Bekijk volle/desktop versie : Ware Liefde Of Ware Pijn??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

06-11-2005, 22:49
Ik ga insha allah weer een verhaal typen vorig jaar had ik er ook 1 met een andere gebruikersnaam maar ik heb nooit het laatste vervolg ervan getypt en nu kan ik t niet meer vinden .. Ik ga een nieuw verhaal typen ik hoop dat het net zo goed word als de vorige dus veel lezers aahaha

Het is gedeeltelijk waargebeurd maar derest is erbij verzonnen..

Het gaat over Anissa(18) die ooit een jonge ontmoet had van wie ze serieus hield na een tijdje zijn ze elkaar uit het oogverloren tot ze elkaar opeens weer tegenkomen en dan beginnen de mooie tijden maar ook de tijden van pijn..en dan is er 1 vraag die altijd in haar hoofd dwaalt..Is het [COLOR="DeepSkyBlue"]ware liefde of ware pijn??




Interesseee???
[/COLOR]

07-11-2005, 16:38


Zeker wel intresse, begin met typen meid.

Lijkt me een spannend verhaal..

Succes!

Liefs, Saliha

07-11-2005, 16:39
eindelijk een reactie asjemenou

07-11-2005, 16:48
whahahahhah nog een reactie van mij..omdat je er zo graag een wil :P

07-11-2005, 17:23


Pfff dacht ik weer stond ik al meer dan een kwartier op Saliha te wachten zoals elke maandag het geval is.Ik keek het centraal station rond drukte en geen saliha. Ik begin me te irriteren en pakte me telefoon ik wou net het nummer van saliha intoetsen tot ik opeens me naam hoorden.Ewa Anissa! Ik keek om me heen en zag Najim staan.Hij liep na me toe en we groette elkaar. Wat doe jij zo alleen op centraal zei najim. Jah ik wacht op saliha maar ze is een beetje aan de late kant. Awh meskienaa antwoorde hij zal ik anders maar met je wachten?Neej neej bedankt maar ik wed dat je zeker een tram moet halen zei ik snel. wahah gekkie jah zeker maar je weet voor jou laat ik t wel gaan zei Najim. Oef laat me met rust dacht ik. Ik lachtte Najim, Najim en schudde met me hoofd.Eindelijk zag ik Saliha aanrennen. Sorryyyy!!!zei ze 100 keer achter elkaar.Ja werd wel tijd he zei ik geirriteerd en keek richting Najim. Saliha lachtte en begreep me hint. Ze groette Najim en begonnen een beetje te praten. Saliha heel leuk dat je gesprek begint maar wat denk je dat de school op ons wacht ik wil niet weer te laat komen door jou hoor!zei ik. Waahahah gekke we zijn al zovaak te laat gekomen 1keer kan er nog bij.Nooit zei ik en trok er aan dr arm mee. Doeidoeii Najim zei ik. Anissa wacht even zei hij snel. Hij liep na me toe. Jah najim?zei ik. Vergeet niet wat ik je gisteravond aan de telefoon zei je moet weten elk woord dat ik zei meende ik echt zei najim verlegen. Uhmm jaah..ik weet het zei ik en liep snel weg. Wat was er zei saliha. Ach jah je weet het zei ik. Anissa kom op waarom geef je hem geen kans!Ik keek