Bekijk volle/desktop versie : je staat op en...



Pagina's : [1] 2

14-04-2003, 20:57
wat zijn je eerste gedachtes als je opstaat...

of denkje niet helder na zoals een LID hieroo

14-04-2003, 20:59


als ik op sta dan denk ik aan marokko.nl

14-04-2003, 21:00
Ik pak meteen mn telefoon om te horen of het al is gestort oualah!

14-04-2003, 21:00
Ik sta op en denk, Elhamdulillah dat ik deze nacht heb doorgemaakt en nog leef!
Ik probeer er weer een goede dag van te maken!!!!!

14-04-2003, 21:00



Citaat:
Origineel gepost door lady_moi
als ik op sta dan denk ik aan marokko.nl
klaar ik weet het al.. JIJ BLIJFT DE REST VAN JE LEVEN HIEROO! verbaast me nix als je kinderen hier ook lid worden

14-04-2003, 21:01

Citaat:
Origineel gepost door younesel18
Ik pak meteen mn telefoon om te horen of het al is gestort oualah!
heheheheh ziekkkkkkkkkkkkkk!! en wat nou als het niet gestort is ....

14-04-2003, 21:02
ja hoor mn kinderen mn man iedereen ik zal altijd iets belangrijks zijn voor hen namelijk eerste lid van +xmarokko.nlx+ van de family

14-04-2003, 21:03

Citaat:
Origineel gepost door Samyra
Ik sta op en denk, Elhamdulillah dat ik deze nacht heb doorgemaakt en nog leef!
Ik probeer er weer een goede dag van te maken!!!!!
Weet je nou wat ik me altijd afvraag(niet persoonlijk hoor)

Meen je dat nou diep uit de grond van je hart dat je dit denkt als je wakker word? Dus dat je blij bent dat je de nacht hebt doorgebracht? Ik bedoel? Heb je in je verleden zo erg geleden? Is het dan toch niet zo veilig in nederland als dat ik dacht? Of heb je in gevaarlijke landen gewoont ofzo? Hoe kan je nou ooit echt dankbaar zijn dat je de nacht hebt doorgebracht zonder dat je ooit gevaar heb meegemaakt?

14-04-2003, 21:04

Citaat:
Origineel gepost door younesel18
Weet je nou wat ik me altijd afvraag(niet persoonlijk hoor)

Meen je dat nou diep uit de grond van je hart dat je dit denkt als je wakker word? Dus dat je blij bent dat je de nacht hebt doorgebracht? Ik bedoel? Heb je in je verleden zo erg geleden? Is het dan toch niet zo veilig in nederland als dat ik dacht? Of heb je in gevaarlijke landen gewoont ofzo? Hoe kan je nou ooit echt dankbaar zijn dat je de nacht hebt doorgebracht zonder dat je ooit gevaar heb meegemaakt?
ik denk eerder dat ze bedoelt dat ze nog leeft... je kan ook in je slaap overlijden ...

14-04-2003, 21:04
Soms als ik op sta denk ik, wat moet ik aan soms heb ik het al klaar liggen

Of ik denk shitt ik ben zeker te laat

14-04-2003, 21:09

Citaat:
Origineel gepost door OujDaChicK
ik denk eerder dat ze bedoelt dat ze nog leeft... je kan ook in je slaap overlijden ...
Dat weet je niet en daar ben je niet op voorbereidt. Ik heb een documantaire gezien van mensen die in algerije wonen. De man moet gewoon met een geweer in zijn bed slapen. Als hij geluk heeft, word hij de volgende dag wakker. (half uigerust). Dan zou ik zeggen, gelukkig heb ik de nacht overleefd.

14-04-2003, 21:15

Citaat:
Origineel gepost door younesel18
Dat weet je niet en daar ben je niet op voorbereidt. Ik heb een documantaire gezien van mensen die in algerije wonen. De man moet gewoon met een geweer in zijn bed slapen. Als hij geluk heeft, word hij de volgende dag wakker. (half uigerust). Dan zou ik zeggen, gelukkig heb ik de nacht overleefd.
ewa daarom zegt ze ook alhamdoelilah.. omdat ze het niet weet of ze het wel 'overleeft'

14-04-2003, 21:18



Citaat:
Origineel gepost door OujDaChicK
ewa daarom zegt ze ook alhamdoelilah.. omdat ze het niet weet of ze het wel 'overleeft'
Ja maar ze is niet vanuit haar hart dankbaar en zegt ze het maar ff. (zo krijg je meer 3asanaat van Allah omdat je aan Hem denkt)


(Mijn conclusie)

Ik wilde eigenlijk weten hoe anderen dat deden


That's it!


Thx

14-04-2003, 21:21

Citaat:
Origineel gepost door younesel18
Ja maar ze is niet vanuit haar hart dankbaar en zegt ze het maar ff. (zo krijg je meer 3asanaat van Allah omdat je aan Hem denkt)


(Mijn conclusie)

Ik wilde eigenlijk weten hoe anderen dat deden


That's it!


Thx
ze denkt niet vanuit haar hart... hoe weet ji dat nou

14-04-2003, 21:22
Aa verpest het nou niet voor mij!!!!

Pagina's : [1] 2