Bekijk volle/desktop versie : Volkert krijgt 18 jaar!!



15-04-2003, 12:10
Nou piepels, wat vinden we hier van?

In ieder geval is de gehele PIM-aanhang vandaag zwaar teleurgesteld...............ikke niet!

15-04-2003, 20:13


Dat is wellicht zo, pista, maar iemand die gehele bevolkingsgroepen op dusdanige manier beledigt en veracht, bevolkingsgroepen waar jij en ik deel uit maken, voor zo´n iemand kan ik toch weinig sympathie opbrengen......

15-04-2003, 20:34

Citaat:
Origineel gepost door pista
Een moordenaar zou op z'n minst levenslang moeten krijgen.
Dat zou elk mens, of ie nou aanhanger was van pim of niet moeten beseffen. Het doelbewust vermoorden van een medemens is een misdaad tegen de mens en tegen God.
echt waar!!!

maar hij dus niet

lekker gnoen voor de pim-aanhangers.

16-04-2003, 12:33

Citaat:
Origineel gepost door pista
Een moordenaar zou op z'n minst levenslang moeten krijgen.
Dat zou elk mens, of ie nou aanhanger was van pim of niet moeten beseffen. Het doelbewust vermoorden van een medemens is een misdaad tegen de mens en tegen God.
jaaaaaaaaa pista , als je dat nou eens tegen je joodse volk zegt
op een joodse site , zou je dan niet wat bereiken????

16-04-2003, 13:31



Citaat:
Origineel gepost door pista
In het geval dat je het niet moest gemerkt hebben.....het gaat niet over het Joodse volk noch over een joodse site.
Vekeerd gelopen soms?
nee.weet ik het gaat over of je wat zou bereiken??

16-04-2003, 14:07
ik vind het nog wat aan de hoge kant. Ik vind wat Khalid in Venlo heeft geflikt veel en veel erger dan de daad van Volkert. Ook al blijft het bij beide moord.
Alleen omdat hij een bekende heeft vermoord krijgt hij 18 jaar.

16-04-2003, 14:19

Citaat:
Origineel gepost door misantazaghin
ik vind het nog wat aan de hoge kant. Ik vind wat Khalid in Venlo heeft geflikt veel en veel erger dan de daad van Volkert. Ook al blijft het bij beide moord.
Alleen omdat hij een bekende heeft vermoord krijgt hij 18 jaar.
hij hoort gewoon 18 jaar te krijgen in




































hawai ....... :cola:

17-04-2003, 10:23
Hoe het ook zei, vanuit "menselijk" oogpunt is iemand doden uiteraard een vreselijke daad, maar iemand die mijn godsdienst achterlijk vindt, mijn moeder achtergesteld vindt enkel en alleen omdat zij een hoofddoek draagt, mijn vader bedreigend vind omdat hij een baard heeft en vijf keer per dag naar de moskee gaat............nee, de wereld zou er beter uitzien als wij een voorbeeld namen aan Pim en met zn allen in de darkrooms zouden duiken!!
Sorry, ik kan dan niet alleen oordelen: doden mag niet, dus Volkert had levenslang moeten hebben.

17-04-2003, 10:51
18 jaar lijkt mij een nette straf voor iemand met een blanco strafblad. Helaas is in Nederland 18 jaar geen 18 jaar, leg dat maar eens uit aan de buitenwereld.

Nu ben ik zelf een Wageninger geweest, dus waarschijnlijk bevooroordeeld ;-)

Dat moslims de moord minder erg vinden dan het Pim-publiek, kan ik begrijpen, een uitspraak als dit laat zien dat de Nederlandse rechtspraak zich door beiden niet laat beïnvloeden.

En zo hoort dat..

17-04-2003, 11:06
"Islam is een bedreiging voor de wereld vrede, mensen laten WE dat inzien".... pffff wat heeft dat me kwaad gemaakt. Zo'n lullotje die ff de Islam komt zwart maken terwijl hij er geen benul van heeft wat de Islam nou eigenlijk inhoudt...


Pista kom op zeg zo extreem was ie ook weer niet????????

17-04-2003, 12:23

Citaat:
Origineel gepost door souhie
Nou piepels, wat vinden we hier van?

In ieder geval is de gehele PIM-aanhang vandaag zwaar teleurgesteld...............ikke niet!
pffffff hennana men pim fortyn.... men3andie anna je3teiewloe wahd el kado...

17-04-2003, 16:52
Dit verbaast mij helemaal niet, die rechter is namelijk een actief PVDA-lid.