Bekijk volle/desktop versie : Wie Denkt Er Over Om Uit Nederland Te Vertrekken?



05-11-2005, 13:56
zo ja waarom? zo nee, waarom niet?

just curious

05-11-2005, 14:05


Salaam alaikoum wara7mtallah...

Ik zou het graag willen.. Waarom? Om in een islamtische land mijn geloof helemaal goed te praktiseren.. Hier is het gewoon moeilijk... Maar ghair inshalla..

Ik zou graag in saudi willen wonen, maar dat is heel moeilijk hoorde ik. Dus dan maar Dubai

wa salama alaikoum

05-11-2005, 14:06
ik iwl later zeker in een andere land wonen en veel gaan reizen!...als ik getrouwd ben dan willenwe misschien terug naar maroc!!!!...nederland is niks!

05-11-2005, 14:08
ik wil blijven, Nederland is nog steeds een van het beste landen van de wereld, in bijna elke opzichte... Ik als Marokkaanse Nederlander hou van Nederland, ik weet het, het klinkt gek, maar het is wel zo...

05-11-2005, 14:10



Citaat door soufiane37:
ik wil blijven, Nederland is nog steeds een van het beste landen van de wereld, in bijna elke opzichte... Ik als Marokkaanse Nederlander hou van Nederland, ik weet het, het klinkt gek, maar het is wel zo...
Er zijn zelfs veel Nederlanders die en hekel hebben aan Nederland, dus dat is vrij bijzonder ja.. joke

Nederland is een prima land, maar niet cultureel genoeg zeg maar. Daarvoor moet ik ergens anders wezen maar weet nog niet waar..

05-11-2005, 14:16
In nederland hebben we het zeker weten goed alhamdoulilah.. Maar qua geld enz. Maar qua islam niet..

05-11-2005, 14:25

Citaat door Northern_Light:
Er zijn zelfs veel Nederlanders die en hekel hebben aan Nederland, dus dat is vrij bijzonder ja.. joke

Nederland is een prima land, maar niet cultureel genoeg zeg maar. Daarvoor moet ik ergens anders wezen maar weet nog niet waar..
elk jaar ergens op vakantie is genoeg joh

05-11-2005, 14:26

Citaat door Hijaabje_19:
In nederland hebben we het zeker weten goed alhamdoulilah.. Maar qua geld enz. Maar qua islam niet..
ook qua islam hoor... waarin kun jij je geloof niet goed beleiden?

05-11-2005, 14:37

Citaat door Northern_Light:
zo ja waarom? zo nee, waarom niet?

just curious
Nou ik zou nederland niet willen verlaten, volgens mij ook omdat ik hier ben geboren en opgegroeid. Ik zou niet weg willen, omdat de omgeving hierzo vertrouwd is, je kent de mensen, de taal. Terwijl als je naar een andere land gaat het daar anders zal zijn. Ik zou ook niet weg willen uit nederland omdat mijn familie waarmee ik ben opgegroeit hierzo is en mijn vriendinnen.

05-11-2005, 14:43

Citaat door soufiane37:
elk jaar ergens op vakantie is genoeg joh
ja, mooi oplossing Soufiane

05-11-2005, 14:47
ik zou oud willen worden in Marokko, het zijn tog me roots weet je.
kijk ik werkm als bijbaan in verpleeghuis en no way dat ik daar ga eindigen en me ouders al helemaal niet snap je ..
ik bedoel ik zeg eerlijk ik zou nederland wel missen, maar ja dan kom ik wel om de zoveel tijd op vakantie..
en jaa aan de ene kant hebben we het idd wel goed kwa geld, maar moet je kijken hoe de jeugd van tegenwoordig erbij loopt, geloof me als ze in marokko woonden zouden ze er egt niet zo bij lopen..
ook wordt je tog op ene manier hier gedicrimineerd, onbewust en bewust en jaah dat ben ik gwoon een beetje zat

05-11-2005, 16:27
ik wil wel terug naar marokko..het liefst zou ik daar willen werken en wonen...