Bekijk volle/desktop versie : millfieu gezocht



06-11-2005, 14:22
wie weert hoe je een millfieue moet maken het is een soort bladerdeeg met vulling met op het einde glazuur het is een franse recept please help me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06-11-2005, 14:23


[QUOTE=magrebbie19]wie weett hoe je een millfieue moet maken het is een soort bladerdeeg met vulling met op het einde glazuur het is een franse recept please help me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06-11-2005, 14:58
het recept staat op http://www.xxxxxxxxx

het i svertaald en met foto's erop gezet door oemnizar

wwwpunt tajinpunt nl


wat raar al sik http://www.xxxxxxxxx
komt er sterretjes te staan?

06-11-2005, 15:23
hahaha
inderdaad raar
miss mag je geen reclame maken
hahaa

06-11-2005, 15:50


hoi ga naar cuisine en klik op gewoon klikken daar staat een recept dat milfilieu lijkt

succes

06-11-2005, 17:37
ik maak de mille-feuilles van het doe-het-zelf pakket van tompoesen , bevat bladerdeeg zoals die van tompoes en verder zakje room en zakje glazuur. maar in plaats van twee bladerdeeg, dus bodem en top, doe ik eentje in het midden. dus bodem,room,bladerdeeg,room,bladerdeeg dan nog glazuur. lekker makkelijk... smaakt ook...

06-11-2005, 17:37
dat zijn franse tompoezen recept heb ik wel maar niet vertaalt daus ik kan je ook niet verder helpen

06-11-2005, 17:43

Citaat door sushimon:
ik maak de mille-feuilles van het doe-het-zelf pakket van tompoesen , bevat bladerdeeg zoals die van tompoes en verder zakje room en zakje glazuur. maar in plaats van twee bladerdeeg, dus bodem en top, doe ik eentje in het midden. dus bodem,room,bladerdeeg,room,bladerdeeg dan nog glazuur. lekker makkelijk... smaakt ook...
ja maar dat smaakt toch weer wat anders, wou het ook hier zette en dacht ik nee is toch een beetje anders de smaak dan. Maar dat is ook een oplossing met een beetje chocola en er door heen gaan met een tandestooker dan heb je eigenlijk wel dezelfde ja, toch wel.

06-11-2005, 17:52
ja zo maak ik het ook, met een heel dun lijntje chocoladesaus, vervolgens met een tandenstoker die versieringen maken...

maar de mille fieulles die ik van de maroc winkel haalt, smaken naar mijn idee bijna hetzelfde, misschien de room anders ofzo? weet iemand het?

06-11-2005, 18:00

Citaat door rachidamoslima:
ja maar dat smaakt toch weer wat anders, wou het ook hier zette en dacht ik nee is toch een beetje anders de smaak dan. Maar dat is ook een oplossing met een beetje chocola en er door heen gaan met een tandestooker dan heb je eigenlijk wel dezelfde ja, toch wel.
ik heb net trouwens even op TAJINxnl gekeken.. behalve de bladerdeeg is op zicht alles hetzelfde als het kant-en-klare pakket. Ik bespaar me liever de moeite van de bladerdeeg, room en glazuur!!!!

06-11-2005, 18:42
daar heb je gelijk in. Ik denk dat ik die morgen ga maken want heb die ook in huis heb wel zin gekregen.

07-11-2005, 00:49
ik heb het net gemaakt, foto's zijn niet heel duidelijk, is met cam gemaakt. was te lui om camera te pakken:





07-11-2005, 11:06



Citaat door sushimon:
ik heb het net gemaakt, foto's zijn niet heel duidelijk, is met cam gemaakt. was te lui om camera te pakken:




ziet er goed uit en het is wel duidelijk genoeg meid. Nou moet ik ook maar gaan maken straks.