Bekijk volle/desktop versie : Stelling:........Meiden met een platte kont, willen liever een wat vollere kont!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

05-11-2005, 14:32
DIT IS EEN BOOTYTOPIC

Is een stelling, dus geen geruzie ofzo...

Ik denk dat het over het algemeen wel klopt, omdat er veel meiden zijn, die een platte BOOTY hebben en dan nog zeggen, mijn kont is gegroeid, al is het zo plat als hun rug.

En wat ik opgemerkt heb is dat veel meiden naar elkaars BOOTYS kijken.

En jongens wat zouden jullie later voor BOOTY willen?

Ja...heel even alleen maar over BOOTY'S aangezien het toch een veel besproken onderwerp is..en ik graag een topic wil openen die niet zo standaard is als de meeste...heb ik dus deze topic geopend.

Hoop op een vette discussie, met respect voor elkaars mening
(hmm zin klopt niet, boeiee )

Successss

05-11-2005, 14:45

ik denk dat iedereen wel een mooie bolle kont wil tog??
gelukkig heb ik geen platte ass

05-11-2005, 14:48
jah idd.. maar ik vind zo0wn hele platte kont weetje niet mooi dan lijkt het net of je alleen twee pannekoeke aan je ondrrug heb bungele gwn een strak bol kontje hihi maar jonges houde volges my van een huge springkasteel ass ...

05-11-2005, 14:48

Citaat door soesjanah:

Ik hoor juist altijd meiden zeuren dat ze een te dikke kont hebben, bijna iedereen wilt bijna een smaller achterwerk..

Maar sommige vrouwen hebben inderdaad nog van die kinderbillen zonder heupen, dat is ook weer niet mooi..
Maar ik heb niet zo'n grote kont(ook weer geen kinder achterwerk) maar ben er wel trots op hoor

05-11-2005, 14:51

kheb nog nooit van een meid gehoord dat ze een platte kont wil

05-11-2005, 14:56

Citaat door wipneusje:

Ik hoor juist altijd meiden zeuren dat ze een te dikke kont hebben, bijna iedereen wilt bijna een smaller achterwerk..

Maar sommige vrouwen hebben inderdaad nog van die kinderbillen zonder heupen, dat is ook weer niet mooi..
Maar ik heb niet zo'n grote kont(ook weer geen kinder achterwerk) maar ben er wel trots op hoor
GElukkig, iedereen moet wel trots zijn op wat je hebt..ikzelf heb een vol, rond kontje..niet bigg maar wel groot en vol..kun je het vatten..en ja daar ben ik wel trots op.

En als je een TE TE dikke kont hebt, is het denk ik bloot wel lelijk ja...maar laten we allemaal weer zo denken..altijd alhamdoelilah zeggen ..en gezondheid gaat toch voor alles...

Maar je zei dat meiden zeuren over een te dikke kont, ik hoor meisjes juist zeuren dat ze een dikkere kont willen....en mannen willen houvast heb ik gehoord

Ik vind het trouwens een leuk onderwerp

05-11-2005, 14:57

Citaat door soesjanah:
DAt wilde ik net zegge

05-11-2005, 14:59

Citaat door soesjanah:
Nee een platte kont niet, maar ze willen vaak wel een smallere kont..en een smalle kont kan ook bol zijn hoor..

Je hebt ook van die brede dikke achterwerken die ook plat zijn

05-11-2005, 14:59

Citaat door soesjanah:
Enjoy tha club

Ik ga een dikkebillenparty geven, shakee

05-11-2005, 15:01

Citaat door wipneusje:
Nee een platte kont niet, maar ze willen vaak wel een smallere kont..en een smalle kont kan ook bol zijn hoor..

daar heb je gelijk in meid

05-11-2005, 15:01

Citaat door wipneusje:

juist van die hele dikke brede konten zijn vaak plat..dan lijkt het net alsof het platgestampt is ofzo..

Perfect is een klein kontje die wel bol is,,als je snapt wat ik bedoel

05-11-2005, 15:02

Citaat door nice_boy:
Enjoy tha club

Ik ga een dikkebillenparty geven, shakee
check mijn booty shake

05-11-2005, 15:02

Citaat door wipneusje:

Dat zeggen ze in de hoop complimenten te krijgen over hun achterwerk..

05-11-2005, 15:04
Wat is dit nou weer voor een gare topic.

05-11-2005, 15:04
hihi ja complimentjes vissen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20