Bekijk volle/desktop versie : Waarom schiet cupido toch altijd mis



Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-11-2005, 19:11
Salaam,

Laat me eerst jullie wat over mij vertellen nou ik ben Yasmine aangenaamd
ben 22 winters jong,geniet van elke dag als het me laaste kan zijn...
Ik schijn best gevoel voor humor te hebben want als ik een gesprek heb met vriendinnen zitten ze continu te lachen over mijn opmerkingen terwijl ik er niet van bewust ben dat ze grappig zijn..maar ja That's me!!

Ik heb een leuke baan,leuke auto,zie er niet slecht uit(alhoewel ik altijd te horen krijg Äls je nou wat kilo's lichter ben dan ben je nog leuker dan je al ben ZEHMA) dus als je zo lees denk nou dat meissie komt niks te kort toch nou echt wel...

Mijn liefde van me leven,mijn toekomst parnter,mijn teddybeer

nou klink ik echt wanhopig jek was niet de bedoeling hoor,maar goed

Ik ben volgens mij gedoem om vrijgezel te blijven,eigelijk kan ik me net zo goed gaan bekeren als non..want cupido schijnt mij niet te mogen,elke keer wanneer ik een leuke jongen leer kennen is er altijd wel iets...

laat me jullie vertellen

Ik ben de type meisje die veel love story's kijken en aan het einde denk;
oooooooooooo was het ook maar bij mij zo gebeurd
Want veel geluk heb ik niet,mijn langste relatie is 3 maanden eoeoeoeoo erg he
en mijn kortste 10 min...Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar wannneer ik met een jongen op date ga en na die date is het gelijk over en uit,ik dacht eerste ligt mischien aan me tandpasta,maar nee dat was het niet..

Net als van de zomer ontmoet ik een leuke jongen nou helemaal toppie na 3 x afspreken liet ik hem realiseren dat hij beter terug moest gaan bij zijn ex( hoe de @%$ ik dat heb gedaan weet ik niet maar dat was echt niet mij bedoeling)

Of ze vinden in eens dat ik op hun zusje,nichtje,buurmeisje doe lijken...nou echt waar als er een ongeluks vogel is in de liefde dan ben ik het wel.

Terwijl zo lelijk ben ik nou ook weer niet,en toch doe ik het steeds verkeerd..
Alleen ik ben een Bollywood fan,wanneer ik zo film heb gezien wordt ik gelijk weer depresief,of als ik naar mij buurmeisje kijk Fatima(met snor) zelfs die heeft een vriendje....
Wullah soms zie ik meiden die ik niet echt aantrekkelijk vind die gewoon met een mega hunk lopen als vriendje...dan denk ik ook weleens wat heeft zij wat ik niet heb...

Ik weet dat er wordt gezegd van 'geduldt is een schone zaak''maar je geduldt raakt op een gegeven moment gewoon op.en helemaal als je iederen om je heen gelukkig zie met een iemand die van hun houd,iemand die ze verteld hoe leuk zij/hij is,iemand die echt blij is dat ie je naast zijn zijde heeft,iemand waarmee je toekomst plannen kan maken...

LOVE SUCKS

05-11-2005, 19:27



Citaat door Bent@Ness:
Salaam,

Laat me eerst jullie wat over mij vertellen nou ik ben Yasmine aangenaamd
ben 22 winters jong,geniet van elke dag als het me laaste kan zijn...
Ik schijn best gevoel voor humor te hebben want als ik een gesprek heb met vriendinnen zitten ze continu te lachen over mijn opmerkingen terwijl ik er niet van bewust ben dat ze grappig zijn..maar ja That's me!!

Ik heb een leuke baan,leuke auto,zie er niet slecht uit(alhoewel ik altijd te horen krijg Äls je nou wat kilo's lichter ben dan ben je nog leuker dan je al ben ZEHMA) dus als je zo lees denk nou dat meissie komt niks te kort toch nou echt wel...

Mijn liefde van me leven,mijn toekomst parnter,mijn teddybeer

nou klink ik echt wanhopig jek was niet de bedoeling hoor,maar goed

Ik ben volgens mij gedoem om vrijgezel te blijven,eigelijk kan ik me net zo goed gaan bekeren als non..want cupido schijnt mij niet te mogen,elke keer wanneer ik een leuke jongen leer kennen is er altijd wel iets...

laat me jullie vertellen

Ik ben de type meisje die veel love story's kijken en aan het einde denk;
oooooooooooo was het ook maar bij mij zo gebeurd
Want veel geluk heb ik niet,mijn langste relatie is 3 maanden eoeoeoeoo erg he
en mijn kortste 10 min...Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar wannneer ik met een jongen op date ga en na die date is het gelijk over en uit,ik dacht eerste ligt mischien aan me tandpasta,maar nee dat was het niet..

