Bekijk volle/desktop versie : rechtenstudenten hier melden!!!!!!!!!



04-11-2005, 11:58
hoi

Ik ben tweedejaars rechtenstudente aan de EUR en ik heb geen zin meer!!!!!! Ik heb gewoon geen discipline en begin altijd te laat met leren. Ik moet zelfs nog 3 vakken van het eerste jaar herkansen. Over 2 weken heb ik dus 2 hertentamens en ik heb nog niet veel gedaan. Wie heeft er tips voor me mbt studeren.

04-11-2005, 14:09


ach, ik was ook zo... en nog steeds hoor

het komt altijd wel goed!

gewoon je hoofd leegmaken... je dagelijkse problemen aan de kant zetten, telefoon op stil en niet meer aan denken en concentreren op de stof....

sterkte!

een mr.

04-11-2005, 14:18

Citaat door mrsmagica:
hoi

Ik ben tweedejaars rechtenstudente aan de EUR en ik heb geen zin meer!!!!!! Ik heb gewoon geen discipline en begin altijd te laat met leren. Ik moet zelfs nog 3 vakken van het eerste jaar herkansen. Over 2 weken heb ik dus 2 hertentamens en ik heb nog niet veel gedaan. Wie heeft er tips voor me mbt studeren.
wat minder buiten op straat hangen en de koopavonden een keertje benutten aan je studie in plaats van door de stad te slenteren

04-11-2005, 14:32
Hahaha

Ik heb dat probleem ook en ik ben pas eerste jaars.....ik studeer wel geen rechten....waarom studeren bijna alle marokkanen rechten?
Het lijkt me echt dodelijk saai.....

w s

04-11-2005, 14:35



Citaat door Sherine20:
Hahaha

Ik heb dat probleem ook en ik ben pas eerste jaars.....ik studeer wel geen rechten....waarom studeren bijna alle marokkanen rechten?
Het lijkt me echt dodelijk saai.....

w s
wordt gezien als een soort statussymbool

04-11-2005, 15:25

Citaat door Dromer_84:
wat minder buiten op straat hangen en de koopavonden een keertje benutten aan je studie in plaats van door de stad te slenteren
hahahahaha stad ik weet niet eens wat dat betekent
ik hang niet buiten rond, ik zit gewoon binnen te niksen.

04-11-2005, 15:26

Citaat door Dromer_84:
wordt gezien als een soort statussymbool
o ja?????? Rechten is lekker algemeen. en veel mensen weten niet wat ze moeten studeren en dan kiezen ze voor rechten

04-11-2005, 15:31
heey..is gewoon een dipje..je komt er heus wel uit..effe door de zure appel heen bijten..ik ben ook tweedejaars rechten..inchallah komt alles goed...

04-11-2005, 15:34

Citaat door houtia:
heey..is gewoon een dipje..je komt er heus wel uit..effe door de zure appel heen bijten..ik ben ook tweedejaars rechten..inchallah komt alles goed...
waar studeer je als ik vragen mag?
Ik ben nieuwsgierig

04-11-2005, 15:44
heyhey houtia
waar studeer je als ik vragen mag?