en ik wil heel graag 8 kilo ofsoo afvallen maar ik weet niet hoe....weet iemand miss een dieet of een andere iedee.!!! ik hoop het an wel want dat zou me goed doen kusjess Miss_mocro_gurl

07-11-2005, 21:01


Hoe lang ben je dan? en ben je wel te dik,kwa gezondheid of wil je gewoon slank zijn.............Ik zou t rustig aan doen als ik jou was gewoon lekker sporten,geen zoetigheid en voor de rest heel erg gezond eten en veel water drinken.

groetjes

07-11-2005, 21:43
ik ben best klein 1.52 ofso:S:S heb ik al geprobeert..me moeder had een keer dieet gedaan en ze was 5 kilo in een week afgevallen dat wil ik ook maar ik ben dat blaaadje kwijt...kusss

08-11-2005, 10:38
He, meid volgens mij ben je helemaal niet zo dik, ligt eraan, als je te veel eet en zo door blijft gaan en kort blijft dan heb je meer kans dikker te worden, maar ja ik weet het ook niet, wat vind je dan te dik je benen ofzo? of alles

08-11-2005, 13:37


Je bent nog in de groei! Het is heel erg slecht voor je om nu al te gaan lijnen, alleen onder begeleiding zou je kunnen lijnen... En aangezien je leeftijd zal ik maar goed oppassen met lijnen, je bent nu gevoelig voor een eetstoornis...

08-11-2005, 13:46

Citaat door DiamondPrincess:
Je bent nog in de groei! Het is heel erg slecht voor je om nu al te gaan lijnen, alleen onder begeleiding zou je kunnen lijnen... En aangezien je leeftijd zal ik maar goed oppassen met lijnen, je bent nu gevoelig voor een eetstoornis...
Juist Ja !
Ik zou niet gaan lijnen als ik jou was..
Gewoon een beetje gaan sporten ofso om te VOORKOMEN dat je dik wordt.
Je moet je zeker niet gaan uithongeren of een dieet ofso gaan volgen daar ben je nog veel te jong voor.
Eet bv. wat minder snoep,koekjes ..

08-11-2005, 16:15
nee moppie je bent helemaal niet dik

kusjes je kippenkontje(K)

08-11-2005, 21:17
Hahaha..thanxz voor jullie tips...kuss

08-12-2005, 10:51
Heey ...heeft er nog iemand tips...een dieet ofsoo kuss