Bekijk volle/desktop versie : Groot probleem.............



06-11-2005, 12:43

Citaat door samira1002:
Sinds een tijd heb ik contact met een hele lieve jongen, hij is echt de man met wie ik wil gaan trouwen! Alleen er is een groot probleem. Hij heeft een kind met zijn ex vriendin, daar kwam ik een tijdje geleden achter. Hij heeft me alles uitgelegd, en verteld van waarom hij niet meer met haar is enzo, en dat hij weet dat hij fout is geweest, en heeft spijt van zijn fouten.. En als wat hij zegt klopt, dan heb ik wel begrip voor hem. Maar mijn ouders weten dit nu ook, en zijn het er absoluut niet mee eens als ik met hem verder ga/wil. Maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen... want ik denk dat het tussen ons best kan gaan werken, tuurlijk zal het moeilijk zijn, en komt het kindje er ook bij, en ik weet dat hij grote fouten heeft begaan, maar ik wil het hem vergeven, dat was namelijk voor mijn tijd.. Misschien naief, maar je kan je gevoel niet zomaar even uitzetten. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, wat de juiste beslissing is? Naar mijn ouders luisteren of mijn gevoel volgen... En verdient niet iedereen een tweede kans.. Ik hoop echt op serieuze reacties waar ik iets mee kan.
.

06-11-2005, 16:10


Als het zijn ex-VROUW was, zou ik het niet erg vinden,
Maar ex-VRIENDIN wel…majah dat is MIJN mening

06-11-2005, 16:45
volgende keer beter

06-11-2005, 16:52

Citaat door Qzero:
volgende keer beter

06-11-2005, 17:14


Ik geloof ook in tweede kansen en als iemand zich heeft gebeterd zie ik het probleem niet mits je kan leven met de aanwezigheid van die andere vrouw..het is wel de moeder van zijn kind en voor het kinds welzijn zal er enig contact zijn en zullen ze voor de rest van hun leven door het kind verbonden met elkaar zijn..

Echter, ik geloof ook in de zegen van ouders..ik denk dat als ouders niet achter je huwelijk staan om welke reden dan ook je het niet moet doen want soebhanAllah mijn ervaring leert me dat de zegen van ouders heel erg belangrijk zijn bij het wel of niet slagen van een huwelijk wAllahoe a3lem!

06-11-2005, 18:53
Ik weet dat het moeilijk is maar als je ouders niet mee eens is moet je dat niet doen .
Het is de beste .

gr maro

06-11-2005, 23:52
Je kunt veel advies uit de Koran halen.

Allah subhana wa taala kan mensen vergeven, dus waarom jij niet?

Mensen zijn zwak geschapen, dus hij vast ook?

Ouders mogen een geschikte ISLAMITISCHE huwelijkskandidaat niet weigeren, dus deze waarschijnlijk ook niet?

Zo kan ik nog even verder gaan?!

Lees de Koran en Inshallah zal Allah subhana wa taala je antwoord geven!

xxxx