Net als van de zomer ontmoet ik een leuke jongen nou helemaal toppie na 3 x afspreken liet ik hem realiseren dat hij beter terug moest gaan bij zijn ex( hoe de @%$ ik dat heb gedaan weet ik niet maar dat was echt niet mij bedoeling)

Of ze vinden in eens dat ik op hun zusje,nichtje,buurmeisje doe lijken...nou echt waar als er een ongeluks vogel is in de liefde dan ben ik het wel.

Terwijl zo lelijk ben ik nou ook weer niet,en toch doe ik het steeds verkeerd..
Alleen ik ben een Bollywood fan,wanneer ik zo film heb gezien wordt ik gelijk weer depresief,of als ik naar mij buurmeisje kijk Fatima(met snor) zelfs die heeft een vriendje....
Wullah soms zie ik meiden die ik niet echt aantrekkelijk vind die gewoon met een mega hunk lopen als vriendje...dan denk ik ook weleens wat heeft zij wat ik niet heb...

Ik weet dat er wordt gezegd van 'geduldt is een schone zaak''maar je geduldt raakt op een gegeven moment gewoon op.en helemaal als je iederen om je heen gelukkig zie met een iemand die van hun houd,iemand die ze verteld hoe leuk zij/hij is,iemand die echt blij is dat ie je naast zijn zijde heeft,iemand waarmee je toekomst plannen kan maken...

LOVE SUCKS
Meid... ik had dit levensverhaal ook kunnen schrijven.... 99% van de dingen die jij schrijft komt overeen met mijn leven.... what's wrong with us???

05-11-2005, 21:14
nou meiden er is hoop, ik was ook altijd zo, en ben inmiddels 3 jaar getrouwd!! je zult toch zien dat wat Allah ta3alah voor je wilt, dat dat hetgene is wat gaat gebeuren....met een beetje sabab dan he.

05-11-2005, 23:40
hahahahahaha dacht ik ook altijd van mezelf !!! Ik word bijna 33.
En ik ben nu bijna 5 jaar getrouwd en heb een kind van bijna 3

Meiden, leef lekker jullie leven, voor je het weet ben je vrijgezel af, je weet nooit vanuit welk hoekje mister right komt aanwaaien!!!

05-11-2005, 23:57


Je bent pas 22 meid. Jezus, je hebt nog alle tijd van de wereld. Trouwen is niet iets wat je past boem gaat doen. Neem de tijd om iemand fatsoenlijk te leren kennen, en ga geen dingen overhaasten. En of je gedoemd bent om alleen te blijven; ik ben van mening dat er voor iedereen wel een persoon bestaat op deze aardbol. Maar wanneer je diepersoon zult ontmoeten; dat is de vraag. Koelshie fe mektab en koelshie m3a allah. Ga het lot niet tegenwerken

06-11-2005, 09:35
probeer eerst maar die bollywood fantasie op te geven.

06-11-2005, 10:30
Bent@nes, het kan inderdaad raar lopen in de liefde, maar weet je het komt heus wel. Het is alleen iets wat je niet kunt afdwingen. Het komt vanzelf wel en misschien herken je het ook niet gelijk als "Ware Liefde". Ik kwam mijn ware tegen op een moment dat ik het ook niet had verwacht. Ik ben een jaartje ouder dan jij, ik begon me ook al een b-tje zorgen te maken. Maar soubhanallah, wanneer het je overkomt, dan klopt het ook helemaal. Het ligt niet aan iets concreets dat het nog niet zo ver is, het ligt niet aan uiterlijk of iets dergelijks, op ieder potje past nu eenmaal een dekseltje. Het is gewoon een kwestie van tijd. Bij de 1 gaat het allemaal wat vlotter dan bij de ander.

Gewoon geduld hebben, klinkt een beetje saai, maar het is wel zo. Opzoek gaan heeft geen zin.

06-11-2005, 12:34
Tja krijg je als je haramrelaties aangaat...