saliha verbaasd aan.De tram kwam er aan dus stapte ik snel. Nou krijg ik nog antwoord zei saliha terwijl we gingen zitten.Gewoon waarom zou ik zei ik geirriteerd. Waarom niet hij is mooi lief aardig echt een masha allah goede jongen en hij heeft trouwplannen dusss wie weet he zei saliha. Jah dan trouwplannen zonder mij in iedergeval ik hoef geen jongen en vooral niet als het gaat om "verkering". Anissa zo is Najim niet dat weet je zelf hij is serieus zei saliha. Saliha klaar ik hoef geen jongen punt uit!! Saliha keek me met grote ogen aan zelfs schrok ik ook van me velle reactie en keek vlug het raam uit. Ik wist het zei saliha zacht. Sorry?zei ik. Jah wat denk je dat ik achterlijk ben ofso neej Anissa neej ik weet duidelijk wat er speelt in jou hoofd oke zei saliha. Owh en dat is zei ik. Anouar!! zei saliha. Helemaal niet dat is al 2 jaar geleden man ik blijf niet in me verleden haken zei ik. Lieg tegen jezelf zei saliha. Salihaaa kom op!! Ik weet zelf wat ik voel oke en Anouar is allang uit mijn gedachte allangggggg zei ik. Ik hoorde me ringtone afgaan en pakte me telefoon.
[COLOR="Red"]Anissa:Hallo?
Tarik:Heey hbiba djellieee labbas helik?
Anissa:heeyy hamdoelilah met jou
Tarik:Hamdoelilah eey mop kan je vanmiddag na school na me komen?
Anissa: Jah ik ben vroeg uit dus waar?
Tarik:Kom bij tip de bruijn ik moet ff wat halen en heb je advies nodig..
Anissa:Oke is goedd ik kom met saliha jah ik ben er rond 2 uur
Tarik: Saffi is goed tot strax
Anissa: Jah doeidoei
Oeehhhh hebbe we een datee zei saliha lachend. Neej man was Tarik!zei ik. Owhhh oke zei saliha. We stapte uit en liepen snel na de school. Saliha ik maak je echt doodd als we de les niet in komen! Ma3lish kunnen we chillen zei saliha. Chillen ahahah loop snel na de lokaal hoor zei ik en duwde saliha de trap op. Mevrouw Kebdani en Mevrouw AlMalik jullie zijn 20 minuten te laat tot ziens. De meester deed de deur voor onse neus dicht. Saliha ging kapot van t lachen. Heksss zei ik we liepen richting de aula. Nadat we klaar waren pakte we de tram naar centraal. En liepen richting de afgesproken plek. Nadat we met Tarik zijn spullen hadden gehaald gingen we wat drinken. Ewa melki? zei Tarik. Walou zei ik. Saliha keek me bezorgd aan. Je bent zo stil opeens zei ze. Jah beetje moe zei ik en dronk me thee. Ik voelde me raar, heel raar. Ik voelde me benauwd me maag voelde raar aan. Het leek alsof iets op me hart drukte. ik wou ervan af maar wist niet hoe. Ik had het gevoel alsof er iets ging gebeuren. Ik dronk de laatste slok van me thee. Tarik ik heb honger man kan je please een broodje voor me bestellen. Tuurlijk zei Tarik en stond op. Het gevoel werd erger en erger. Ik voelde me niet meer op me gemak en wou zo snel mogelijk weg...[/COLOR]