"""""""""Bent a Nass""""""""

06-11-2005, 13:41
Ja...dat weet zij ook wel...en idd, haram relaties zijn ook niet goed....maar ik kan hier beter mijn mond over houden...
mohim....je bent nog 22 meissie.....alle tijd...en die vreemde gozers...ach zie het als een leerproces...misschien kun je nu beter selecteren?!?!?!

De volgende keer zul je BV niet zo snel een ex de hemel in prijzen...(of hoe je dat ook gedaan hebt )


Laat ons weten wanneer cupido wel geslaagd is met zijn project "bent@ness"


06-11-2005, 13:54
hey meid.... ik snap wel wat je bedoeld.....iedereen bereikt de huwbare leeftijd en trouwt en je voelt ook de druk van huis uit....( i know what you are talking about) maar je moet het gewoon loslaten..leef je eigen leven en wees gelukkig en als dan iemand op je weg komt die je nog gelukkiger maakt OKE, zo niet wandel gewoon verder....maar je moet de druk van je schouders afhalen en denken mijn dag komt ook ooit...tot die tijd heb ik het goed.

groetjes nysha

06-11-2005, 14:03
Praat je ook met je vriendjes zo openlijk over al je relaties of doe
je dat alleen hier.

Ik kan je wel zeggen als je tegen een moslimman zegt ik heb zoveel relaties
gehad en ze duurden zo kort/lang dat hij je gaat laten vallen als een baksteen.

En terecht
Als ik een jongen was zou ik ook niet een meisje willen hebben die tig relaties heeft gehad. Maar pas op, ik zou ook nooit met een jongen wat gewild hebben als ik weet dat hij tig relaties heeft gehad.
In dit geval vind ik het even vies voor een vrouw als een man.
Bah ik vind dat echt vies.

Je praat erover alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Vind je het gek dat je geen serieuze partner kan vinden.
Welke moslimman wil nou een vrouw die zoveel relaties achter de rug heeft.

Een tip misschien ligt het inderdaad niet aan je tandpasta maar aan
de manier hoe jij over relaties denkt en praat.
Verander dat maar.

06-11-2005, 14:05
Nou nou....ze had het ook over dates...ik denk niet dat ze zoveel vriendjes heeft gehad....

Een het kan zijn dat zij probeert, maar elke keer teleurgesteld wordt....das toch alleen maar naar?!?!?!?!

Sorry hoor, je bent een beetje hard

06-11-2005, 14:09



Citaat door Meisje - A:
Nou nou....ze had het ook over dates...ik denk niet dat ze zoveel vriendjes heeft gehad....

Een het kan zijn dat zij probeert, maar elke keer teleurgesteld wordt....das toch alleen maar naar?!?!?!?!

Sorry hoor, je bent een beetje hard
Ze had het over relaties, lees haar stukje maar na.
Naar Ze vraagt erom.

Ik ben niet hard, ik bekijk dit vanuit de islamitische oogpunt.
Allah swt heeft niet voor niets relaties verboden. Voor alle haram dingen schuilt
er wel een achterliggende reden.
Hij heeft het juist makkelijk voor ons gemaakt en wij mensen maken het
zelf moeilijk

06-11-2005, 14:11

Citaat door Meisje - A:
Nou nou....ze had het ook over dates...ik denk niet dat ze zoveel vriendjes heeft gehad....

Een het kan zijn dat zij probeert, maar elke keer teleurgesteld wordt....das toch alleen maar naar?!?!?!?!

Sorry hoor, je bent een beetje hard
Ze heeft gewoon gelijk. Waarheid is voor sommige mensen hard.

Ze gaat haramrelaties aan en dan zeurt ze dat ze de juiste niet tegenkomt. Dan is het toch haar eigen schuld. Welke serieuze man wil er nou een vrouw die meerdere haramrelaties heeft gehad? En dan nog zichzelf Bentaness noemen

06-11-2005, 14:13
Dat is waar...wijmaken het onszelf moeilijk dmv haram relaties...we begaan zonden en krijgen onnodig verdriet, helemal mee eens

Ik bedoel alleen...volgens mij zijn het niet allemaal echt relaties geweest...een jongen 3x daten is toch geen relaties

Maar ik begrijp wat jij bedoelt inderdaad.....konden we (inc mezelf) het allemaal maar......geen relaties aangaan....

Pagina's : [1] 2 3 4 5