07-11-2005, 17:39
Hahaha die was grappig, en zo te zien heb ik een rol weer he!

Ga verder..

07-11-2005, 17:41
Tuurlijk mijn lieve schat hoe kan ik die nou vergeten

07-11-2005, 18:08
hey nermin ga snel verder leuke begin...

Dikke kus Fatima

07-11-2005, 18:10
Fatimaa zinnaa!

07-11-2005, 18:13
jaa wie dacht je dan hahah. Maar maak er weer een leuke verhaal van.

07-11-2005, 18:15
ahaha doe niet bijdehand
insha allah lieff als jij me trouwe lezeres word

07-11-2005, 18:17
ahhaa bijdehand ikkkkk volgens mij zie jij ze vliegen....
Ja zeker word ik je trouwe lezer daar kun je op gaan rekenen.

Dikke kus Fatima

07-11-2005, 21:55


Kijk eens aan zei Tarik en bracht me een broodje. Thanx zei ik. Dames ik ga jullie verlaten ik kreeg net telefoon van me broertje moet hem even ophalen zei Tarik. Hij zei ons gedag en ging weg. Nou Anissa zullen we ook maar gaan dan zei Saliha. Jah zei ik en we liepen richting de tram. Wat is er met je zei saliha weer. Ik weet niet ik voel me echt raar ofso zei ik. Kifesh hoe dan zei saliha. Serieus gewoon uit het niets zei ik. Hmm geluk dat de tram er nu aan komt kan je snel naar huis zei saliha. Er stond een hele rij bij de tram om in te stappen. Saliha en ik duwde en kruipte tussen de mensen door om snel binnen te zijn. Auwww!!!!!! schreeuwde ik terwijl ik een elleboog in me zij kreeg. Tfoee man!! Sorry sorry dame echt ik lette niet op hoorde ik een jongen zeggen. Jah je mag je ogen wel open doen sjonge jonge antwoorde ik. hahahah Anissa hoorde ik die jongen lachen. Ik keek verbaasd op en werd lijkbleek. Saliha stond achter de jongen met grote mond te kijken. Zo vlug als ik kon raapte ik me tas op die was gevalle en zocht een plaats in de tram ver ver weg van deze jongen. Anissa wacht hoorde ik saliha nog roepen. Ik nam plaats en keek uit het raam. Saliha kwam naast me zitten en was muisstil. Het leek alsof het 3 uur duurde voor de tram bij de halte aankwam. Ik rende zowat de tram uit en keek nog gauw. Sobhan allah dacht ik en liep zo snel als ik kon. Wejow Anissa wacht!!schreeuwde saliha. Ik bleef staan. Ik voelde me misselijk worden me handen trilde ik wou weg weg naar huis!Me ogen brandden zo erg ik wou huilen maar kon t niet. Ik wou schreeuwen maar het kon niet. Anissa hallooo waar ben je met je gedachten. Ik keek saliha aan ze had me meteen door. Ze ging met de hand over me gezicht. Meskiena zei ze. Wel toeval dat je Anouar zo opeens ziet zo uit het niets zei ze. Ik knikte. En voor ik het wist liepen de tranen over me wangen. Waarom bleef je niet staan meskien hij wou echt met je praten. Neej voor wat zei ik stoer. Ik hoef hem niet te spreken en dat ik hem nu zag is gewoon puur toeval en hopelijk was dit ook de laatste keer! Ik nam afscheid van saliha en ging naar huis.
Anissaaaaaaaaaaaaaa schreeuwde me zusje Firdous. Ik tilde dr op en gaf er een dikke kus. Fuck you nu pas kom je thuis ik moest hele tijd op haar passen man ik moet voetballe schreeuwde me broer Marouan boos. Ewa dan ga weg dan zei ik. Ik plofte neer op de bank en keek voor me uit. Anissa spelen spelen zei me zusje. Ik zette een tekenfilm voor dr op zodat ze ophield. Me gedachten verdwaalde ze gingen terug naar Anouar. Ik was verward maar diep in me hart blij dat ik hem had gezien. Ik had het achter me gelaten, hem was ik vergeten alle gevoelens ik was ze kwijt. Of had saliha gelijk en hou ik mezelf voor de gek?? Neejj ik ben over hem heen ik laat me niet verwarren door 1 ontmoeting ik lijk wel gek dacht ik. Want het laatste wat ik wil is Anouar voor de 2de keer in me leven hebben. Ik werd uit me gedachten gehaald door de deurbel. Heyy nichtjee zei me neef Abdulrahman. Ey appie kon je niet ff bellen van te voren zei ik lachend en liet hem binnen. Jah sorry je moeder had me gebeld en ik moest iets ophalen ofzo. Owh ze ligt te slapen zei ik. Nou dan wacht ik wel even met me lieve nichtje bijpraten zei appie en gaf me een knipoog. Me zusje was ondertussen in slaap gevallen en ik bracht haar naar de kamer en pakte drinken voor appie en ging op de bank zitten. Eey anis weet je wie ik zag vandaag zei appie. Ahaha zekker 1 van je vele vriendinnetjes zei ik gemeen. Eey luister doe niet grappig he voor ik je arm ga breken zei hij en draaide me arm..Oke oke sorry zei ik en gaf hem een stoot. Neej oke ik zag Anouar. Ik stopte meteen met lachen en ging weer zitten. Jah fijn en nu? zei ik. Helemaal vergeten Anouar en Abdulrahman zijn vrienden. Jah hij zou doe de groeten aan Anissa. Jullie zaten wat bij elkaar op school toch zei appie? Ik zei snel jah. Wow hij maakt me af als ie weet dat er iets tussen ons was. Nou mooi zo zei appie. Ehlaannn! zei me moeder vrolijk tegen appie en groette hem. Ik liet hun alleen en liep naar me kamer. Me telefoon ging af en keek naar het scherm onbekend wat haat ik dat tochh. Hallo? het bleef stil hallooo? nog steeds bleef het stil dan niet zei ik en hing weer op. Zeker Tarik die grappig wil doen. Eey snotneus kleed je aan je moet met me mee schreeuwde Appie terwijl hij me kamer in stormde.Neej hoeft niet ik ga zo wel waar gaan we heen? Jij gaat met mij mee naar huis je lieve nichtje heeft je gemist hoor zei appie en we liepen naar zijn auto. Onderweg naar Appie's huis stopte we omdat hij voor de zoveelste keer vrienden zag. Fain a appie zei een jongen en liep naar de auto. Weer stond me hart stil..Salaam anissa zei hij en gaf me een hand snel trok ik me hand weer terug en keek naar beneden. Eey Anouar luister ik breng deze lieve dame even naar me huis en dan kom ik naar je toe wanneer ga je terug naar Utrecht? Ik woon nu in Amsterdam zei Anouar. Owhh ai moeilijk man saffi dan ik kom gwn naar hier oke over shi uurtje dan zie ik je. Is cool zei Anouar..Beslemma zei hij en keek me aan ik glimlachte en keek de andere kant op. Nu ga ik hem dus elke dag zien dacht ik blijf toch lekker gewoon in utrecht! dacht ik boos. Ey we zijn er of wil je in me auto slapen ik weet hij is mooi zei Appie lachend.Neej ik ga thanx voor het brengen ga maar naar je mattie zei ik en sloeg de deur dicht. Ey gekke eindelijkk zei me nichtje Esma en sprong zowat op me. Ik heb je gemisttt!schreeuwde ze. Ahah jah ik jou ookk!! ik groette me tante en oom en we liepen naar het balkon aangezien het toch mooi weer was. En vertel zei Esma hoe gaat het op school enzo met jou. Hamdulilah je kent me zei ik en bij jou nog steeds zo herriemaker! Ahah je kent mij ook he zei Esma. Om eerlijk te zijn ga ik verloven. Ik liet me koek uit schrik vallen. Sorry!? zei ik. Ahaha jah me ouders weten het niet hoor maar ik heb een jongen leren kennen al 3 maanden en hij wil met me verloven zei ze. Zo leukk zei ik en omhelsde haar. Jaah maar niks tegen appie of me ouders zegge he zei esma. Neej tuurlijk niet gek! Enbij jou kon iemand je hart al veroveren van die muur waar het in vast zit. Nope nog steeds niet zei ik lachend. Eey luister waarom kom je niet bij me slapen zei ik tegen Esma.. Jah??Jah me moeder gaat het echt fijn vinden om je weer te zien!zei ik. Na haar ouders overgehaalt te hebben gingen we naar me huis toe.
Na het eten zaten we op de bank film te kijken. Eey Anissa schreeuwde Esma vanuit de woonkamer. Wat!? je telefoon gaat zei ze. owh ik liep vlug na de woonkamer en pakte het .. Jaah???zei ik weer bleef het stil. Nu begon ik me gwn echt te irrteren en hing op. weer ging me telefoon. Eey luister als je belt dan praat of hang op en bel nooit meer schreeuwde ik kwaad. Jah uhm sorry zei een stem. Ik keek met grote ogen en liet me op de bank neervallen. Ik luisterde naar de stem en kreeg een steek in me hart het kon gewoon niet waar zijn dacht ik....

08-11-2005, 09:37
Tbarekallah mooi.

Ga gauw verder..

08-11-2005, 15:01
Vanavond insha allah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16